Ik verwacht er weinig van, maar als het een leuke pot moet worden, dan moet ie wel beter gooien en daar hoop ik op.quote:Op maandag 16 december 2024 20:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Wat verwacht je exact van Ben Robb?
80-85 gemiddeld is gewoon zijn standaard op de Oceanische tour.
Ja Tupac komt ook terug.quote:Op maandag 16 december 2024 20:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wesley Harms de Nederlandse Wade en die komt ook terug overigens. Zwaar onderschatte speler
Gaat een zangcarrière beginnen.quote:Op maandag 16 december 2024 20:40 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom is Lewis eigenlijk gestopt? Ik las iets over privéproblemen maar dan kun je toch nog wel een pijltje smijten.
We worden beflikkerdquote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar waarom is de Voetbalmanager-markt niet open?
Ja dan kun je ook wel over Mark Webster beginnenquote:
Moet zich nog bewijzen rustaaaghquote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Viesdik neem ik aan?
We gaan nu voor de Belg Paeshuysen of zo iets?
Oei, goede vraag.quote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar waarom is de Voetbalmanager-markt niet open?
9 a.m. EST.quote:Op maandag 16 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
Donderdag trailer Superman genot @:zipportal
Mag prima tegen zo’n figuur.quote:Op maandag 16 december 2024 20:54 schreef wimderon het volgende:
Jij bent geen man voor gebaartjes, Niels.
Op het reguliere Viaplay geen last van.quote:Op maandag 16 december 2024 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
Incompetente zender. Na de reclame val je opeens midden in een analyse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |