Menzies gaat nooit een top 32 speler worden denk ik.quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu tijd voor Menzies.
Ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras van deze giga-hypetrain zit.
Het duurt nog wel een weekje of 2 voordat het bij Kist binnen komt.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen Kist nu officieel feliciteren met een nieuwe toerkaart.
We schakelen even over voor een eerste reactie.quote:Op maandag 16 december 2024 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
We kunnen Kist nu officieel feliciteren met een nieuwe toerkaart.
Laatste weken niet al te best toch?quote:Op maandag 16 december 2024 21:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Nu tijd voor Menzies.
Ik heb het gevoel dat er een addertje onder het gras van deze giga-hypetrain zit.
Die thumbnail is genoeg.quote:Op maandag 16 december 2024 21:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
We schakelen even over voor een eerste reactie.
Bekijk deze YouTube-video
Hunty Hunt!quote:Op maandag 16 december 2024 21:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen het beter over Richard North gaan hebben.
Master Batesquote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar wonnen Berry van Peer en Owen Bates via de Challenge Tour een tourkaart. Wat hebben we ervan genoten.
Ook een vreselijke choker.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Laatste weken niet al te best toch?
We zetten alles in op Lukeman.quote:Op maandag 16 december 2024 22:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook een vreselijke choker.
Wat ben ik blij dat we niet met Berry opgescheept zitten dit WK.quote:Op maandag 16 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vorig jaar wonnen Berry van Peer en Owen Bates via de Challenge Tour een tourkaart. Wat hebben we ervan genoten.
Hij begon nog fel aan het jaar, daarna hard weggezakt.quote:Op maandag 16 december 2024 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat we niet met Berry opgescheept zitten dit WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |