SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bracket:
Spelletjes:
Voorspelspel: DRT / PDC WK 2025 - Het voorspelspel #1:
Nostradamus: DRT / DRT Nostradamus, editie 2025 #1
Pick'em: DRT / Pick'em WK 2025 Een toegankelijk spelletje voor allen.
Bingo:
TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.
poll
Al die oude lullen mis je weinig aan als ze er niks van bakken.quote:Op maandag 16 december 2024 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alleen een goede snackpot. Een slechte mis je niks aan.
Normaal is dat juist een voorwaarde om een pijltje te kunnen smijtenquote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Lewis eigenlijk gestopt? Ik las iets over privéproblemen maar dan kun je toch nog wel een pijltje smijten.
Hij was de goesting en het joie de vivre kwijt, vooral.quote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Lewis eigenlijk gestopt? Ik las iets over privéproblemen maar dan kun je toch nog wel een pijltje smijten.
Jij ook al tegen hemquote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Robert Owen gedraagt zich op een 'altijd tegen mij'-manier, en dat is best lachwekkend voor iemand vanuit zijn positie.
quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Normaal is dat juist een voorwaarde om een pijltje te kunnen smijten
Zonde, nog geen 40 jaar. Al was hij al heel jong goed natuurlijk.quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was de goesting en het joie de vivre kwijt, vooral.
Te vet en mentaal geknakt na al die nederlagen?quote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Vrouw ernstig ziek en wat gezeik in de famquote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Spelvreugde.quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij was de goesting en het joie de vivre kwijt, vooral.
Achterlijke worp wel. Stukje darteritusquote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis Durant nog meeste denk ik. Gewoon een goede vent ook.
En het is uiteindelijk een enorme liefhebber.quote:Op maandag 16 december 2024 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonde, nog geen 40 jaar. Al was hij al heel jong goed natuurlijk.
Anders snapt het domme volk van tegenwoordig het niet meer.quote:Op maandag 16 december 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo heet het 24/25 championship in die zaal? Het is toch gewoon het 2025 WK?
The 2025 PDC World Darts Championship (known for sponsorship reasons as the 2024/25 Paddy Power World Darts Championship)quote:Op maandag 16 december 2024 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo heet het 24/25 championship in die zaal? Het is toch gewoon het 2025 WK?
Die comeback komt er!quote:Op maandag 16 december 2024 20:42 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
En het is uiteindelijk een enorme liefhebber.
Goede darter, maar vreselijk traag vooral. Dat mis ik echt niet.quote:Op maandag 16 december 2024 20:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis Durant nog meeste denk ik. Gewoon een goede vent ook.
Minachting!quote:Op maandag 16 december 2024 20:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anders snapt het domme volk van tegenwoordig het niet meer.
stomquote:Op maandag 16 december 2024 20:43 schreef Nober het volgende:
[..]
The 2025 PDC World Darts Championship (known for sponsorship reasons as the 2024/25 Paddy Power World Darts Championship)
Aldus wikkepedia
https://en.wikipedia.org/wiki/2025_PDC_World_Darts_Championship
quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
geen kipcorntje meer. Na deze pot naar bed allen.
Dat vind ik zo'n lul, met zijn ketting. Sparkie mag wegblijven.quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wesley Harms de Nederlandse Wade en die komt ook terug overigens. Zwaar onderschatte speler
Twee maanden geleden heb ik Kleermaker live zien gooien in de kroeg. Die loopt echt in een team met prutsers rond.quote:Op maandag 16 december 2024 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zie ik nog jaarlijks gooien!
Ik ook met zn bakkes. Wenkbrauwen uit 1 stuk genotquote:Op maandag 16 december 2024 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
geen kipcorntje meer. Na deze pot naar bed allen.
Wat verwacht je exact van Ben Robb?quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of Robb op komt dagen. Scutt gooit 95 gemiddeld zo.
Alles voor het gezin!quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Twee maanden geleden heb ik Kleermaker live zien gooien in de kroeg. Die loopt echt in een team met prutsers rond.
quote:Op maandag 16 december 2024 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jullie mogen raden wie ik mis
A. enito
B. Enito
C. enito
D. enito
Prima gozer. Veel problemen in de fam gehad die je niemand toewenstquote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n lul, met zijn ketting. Sparkie mag wegblijven.
Ik verwacht er weinig van, maar als het een leuke pot moet worden, dan moet ie wel beter gooien en daar hoop ik op.quote:Op maandag 16 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je exact van Ben Robb?
80-85 gemiddeld is gewoon zijn standaard op de Oceanische tour.
Ja Tupac komt ook terug.quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wesley Harms de Nederlandse Wade en die komt ook terug overigens. Zwaar onderschatte speler
Gaat een zangcarrière beginnen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
We worden beflikkerdquote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar waarom is de Voetbalmanager-markt niet open?
Ja dan kun je ook wel over Mark Webster beginnenquote:
Moet zich nog bewijzen rustaaaghquote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Viesdik neem ik aan?
We gaan nu voor de Belg Paeshuysen of zo iets?
Oei, goede vraag.quote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar waarom is de Voetbalmanager-markt niet open?
9 a.m. EST.quote:Op maandag 16 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
Donderdag trailer Superman genot @:zipportal
Mag prima tegen zo’n figuur.quote:Op maandag 16 december 2024 20:54 schreef wimderon het volgende:
Jij bent geen man voor gebaartjes, Niels.
Op het reguliere Viaplay geen last van.quote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Incompetente zender. Na de reclame val je opeens midden in een analyse.
Drie sessies onderweg en nog geen Hendriks aidsquote:Op maandag 16 december 2024 20:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Op het reguliere Viaplay geen last van.
Sinds gisteren staat deze ook hoog.quote:Op maandag 16 december 2024 20:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
dit is mijn favo Koert moment
Nehquote:Op maandag 16 december 2024 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
Zo, de werkdag zit erop. Heb ik nog wat gemist?
Kai Gotthardt was een verademing.quote:Op maandag 16 december 2024 20:59 schreef Janneke141 het volgende:
Zo, de werkdag zit erop. Heb ik nog wat gemist?
bitcoin sjierry zal wel all-in zijn gegaan op Hawk Tuahquote:Op maandag 16 december 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie sessies onderweg en nog geen Hendriks aids
Maar ik vrees voor morgen
Tegen Soutar kan iedereen winnen. Die zien we binnenkort niet meer terug.quote:Op maandag 16 december 2024 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kai Gotthardt was een verademing.
Wel de verrassing van de dag.quote:Op maandag 16 december 2024 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Kai Gotthardt was een verademing.
Donderdagmiddag lijkt me een prima sessie voor Nolles/Jerry/Ronquote:Op maandag 16 december 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Drie sessies onderweg en nog geen Hendriks aids
Maar ik vrees voor morgen
Als dat het einde is van Jerry heeft die kansloze Hawk Tuah meme nog iets opgeleverdquote:Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
bitcoin sjierry zal wel all-in zijn gegaan op Hawk Tuah
Hij miste een leger aan dubbels.quote:Op maandag 16 december 2024 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel de verrassing van de dag.
Maar nog steeds geen 90 gemiddeld.
Ik heb het gevoel dat hier een dubbele agenda aan hangt.quote:
Nou ja ik doe zelf niet mee natuurlijk maar dit is er inderdaad eentje uit de Nostra jaquote:Op maandag 16 december 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat hier een dubbele agenda aan hangt.
Users die haar podcast luisteren nemen we hier niet serieus @KingRolandquote:Op maandag 16 december 2024 21:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als dat het einde is van Jerry heeft die kansloze Hawk Tuah meme nog iets opgeleverd
Misschien hebben deze gasten gewoon verschrikkelijke duw-trek-worpen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een hoop bouncers dit WK zeg. Hard bord.
Ik zie ook totaal geen bord-uitwoning zoals met die prikkeldraadpijlen van Whitlock vroegahquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je gewoon normaal dart, is er niets aan de hand.
+1quote:Op maandag 16 december 2024 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Jezus wat een hoop bouncers dit WK zeg. Hard bord.
Lijkt me inderdaad door Zonnevels worpquote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als je gewoon normaal dart, is er niets aan de hand.
die overwielrennenprater bedoel je? Nee, denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
Is dit familie van die wielrenner?
Nee, misschien wel van de techno DJquote:Op maandag 16 december 2024 21:07 schreef Janneke141 het volgende:
Is dit familie van die wielrenner?
quote:Op maandag 16 december 2024 21:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Misschien hebben deze gasten gewoon verschrikkelijke duw-trek-worpen.
Die gaat nog wat mensen verrassen hier.quote:Op maandag 16 december 2024 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor de sympathieke Connor Scutt.
Die worpquote:Op maandag 16 december 2024 21:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd voor de sympathieke Connor Scutt.
Er is net 1 potje gespeeldquote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot later maar weer vriendjesOp naar de hamstermolen van half zeven
Koekoek mokervroegquote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Hopelijk winnen Plaisier en hij nog een wedstrijdje zodat ze met het geld van dit jaar de tour op kunnen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die gaat nog wat mensen verrassen hier.
God ja, op WDF 2 potten waarbij de spelers beiden +90 gooien, en slechts 1 waarbij ze hoger gooiden (Van Schie- Bottenberg, 94.07 om 92.31)quote:
Uit dat lichtquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En users als @:slobeend sloegen deze pot over
wtf ik slinger net de airfryer aanquote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaap lekker maat.quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
2. VERGETEN, STUK VERDRIETquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
De Niels-kiezers gaan nat in Pick'em
WLRquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En users als @:slobeend sloegen deze pot over
Altijd hetzelfde liedjequote:Op maandag 16 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2. VERGETEN, STUK VERDRIET
3. Niels Zonneveld (R1)
@:doevelaer zit in de hoek waar de klappen vallen.
Goed genoeg om te kwalificeren. Pedo Jelle nergens te bekennen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worpzo fragiel. Kan helemaal niet joh
Een ontzettend gezellig subforum met leuke usersquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een ontzettend gezellig subforum met leuke users
Eentje zit voorrob op de motor en eentje achterrob. Wie zit in het midden?quote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ie voorstelt zegt ie: “Hallo, ik Ben Robb”
Sympathieke Veenstra mag ook wel eens gaan vlammenquote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak-hype Ben Robb.
Regelmatig denk ik terug aan Veenstra - Robb.
Weet jij hoe John Metgod de telefoon opneemt?quote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe neemt John Metgod de telefoon op?quote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Te laat, Harry.quote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe neemt John Metgod de telefoon op?
Bobby.quote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eentje zit voorrob op de motor en eentje achterrob. Wie zit in het midden?
GODVERDOMME.quote:Op maandag 16 december 2024 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weet jij hoe John Metgod de telefoon opneemt?
@:Caland vindt dit leuk.
quote:Op maandag 16 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze spreken het heel de tijd uit als Connors Kut
Bullseyequote:Op maandag 16 december 2024 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ze spreken het heel de tijd uit als Connors Kut
Wij zitten klaar voor soulgergodquote:Op maandag 16 december 2024 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit wordt hopelijk een snelle partij, aan die Rob heb je niks
Bij de naam Ben moet ik altijd denken aanquote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb dat met skeltertje rijden. Is ook géén sport.quote:Op maandag 16 december 2024 21:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu vind ik ‘fietsje rijden met een hoop pillen op’ géén sport.
Met je autootje vroemvroem rechtsaf slaan is géén sport inderdaadquote:Op maandag 16 december 2024 21:31 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ik heb dat skeltertje rijden. Is ook géén sport.
Iemand die Kuivenhoven of Jurjen van der Velde mist?quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef wimderon het volgende:
Ik mist Rowby-John Rodriguez op het WK.
~niemand, ooit
Vlaggetjesmenschen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand die Kuivenhoven of Jurjen van der Velde mist?
@Van_Poppel zijn @3rr0r zijn welkom.quote:Op maandag 16 december 2024 21:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zelfs oliebollen met mayo-eters.
Gaan we beide nog wel zien gok ikquote:Op maandag 16 december 2024 21:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iemand die Kuivenhoven of Jurjen van der Velde mist?
Kim op 16:17quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef wimderon het volgende:
Ik mist Rowby-John Rodriguez op het WK.
~niemand, ooit
Hangt daar het bord ook niet ondersteboven?quote:Op maandag 16 december 2024 21:39 schreef wimderon het volgende:
In Oceanië vliegen de pijlen ook linksdraaiend door de lucht in plaats van rechtsdraaiend.
quote:Op maandag 16 december 2024 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jantje werd niet meer gevraagd.quote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Kun je Steven even geruststellen dan?
quote:Op maandag 16 december 2024 21:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ x ]
Kun je Steven even geruststellen dan?
Ik heb vernomen dat dat een enorme wap is.quote:Op maandag 16 december 2024 21:49 schreef wimderon het volgende:
De totaal niet op Shaggy lijkende Joe Murnan.
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 16 december 2024 21:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik heb vernomen dat dat een enorme wap is.
Inderdaad, we kunnen het beter over Richard North gaan hebben.quote:Op maandag 16 december 2024 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zullen we het niet meer over Murnan hebben? Dat willen we gewoon vergeten.
Zelfs het juichaapje heeft het opgegeven.quote:Op maandag 16 december 2024 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak wil zijn bandwagon maar niet loslaten.
Menzies kan elk moment ploffen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu tijd voor Menzies.
Ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras van deze giga-hypetrain zit.
Menzies gaat nooit een top 32 speler worden denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu tijd voor Menzies.
Ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras van deze giga-hypetrain zit.
Het duurt nog wel een weekje of 2 voordat het bij Kist binnen komt.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen Kist nu officieel feliciteren met een nieuwe toerkaart.
We schakelen even over voor een eerste reactie.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen Kist nu officieel feliciteren met een nieuwe toerkaart.
Laatste weken niet al te best toch?quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu tijd voor Menzies.
Die thumbnail is genoeg.quote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
We schakelen even over voor een eerste reactie.
Bekijk deze YouTube-video
Hunty Hunt!quote:Op maandag 16 december 2024 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen het beter over Richard North gaan hebben.
Master Batesquote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar wonnen Berry van Peer en Owen Bates via de Challenge Tour een tourkaart. Wat hebben we ervan genoten.
Ook een vreselijke choker.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laatste weken niet al te best toch?
We zetten alles in op Lukeman.quote:Op maandag 16 december 2024 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een vreselijke choker.
Wat ben ik blij dat we niet met Berry opgescheept zitten dit WK.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar wonnen Berry van Peer en Owen Bates via de Challenge Tour een tourkaart. Wat hebben we ervan genoten.
Hij begon nog fel aan het jaar, daarna hard weggezakt.quote:Op maandag 16 december 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we niet met Berry opgescheept zitten dit WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |