Uit dat lichtquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En users als @:slobeend sloegen deze pot over
wtf ik slinger net de airfryer aanquote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot later maar weer vriendjesOp naar de hamstermolen van half zeven
Slaap lekker maat.quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou tot later maar weer vriendjesOp naar de hamstermolen van half zeven
2. VERGETEN, STUK VERDRIETquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef Wereldgozer het volgende:
De Niels-kiezers gaan nat in Pick'em
WLRquote:Op maandag 16 december 2024 21:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En users als @:slobeend sloegen deze pot over
Altijd hetzelfde liedjequote:Op maandag 16 december 2024 21:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
2. VERGETEN, STUK VERDRIET
3. Niels Zonneveld (R1)
@:doevelaer zit in de hoek waar de klappen vallen.
Goed genoeg om te kwalificeren. Pedo Jelle nergens te bekennen.quote:Op maandag 16 december 2024 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worpzo fragiel. Kan helemaal niet joh
Een ontzettend gezellig subforum met leuke usersquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 21:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een ontzettend gezellig subforum met leuke users
Eentje zit voorrob op de motor en eentje achterrob. Wie zit in het midden?quote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ie voorstelt zegt ie: “Hallo, ik Ben Robb”
Sympathieke Veenstra mag ook wel eens gaan vlammenquote:Op maandag 16 december 2024 21:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zjak-hype Ben Robb.
Regelmatig denk ik terug aan Veenstra - Robb.
Weet jij hoe John Metgod de telefoon opneemt?quote:Op maandag 16 december 2024 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ie voorstelt zegt ie: “Hallo, ik Ben Robb”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |