Ik snap al niet dat het droeftoetertje Eva er nog in zitquote:Op maandag 16 december 2024 21:56 schreef epicbeardman het volgende:
Hopelijk sluiten Rowell en Valerie geen bondje af met Evelien en Dennis..
Zo jammer, ze had hier veel punten kunnen pakken, doet ze het niet.quote:Op maandag 16 december 2024 22:22 schreef 5thencounter het volgende:
Die Bella kan ook echt helemaal nix.. waarom zit die er nog in
Op het goede moment de verdubbellaar.quote:Op maandag 16 december 2024 22:24 schreef 5thencounter het volgende:
Het begint er op te lijken dat Manipulerde Jankmuil Evelien naar de finale gaat.. ze wint evengoed alles.. zelfs als ze een dove blinde invalide Muscle zou hebben![]()
Die bracht in dit geval geen voordeel, ze had toch al de meeste puntenquote:Op maandag 16 december 2024 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Op het goede moment de verdubbellaar.
Soms snap ik geen zak van die puntenquote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bracht in dit geval geen voordeel, ze had toch al de meeste punten
Ik snap geen zak van een Evelien die met haar kreupele Muscle alles maar blijft winnen.. maar dat zal wel in der dingen die moeten bedoeld zijnquote:Op maandag 16 december 2024 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Soms snap ik geen zak van die punten
Al die muscles zijn inmiddels kreupel.quote:Op maandag 16 december 2024 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik snap geen zak van een Evelien die met haar kreupele Muscle alles maar blijft winnen.. maar dat zal wel in der dingen die moeten bedoeld zijn
Zeker wel. Ze kregen 6 punten in de ranking ipv 3.quote:Op maandag 16 december 2024 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die bracht in dit geval geen voordeel, ze had toch al de meeste punten
Dat mens moest de winst van afgelopen spel door het overdreven gejuich ook nog even inwrijven, echt een hekel aan dat soort types.quote:Op dinsdag 17 december 2024 03:02 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Zeker wel. Ze kregen 6 punten in de ranking ipv 3.
Begon haar bijna aardig te vinden deze aflevering. Tot die laatste opmerking in haar confessional, over de pijn van Rowel. Zo onsportief!
quote:Op maandag 16 december 2024 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Al die muscles zijn inmiddels kreupel.
Ze krijgen ook wel zware opdrachtn zeg pppfff wordt al moe als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]t programma begint inderdaad zn tol te eisen
Ik heb wel compassie met haar.quote:Op dinsdag 17 december 2024 10:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat mens moest de winst van afgelopen spel door het overdreven gejuich ook nog even inwrijven, echt een hekel aan dat soort types.
Zoals in vorige reeks verteld, ze is een gefrustreerd gepest meisje dat altijd haar gelijk moet krijgen/hebben. Eentje die grudges houdt voor het leven.
En ze was nooit het mooiste meisje van de klas maar wel altijd het meest intelligente meisje, en je weet hoe er met dat soort meisjes omgegaan wordt op de middelbare school.
Alles aan haar schreeuwt dat ze depressief is, wat ook wel sneu is i.c.m. dat ze al langer probeert kinderen te krijgen maar dit niet lukt. Denk niet dat die 50k voor belastingen haar oprecht blij zal maken. Neem aan dat ze een goede baan heeft waar ze ook wel dik boven modaal zit.
Al die jankbuien hebben daar ook mee te maken, er hoeft iemand maar haar niet leuk te vinden en gelijk schiet ze in de tranen.
Maar dat kan ook niet echt goed zijn voor lijf toch? Honderden kilo's verslepen, dragen gooien. Denk niet dat dit programma een vervolg krijgt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:04 schreef Marrije het volgende:
[..]t programma begint inderdaad zn tol te eisen
Emotioneel is ze niet zo sterk ontwikkeld, ik denk onbewust.quote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Evelien, draait het om Eveline. De rest boeit haar niet. Ze doet aardig en slijmt om aardig gevonden te worden, helaas is het niet oprecht en dat merk je weer hoe ze achter je rug om over je praat, ook over het stinken van Dennis, dat durft ze hem niet zelf te zeggen, dat moet een ander doen, anders vindt Dennis haar niet meer aardig of hoe zij ook denkt. Die jonge meiden snauwt ze gewoon af, om dan snel weer te zeggen dat ze het niet zo meende, maar ze meent het zeker wel.
Ik moest in elk geval hardop lachen om die commentquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar dat kan ook niet echt goed zijn voor lijf toch? Honderden kilo's verslepen, dragen gooien. Denk niet dat dit programma een vervolg krijgt.
Alles stuurt er ook op aan dat zij de gedoodverfde winnaar moet zijn, de zielige wanhopige lastminute Mother To Be die de prijs moet krijgen kostte wat het kostquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Bij Evelien, draait het om Eveline. De rest boeit haar niet. Ze doet aardig en slijmt om aardig gevonden te worden, helaas is het niet oprecht en dat merk je weer hoe ze achter je rug om over je praat, ook over het stinken van Dennis, dat durft ze hem niet zelf te zeggen, dat moet een ander doen, anders vindt Dennis haar niet meer aardig of hoe zij ook denkt. Die jonge meiden snauwt ze gewoon af, om dan snel weer te zeggen dat ze het niet zo meende, maar ze meent het zeker wel.
Ze is niet opgewassen tegen Valerie als het om rekenen gaat, die meid ziet een som in een secondequote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alles stuurt er ook op aan dat zij de gedoodverfde winnaar moet zijn, de zielige wanhopige lastminute Mother To Be die de prijs moet krijgen kostte wat het kost![]()
Dat ze op de drempel eruit geschopt moge worden...
Als Evelien moet winnen komen er geen sommetjes meerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze is niet opgewassen tegen Valerie als het om rekenen gaat, die meid ziet een som in een seconde
Vast wel. Als ik voor iemand ben dan vliegt ie eruit en degene waar ik de pest aan heb wint.quote:Op dinsdag 17 december 2024 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
-knip-
Dat ze op de drempel eruit geschopt moge worden...
LOLquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vast wel. Als ik voor iemand ben dan vliegt ie eruit en degene waar ik de pest aan heb wint.
Nou, we kunnen Eva alvast feliciteren.
Ik ook niet. Vond de vragen verder wel ok.quote:
Ze kan Bella wel hebben. Jammer voor die gozerquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
ZweefKuttend en slijmend met ZweefLul samen de Poort uit please.. jankmuiltje![]()
[ afbeelding ]
Ben ik ook bang voor, maar de laagste in rang mag toch zelf kiezen nu? Zou ze Eva moeten nemenquote:Op dinsdag 17 december 2024 21:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze kan Bella wel hebben. Jammer voor die gozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noahquote:Op dinsdag 17 december 2024 22:03 schreef 5thencounter het volgende:
Nou ja, Bella kan nix, helemaal niet onder druk
quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |