Ik krijg al pijn als ik er naar kijk.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig, geen handjes nodig in deze game![]()
[ afbeelding ]
Ze is gewoon goed in dat spel. Mazzeltje wel dat het rekenen eerder was.quote:
Vreselijk koppelquote:Op woensdag 18 december 2024 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
Gaat het nu niet meer uit haar handen laten glippen.....Aldus Evelien
[ afbeelding ]
Ik vind het echt leuk.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
Nou lekker gezellig op je bed zitten vreten, zie dit programma niet meer terug komen. Het is het allemaal net niet.
Nog effe doorbijten, het is bijna afgelopenquote:Op donderdag 19 december 2024 21:44 schreef Soury het volgende:
Nou lekker gezellig op je bed zitten vreten, zie dit programma niet meer terug komen. Het is het allemaal net niet.
Wat doet dat gunnen ertoe?quote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog effe doorbijten, het is bijna afgelopen![]()
En als de rest Elvelien de ton niet gunt wordt ze heel vervelend.. aldus haar karakter
Dat is het probleem een beetje, er net niet genoeg aandacht voor de karakters. Kan ook dat ik persoonlijk iemand niet echt sympathiek vindtquote:Op donderdag 19 december 2024 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog effe doorbijten, het is bijna afgelopen![]()
En als de rest Elvelien de ton niet gunt wordt ze heel vervelend.. aldus haar karakter
Dat ze een arrogant kutwijf is die kostte wat het kost die ton opeist omdat ze een dingend zwanger moet worden en een kinderkamer moet hebben, of de rest even wil oprotten.. alles met een glimlachje natuurlijkquote:Op donderdag 19 december 2024 21:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wat doet dat gunnen ertoe?
De sterkste/slimste met het meeste geluk wint.
Van de 50k p.p houden ze maar 34,750 euro netto over i.c.m. kansspelbelasting.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het echt leuk.
Niet dit praatje over wat ga je met het geld doen.
Tijd voor de eliminatie.
Een ander laten winnen zit er niet uiteraard. Vond ik een stomme opmerking van haar. Totaal niet op zn plek.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze een arrogant kutwijf is die kostte wat het kost die ton opeist omdat ze een dingend zwanger moet worden en een kinderkamer moet hebben, of de rest even wil oprotten.. alles met een glimlachje natuurlijk
Wie boeit het wat ze ermee willen doen. Vind ik bij de bondgenoten ook altijd zo'n gelul, al kun je daar nog sympathie winnen door in de finale gestemd te worden.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Van de 50k p.p houden ze maar 34,750 euro netto over i.c.m. kansspelbelasting.
Als je met je familie naar Bali wil is dat bedrag ook zo weg ja.
Koop je nog niet eens een normale nieuwe auto voor.
Ze sneert alles onder het mom van een grapje. Ook omdat ze er als langste in zit en Valerie niet.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een ander laten winnen zit er niet uiteraard. Vond ik een stomme opmerking van haar. Totaal niet op zn plek.
Valerie is nog het meest stabiel.quote:Op donderdag 19 december 2024 21:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze sneert alles onder het mom van een grapje. Ook omdat ze er als langste in zit en Valerie niet.
Denk toch dat ik hoop op Rowell en Valerie als winnaarsquote:Op donderdag 19 december 2024 22:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Valerie is nog het meest stabiel.
Ah, dat is de vriendin van Rowell. Ze lijkt wel een klein beetje op Valerie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |