Ik gun het Evelien misschien nog het meest. Maar ik heb ook zoiets van 'dat de beste mag winnen'quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:53 schreef Chanel5 het volgende:
Dennis moet wel die bak snel vol krijgen anders kan Valerie door met vragen beantwoorden.
Ik was nooit voor Eveline maar kan niet voor die anderen zijn.
Evelien is sterk, leuk spel welquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik gun het Evelien misschien nog het meest. Maar ik heb ook zoiets van 'dat de beste mag winnen'
Oeiquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bak vol van Rowell, eveline geen vragen meer beantwoorden.
Dennis nog niet vol dan Valerie nog wel vragen beantwoorden.
Heb de uitleg niet gehoord maar ik ga er vanuit dat het zo werkt.
Valerie staat al 20 punten achter, dat gaat ze niet meer inhalenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Bak vol van Rowell, eveline geen vragen meer beantwoorden.
Dennis nog niet vol dan Valerie nog wel vragen beantwoorden.
Heb de uitleg niet gehoord maar ik ga er vanuit dat het zo werkt.
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:00 schreef 5thencounter het volgende:
Sjongejonge het zijn wel allemaal Evelienvragen
Wat dat betreft verdient ze het wel, maar ik gun het die anderequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja![]()
Ze is op sommen na in bijna al het andere wel goed
Als het rekensommen zijn geef ik je gelijkquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:04 schreef 5thencounter het volgende:
Straks maar een berg Valerievragen... om de schijn van vooringenomenheid te vermijden
Dotje heeft al gecheckt er is maandag geen M&B meerquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Tijd voor de allerlaatste game, ja wat is het nu, vandaag of volgende week????
Haha ja opluchting, geen zin meer te wachtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
Oooo het is nu de andere dag daar dus finale nu pffff
ach tuurlijk, beter afronden die hapquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dotje heeft al gecheckt er is maandag geen M&B meer
whehehehehequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Wel arm voor die muscles dat ze de hele reclame met dat gewicht op hen schouders moeten zitten en moeten wachten op dat wij de kijkers weer terug zijn.
Jaja en de Brains aan een wit wijntje in de zonquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Wel arm voor die muscles dat ze de hele reclame met dat gewicht op hen schouders moeten zitten en moeten wachten op dat wij de kijkers weer terug zijn.
Ja, dit houdt Rowell vast langer vol. Tis echt aan Evelien om dit binnen te halenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is echt een Rowell game ... tillen
Nu nog afwachten of ze weer van die lullige Evelienvragen gaan stellen![]()
[ afbeelding ]
ja dat is balen maar all in the gamequote:Op vrijdag 20 december 2024 22:13 schreef epicbeardman het volgende:
Jup.. en Valerie gaat exit zonder Tonquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
Eerlijk is eerlijk er staan wel de sterkste mannen en vrouwen in de finale.
Yep en gemixte vragen, dus lijkt eerlijk verdeeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:22 schreef Soury het volgende:
Eerlijk is eerlijk er staan wel de sterkste mannen en vrouwen in de finale.
Het is de eerste muscle die laat vallen, die is out of the game, punten doen niets.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Ze laten de stand niet zien.. raar
Ah, antwoorden heeft dus ook geen nutquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:24 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Het is de eerste muscle die laat vallen, die is out of the game, punten doen niets.
Ze bezwijkt onder de druk, wel sneuquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:22 schreef epicbeardman het volgende:
Valerie kan de druk niet aan. Alle hoop is op Rowell gevestigd.
quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ah, antwoorden heeft dus ook geen nut
Ze is ook alleen maar aan het kijken naar Rowell en met hem bezig ipv te concentreren op de vragen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ze bezwijkt onder de druk, wel sneu
Ohhja die gewichtenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:26 schreef Marrije het volgende:
[..]nou, als je wilt voorkomen dat hij nog meer gewicht erbij krijgt ...
Ja jammerquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:27 schreef epicbeardman het volgende:
Normaal wint Valerie alle rekensommen en nu geen een.
Ja lullige opmerkingquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Marrije het volgende:
Hahaaaaa, die Evelien 'rowell gaat bijna dood', dat hoorde ik toch goed?
Ja ze moest wel want Valerie zei tegen Rowell dat Dennis het niet trok maar die stond er fris bij.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:28 schreef Marrije het volgende:
Hahaaaaa, die Evelien 'rowell gaat bijna dood', dat hoorde ik toch goed?
en dat deed ze met goede antwoorden/gewicht bij rowel er bijquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dit houdt Rowell vast langer vol. Tis echt aan Evelien om dit binnen te halen
Ja, geweldigquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ze moest wel want Valerie zei tegen Rowell dat Dennis het niet trok maar die stond er fris bij.
Nee over en uit.quote:
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. geen eindfeest, Exit met koffertjes en familie ..kouwe douche
Kan ze een kindje kopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.
Jah, ze moet snel naar huis baby'tjes neuken of haar leven er van af hangt .. manlief staat al stijfquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.
Valerie en Rowell hadden dit makkelijk kunnen winnen als Valerie scherp was, maar ze voelde zich al vanaf begin schuldig en bleef maar zorgen maken om Rowell ipv het spel zelf te spelen.quote:
quote:Kinderen en jongeren met een lvb hebben vaker moeite met het begrijpen van sociale situaties. Ze kunnen daarom problemen hebben met het beginnen en onderhouden van relaties. Ze kunnen ook moeite hebben met het omgaan met hun emoties en gedrag. Ze worden ook vaker gepest.
Ja, vind ik echt sneu. Ook voor Rowell.quote:
Nou daar heb ik echt geen zin in hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. geen eindfeest, Exit met koffertjes en familie ..kouwe douche
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
Pff even afkicken van mijn 21:30 dingetje
Misschien ligt er allang weer een verse Show op de plank voor ons waar we nog nix van weten .. "Wie is het eerst zwanger-eiland Hoofdprijs ¤500.000 " Alleen Mooie Geile Mensjes die mochten reageren enzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar heb ik echt geen zin in hoor
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
Pff even afkicken van mijn 21:30 dingetje
Dit zakt vanzelf wel in de dungeons van fok, ik verblijf daar ook zo nu en danquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
Ik heb daar al zin in.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.
Dat heb ik nog nooit gezien. Misschien iets om een keer te kijkenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:55 schreef Chanel5 het volgende:
En Wie is de Mol zit ook weer in het vat.
Ik geloof al een tijdje niet meer in BB met elk jaar hetzelfde gebral van Nu Geheel Vernieuwd HeftgerDan OOiiit .. gelul... Nieuw verfje, ander kleurtje, verse bedjes, badkamers , saaie brave Belgjes en een paar mooiboys maar net zo veel SL's en geen spel te zien op streams.. ik ga er geen Videoland abbo voor heropenenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.
BB is een beetje kijk mij nou geworden. Hopend op een carrière als bn'er al squattend in een strak sportbroekje.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik geloof al een tijdje niet meer in BB met elk jaar hetzelfde gebral van Nu Geheel Vernieuwd HeftgerDan OOiiit .. gelul... Nieuw verfje, ander kleurtje, verse bedjes, badkamers , saaie brave Belgjes en een paar mooiboys maar net zo veel SL's en geen spel te zien op streams.. ik ga er geen Videoland abbo voor heropenen
Sjah.. het gaan ze binnen die 3 maanden wel of niet neuken, en kom ik dan goed in beeld.. werkte heerlijk ten tijde van DGK en Utopia, niet te vergelijken met BB nu 3 maanden rondhangen met alles wat interessant is buitenbeeldquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
BB is een beetje kijk mij nou geworden. Hopend op een carrière als bn'er al squattend in een strak sportbroekje.
DGK was HET en alles zal altijd in de schaduw staan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah.. het gaan ze binnen die 3 maanden wel of niet neuken, en kom ik dan goed in beeld.. werkte heerlijk ten tijde van DGK en Utopia, niet te vergelijken met BB nu 3 maanden rondhangen met alles wat interessant is buitenbeeld
Dat was ook mijn debuut op fok. Beter gaat het niet wordenquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:36 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
DGK was HET en alles zal altijd in de schaduw staan.
Een volgend probleem hier... over 16 posts is het M&B hier ook over, moet er nog een Topic geopend worden?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ook mijn debuut op fok. Beter gaat het niet worden
Nee zakt vanzelf weg, mocht er een vervolg komen trekken we het wel uit de kelderquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een volgend probleem hier... over 16 posts is het M&B hier ook over, moet er nog een Topic geopend worden?
Ohja? En als ik nu van 14 ga aftellen?quote:Op vrijdag 20 december 2024 23:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zakt vanzelf weg, mocht er een vervolg komen trekken we het wel uit de kelder
Dat kan ook 13 danquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohja? En als ik nu van 14 ga aftellen?
Niet ofzo geen nieuw topic dat heeft toch geen zinquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En wat wordt de TT dan.. Muscle&Brains is afgelopen, doorlopen mensen niets te zien hier?
Ja precies, dat is nou het dilemma, moet de LAPO een nieuw Topic openen, en hoe heet die dan.. spannendquote:Op vrijdag 20 december 2024 23:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet ofzo geen nieuw topic dat heeft toch geen zin
Nee die kijkt morgen, dus zal dan wel reageren.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
Nog even napraten. En dan in de kelder tot een volgend seizoen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
Best wel lastig, dit seizoen was al 4 maanden oud tot het op TV kwam, het zou kunnen dat er inmiddels weer een seizoen afgewerkt is, maar eerlijk gezegd geloof ik daar geen moer vanquote:Op zaterdag 21 december 2024 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog even napraten. En dan in de kelder tot een volgend seizoen.
Nou die laatse regel is eigenlijk de perfecte samenvattingquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:13 schreef Giggio het volgende:
vond het wel een vermakelijk late night guilty pleasure programma voor het slapen gaan
bitchy brains& topless muscles
dank Uquote:Op zaterdag 21 december 2024 20:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou die laatse regel is eigenlijk de perfecte samenvatting![]()
Kan het tv-krantje wat van leren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |