Je kan de afleveringen ook downloaden van spotnet afl. van gisteren nr 39 staat er al , zonder reclamequote:Op vrijdag 20 december 2024 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk, leuker dan de bondgenoten bv
Vond de spelletje die de mannen moesten doen wel heftig. Als je ziet en hoort hoe ze toegetakeld zijn vraaag ik mij af of dit wel gezond is.
Maar al met al vond ik het ook leuk om te kijken, alleen het tijdstip niet.
Maar ik neem het op, en kijk het dan de volgende ochtend terug.
Ik neem ze gewoon op, dan kan ik ook de reclame doorspoelen.quote:Op vrijdag 20 december 2024 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je kan de afleveringen ook downloaden van spotnet afl. van gisteren nr 39 staat er al , zonder reclame
Ik denk het ook, twee stelletjes wat moet je ermee.. spelletjes doen en de ton weggeven, veel konkelen zullen ze niet meer met z'n vierenquote:Op vrijdag 20 december 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem ze gewoon op, dan kan ik ook de reclame doorspoelen.
Nog een aflevering vanavond en dan is het denk ik afgelopen of niet?
Nee, het is nu erop of eraan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 13:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het ook, twee stelletjes wat moet je ermee.. spelletjes doen en de ton weggeven, veel konkelen zullen ze niet meer met z'n vieren
Zit je er al een beetje klaar voor? Spectaculaire Eind Show met vuurwerk toeters en bellen en hopelijk Evelien met nix naar huisquote:
Ik kijk het morgen pas.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zit je er al een beetje klaar voor? Spectaculaire Eind Show met vuurwerk toeters en bellen en hopelijk Evelien met nix naar huis
Zeker, de vlag gaat uit als Valerie de poen paktquote:Op vrijdag 20 december 2024 16:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen pas.
Jij heb jij de bubbels al klaar staan
Ik gun het haar ook wel, ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 20 december 2024 16:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de vlag gaat uit als Valerie de poen pakt
Ik denk dat ze de twee overgebleven Muscles die al ½kapot zijn van de vorige games niet teveel meer kunnen belastenquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:51 schreef epicbeardman het volgende:
Go Rowell & Valerie, moge jullie winnen!![]()
Ik vind eigenlijk en had verwacht dat ze wel 5-10 games zouden spelen tegen elkaar met een totale eindscore, dat het niet afhankelijk is van 2 games waar het nu naar uit ziet.
Ja klopt ze zijn wel aardig kapot ja, maar geef ze dan even hersteltijd of paar dagen ter revalidatie.quote:Op vrijdag 20 december 2024 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de twee overgebleven Muscles die al ½kapot zijn van de vorige games niet teveel meer kunnen belasten
Dat zullen ze waarschijnlijk wel krijgen, als ze een heel parcour moeten afleggen zoals de kliphanger voorspelt en ze moeten voor de TV show het einde halen zal er vast wel ergens een paar kilootjes afgehaald zijnquote:Op vrijdag 20 december 2024 20:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja klopt ze zijn wel aardig kapot ja, maar geef ze dan even hersteltijd of paar dagen ter revalidatie.
Is wel vaker in de nacht. Zou er dood nerveus van worden dat dat alarm altijd af kan gaan.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:35 schreef Marrije het volgende:
Apart dit. Finale is toch met daglicht?
Jesus dat had ik niet verwacht.quote:
Nah nee hoorquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
dus volgende week net zoals bondgenoten pfff
Nou ja misschien jassen ze het er vandaag doorquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vond het wel mooi op vrijdag de finale. Hoezo op maandag
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |