en dat deed ze met goede antwoorden/gewicht bij rowel er bijquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dit houdt Rowell vast langer vol. Tis echt aan Evelien om dit binnen te halen
Ja, geweldigquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ze moest wel want Valerie zei tegen Rowell dat Dennis het niet trok maar die stond er fris bij.
Nee over en uit.quote:
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. geen eindfeest, Exit met koffertjes en familie ..kouwe douche
Kan ze een kindje kopenquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.
Jah, ze moet snel naar huis baby'tjes neuken of haar leven er van af hangt .. manlief staat al stijfquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Naja ik hoef Evelien niet blij te zien met haar grudges.
Valerie en Rowell hadden dit makkelijk kunnen winnen als Valerie scherp was, maar ze voelde zich al vanaf begin schuldig en bleef maar zorgen maken om Rowell ipv het spel zelf te spelen.quote:
quote:Kinderen en jongeren met een lvb hebben vaker moeite met het begrijpen van sociale situaties. Ze kunnen daarom problemen hebben met het beginnen en onderhouden van relaties. Ze kunnen ook moeite hebben met het omgaan met hun emoties en gedrag. Ze worden ook vaker gepest.
Ja, vind ik echt sneu. Ook voor Rowell.quote:
Nou daar heb ik echt geen zin in hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw.. geen eindfeest, Exit met koffertjes en familie ..kouwe douche
Jaquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
Pff even afkicken van mijn 21:30 dingetje
Misschien ligt er allang weer een verse Show op de plank voor ons waar we nog nix van weten .. "Wie is het eerst zwanger-eiland Hoofdprijs ¤500.000 " Alleen Mooie Geile Mensjes die mochten reageren enzoquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou daar heb ik echt geen zin in hoor
Was voor mij er af en toe tussen wurmen. Ach joh straks BB, hoop toch echt dat dat een keer spraakmakend gaat worden en geen laffe hap waar alles achter een SL zit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 22:39 schreef Soury het volgende:
Pff even afkicken van mijn 21:30 dingetje
Dit zakt vanzelf wel in de dungeons van fok, ik verblijf daar ook zo nu en danquote:Op vrijdag 20 december 2024 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
En nu moeten we @:dotteke roepen om deze afgesloten meuk naar de kelder te brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |