Ja ze klapte dicht, deed ze al eerder.. jammerquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:43 schreef epicbeardman het volgende:
Dat was wel slecht van Valerie zeg.
Geen bubbels vandaagquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:36 schreef 5thencounter het volgende:
Obtakelrun.. 4 games .. en morgen de ander helft![]()
Ik ben al klaar
En Eveline weet dit.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ze klapte dicht, deed ze al eerder.. jammer
Even gekeken maar er is maandag geen uitzending en morgen ook nietquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als "morgen" onze maandag is wordt ik niet biij van
quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken maar er is maandag geen uitzending en morgen ook niet
Heftig wel ja.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:42 schreef Chanel5 het volgende:
Simpele vragen die Valerie niet wist.
Spanning
Ja dit gaat Valerie niet meer rechttrekkenquote:
Ah mooi, dan knippen ze er nog een kwartier emo-avond bij en vananvond gelijk afmakenquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even gekeken maar er is maandag geen uitzending en morgen ook niet
Ik heb ff gemist, gaan ze door tot een van de mannen alle blokken binnen heeft?quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Ja dit gaat Valerie niet meer rechttrekken
Nah, die trekt wel weer bij in de finale. Daar heeft ze zich op ingesteld, dan presteert ze wel weer.quote:Op vrijdag 20 december 2024 21:49 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeezzus,, Valerie kan al gaan douchen
Nah, in de kliphangert is Rowell wel heel erg positief maar dat zegt nietsquote:Op vrijdag 20 december 2024 21:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah, die trekt wel weer bij in de finale. Daar heeft ze zich op ingesteld, dan presteert ze wel weer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |