De oude OP ook.quote:
Morguh Schotel, hoe is het in vakantieland?quote:
Zellufquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
O zie het al, boomsma, nare gast vind ik dat
Nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
O zie het al, boomsma, nare gast vind ik dat
Wat nou, nou nou nou. Dat is wat ik vind van hem een naar mannetjequote:
Love you toquote:
Mailyquote:
Sallyquote:
En straks als ze weg zijn moet je weer stofzuigenquote:Op zondag 15 december 2024 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh bah middag alweer, tijd om dingen te gaan doen, straks is de visite er voordat de woonkamer is gestofzuigd.
Hey Sallyquote:
Middag Mailyquote:
Dotjequote:
Je huis al verkocht?quote:
Nog niet, maandag is de deadline en dan maken we de balans op. Van mij mag het snel voorbij zijn, die stressquote:
Whehehe!quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maandag is de deadline en dan maken we de balans op. Van mij mag het snel voorbij zijn, die stress
Ja is ook. Dus ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. We gaan het zienquote:Op zondag 15 december 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Maar feitelijk is er geen haast, die deadline heb je opgesteld omdat je het voor de kerst rond wil hebben, maar als er geen hoger bod komt dan die je al hebt, is er qua tijd in ieder geval geen stress.
En het bod wat je hebt gekregen is al boven de vraagprijs, dus alles wat er daar boven binnen komt is gewoon mooi meegenomen!
Ja snap ik. Dacht dat het tegenwoordig snel ging met e verkoop van een huis.quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maandag is de deadline en dan maken we de balans op. Van mij mag het snel voorbij zijn, die stress
Zo lang staat-ie ook nog niet te koop.quote:Op zondag 15 december 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dacht dat het tegenwoordig snel ging met e verkoop van een huis.
Bezichtigingen zijn deze week geweest. Ik verwacht voor kerst alles achter de rug te hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dacht dat het tegenwoordig snel ging met e verkoop van een huis.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezichtigingen zijn deze week geweest. Ik verwacht voor kerst alles achter de rug te hebben.
Thanksquote:
Lovelyquote:
Mailyquote:
ToTquote:
Ja hoor, grote dag vandaagquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, grote dag vandaag
Ik hoor het vanmiddag!quote:Op maandag 16 december 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]Laat de biedingen maar binnen stromen!
Spann0ndt!quote:Op maandag 16 december 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor het vanmiddag!
quote:Op maandag 16 december 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor het vanmiddag!
Spannend welquote:
quote:
Ja dat moet allemaal onderling overlegd worden hier.quote:Op maandag 16 december 2024 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Mini-ToT heeft volgende week natuurlijk 2 weken vrij. Ga je nog wat doen met hem, ergens heen een dag?
Nu kun je op zich niet veel met de kerstdagen zelf.
Er is een beslissing gevallen, maar omdat het nog niet officieel is wacht ik even met het bekend makenquote:Op maandag 16 december 2024 14:43 schreef Sally het volgende:
Haai.
En, is er al nieuws @:TheStigsDutchCousin ?
quote:Op maandag 16 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een beslissing gevallen, maar omdat het nog niet officieel is wacht ik even met het bekend makenMaar dat er flink overboden is, is zeker
Het zijn geen kleine bedragen geweest nee. Maar nu moeten de kopers akkoord gaan en ik uiteraard, dus zodra die krabbel staat zal ik het verder toelichtenquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een beslissing gevallen, maar omdat het nog niet officieel is wacht ik even met het bekend makenMaar dat er flink overboden is, is zeker
Thanksquote:
Thanksquote:
Ik ook, kan ik hier weer over stressenquote:
Begrijpelijk!quote:Op maandag 16 december 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik hier weer over stressen
Ik denk wel dat de kopers dit zo snel mogelijk geregeld willen hebben. Dus met een beetje geluk deze week nogquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de kopers dit zo snel mogelijk geregeld willen hebben. Dus met een beetje geluk deze week nog
Zozo, avontuurlijk!quote:Op maandag 16 december 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, dat was het daggie alweer.
Vanavond nog een race op Abu DhabiWordt heeeel vet.
Leuk!quote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor The Grand Tour
Ahwquote:Op maandag 16 december 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk!
Mini is nu naar Thomas de trein in Minecraft aan het kijken. Heeft een zwaar weekend achter de rug en heeft net zwemles gehad, dus nu ff rustig aan doen.
Heeft vandaag overigens voor het eerst zonder kurkjes gezwommen!quote:
Gooi hem in het diepe!quote:Op maandag 16 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft vandaag overigens voor het eerst zonder kurkjes gezwommen!
Normaal bouwen ze het af van 5 naar 3 naar 1, maar vandaag was het ineens bij hem: Hup, af met die dingen!
Nou, het zwembad waar hij les krijgt is al fucking diep!quote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gooi hem in het diepe!
3,20?quote:Op maandag 16 december 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, het zwembad waar hij les krijgt is al fucking diep!
Ohw, dan valt het wel meequote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar diep zat voor die kleintjes.
MiniToTGod hequote:Op maandag 16 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal bouwen ze het af van 5 naar 3 naar 1, maar vandaag was het ineens bij hem: Hup, af met die dingen!
Wowquote:Op maandag 16 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heeft ie van zijn vader!
"ToT hier en niet verder!"
Grmbl...quote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Okee dat Bolk ff negeren dus!)
Dat welquote:
ToT!quote:
Prima hoor, en daar?quote:
Ken dat gevoelquote:
Dat heb ik dan niet nodigquote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet nodig
Glaasje Euro 95!
Crude oil herequote:Op dinsdag 17 december 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet nodig
Glaasje Euro 95!
Dotjequote:
Glasquote:
Morguh GGquote:
Lekker bakkie, thnxquote:
Aparte combinatie.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie, thnx
Heb er een maiswafel met pindakaas bij
Okéquote:Op woensdag 18 december 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie, thnx
Heb er een maiswafel met pindakaas bij
Ja ik vind het lekker,quote:
Morguh ToTquote:
ToTquote:
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het lekker,
Met kaas is ook lekker
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT
[..]
Ik geloof je meteen
quote:
Zo dan, erg diep geslapen?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben bezig met een goeie hete mok koffie, om wakker te worden.
Same.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik slaap altijd slecht.
Dat zet ik maar niet op het forum. Genoeg aan mijn hoofdquote:Op woensdag 18 december 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.Gelukkig gaat het de laatste tijd gemiddeld wel beter.
Te veel spanningen?
quote:Op woensdag 18 december 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zet ik maar niet op het forum. Genoeg aan mijn hoofd
Niiiiice!quote:Op donderdag 19 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen is de tekenafspraak gepland![]()
Wat heerlijk dat het vóór Kerstmis dan geregeld isquote:Op donderdag 19 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen is de tekenafspraak gepland![]()
Zekerquote:Op donderdag 19 december 2024 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat het vóór Kerstmis dan geregeld is![]()
ToTquote:
Ja, en deze jongedame was de koning te rijk. Ze vind mijn huis erg leukquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk nog een piepklein kansje dat het met de financiering niet helemaal rond zou kunnen komen, maar je zei al dat je met deze koper minder risico had dan met die andere?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en deze jongedame was de koning te rijk. Ze vind mijn huis erg leukIk verwacht geen problemen
Morguh lieve Stigquote:
Dotje schatjequote:
Hoe is het met Stig. Hebben jullie het huis al verkocht?quote:
Hey ToTquote:
Huis is verkocht jaquote:Op zondag 22 december 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Stig. Hebben jullie het huis al verkocht?
ToT!quote:
Sallyquote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
Helleu,
Ik ben ook weer een beetje boven water.
Maar nog meer mensen hier.....?
quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
Helleu,
Ik ben ook weer een beetje boven water.
Maar nog meer mensen hier.....?
Ja hoor, en daar?quote:
quote:
quote:
Gaat het een 2e Action worden? Anders redden ze het geheid niet.quote:Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Jeuj. Blokker wordt overgenomen.
Nu wel de formule ombouwen - eindelijk
Maar een paar maanden (of was het al een jaar?) was er niemand?!
Blaction!quote:Op maandag 23 december 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat het een 2e Action worden? Anders redden ze het geheid niet.
quote:Op maandag 23 december 2024 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaction!
...wacht even.
Klacht was eerder dat de oude heer Blokker NIET naar internet wilde. Dat heeft hem de das om gedaan.quote:Op maandag 23 december 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat het een 2e Action worden? Anders redden ze het geheid niet.
Verstandig, maar ik vrees too little, too late.quote:Op maandag 23 december 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Klacht was eerder dat de oude heer Blokker NIET naar internet wilde. Dat heeft hem de das om gedaan.
Nu zei de nieuwslezer duidelijk dat het omgevormd zou worden, en dat ook internetshop opgezet zou worden (of dergelijke).
quote:Op maandag 23 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig, maar ik vrees too little, too late.
............................quote:Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Maar een paar maanden (of was het al een jaar?) was er niemand?!
HEMA is in elk geval begonnen met de uitbreiding van de elektrische huishoudelijke apparatenquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Uiteindelijk kiezen we toch allemaal met onze portemonnee. En daar moet je maar als winkel tegenop kunnen concurreren.
Misschien ook te laat?quote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
HEMA is in elk geval begonnen met de uitbreiding van de elektrische huishoudelijke apparaten
Neu, want iedereen die eerst naar de Blokker ging, moest nu naar bijv. de HEMA. Alleen de keuze is niet reuze.quote:Op maandag 23 december 2024 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien ook te laat?
quote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin echt in een depressie te raken
R&P / Hoe voel je je nu? #950 Keep it Cool !!quote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet niet. Vandaag ff een up gehad en komende twee weken thuis zitten dus meteen weer down. Scriptie afmaken. Ja ff moeilijk weet je wel.quote:
Logisch. Dus assortiment uitbreiden is een optie.quote:Op maandag 23 december 2024 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, want iedereen die eerst naar de Blokker ging, moest nu naar bijv. de HEMA. Alleen de keuze is niet reuze.
Oeiquote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat?quote:Op maandag 23 december 2024 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
R&P / Hoe voel je je nu? #950 Keep it Cool !!
?
Heb je professionele hulp?quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag ff een up gehad en komende twee weken thuis zitten dus meteen weer down. Scriptie afmaken. Ja ff moeilijk weet je wel.
Maar goed even afwachten dan maar.
Nee nog niet zoek ik na die tijd.quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je professionele hulp?
Ja de vakantieperiode is voor lang niet iedereen even tof...quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag ff een up gehad en komende twee weken thuis zitten dus meteen weer down. Scriptie afmaken. Ja ff moeilijk weet je wel.
Maar goed even afwachten dan maar.
Wellicht kan je daar ook je ei kwijt?quote:
Jammer dat je niet nu al hulp hébt. Die is nu wat lastig te vinden vanwege de vakantie, behalve de crisis-telefoonlijnen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet zoek ik na die tijd.
Ik hoop voor je dat je snel iets vindt...quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet zoek ik na die tijd.
Nee klopt. Vorig jaar ook last van. Gelukkig is de reden voor mij dan eenmalig en dit keer tweemalig. Maar ja teveel aspecten waarvan ik denk in het leven: geen zin in.quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de vakantieperiode is voor lang niet iedereen even tof...
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt. Vorig jaar ook last van. Gelukkig is de reden voor mij dan eenmalig en dit keer tweemalig. Maar ja teveel aspecten waarvan ik denk in het leven: geen zin in.
Herkenbaar hoor. Ik zit steeds minder de zin van alles in. Weet niet waar ik het nog voor doe.quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt. Vorig jaar ook last van. Gelukkig is de reden voor mij dan eenmalig en dit keer tweemalig. Maar ja teveel aspecten waarvan ik denk in het leven: geen zin in.
Nou ja zit er al vrij lang mee. Enige wat helpt is een vorm van structuur denk ik. Zodra ik die heb wordt het al wat beter denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Maar vallen die aspecten niet 1 voor 1 af te handelen / af te stoten / verwerken / verminderen?
Maar structuur krijgen valt niet mee?quote:Op maandag 23 december 2024 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zit er al vrij lang mee. Enige wat helpt is een vorm van structuur denk ik. Zodra ik die heb wordt het al wat beter denk ik.
Dit is wel heftig inderdaad. Dan zit er wel een onderliggend iets misschien. Krijg je ook hulp?quote:Op maandag 23 december 2024 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Ik zit steeds minder de zin van alles in. Weet niet waar ik het nog voor doe.
Zit nu nog in een opleiding, dus als die af is baan vinden. Dan gaat het allemaal wel weer draaien. Dus in dat opzicht wel weer vooruitzicht gelukkigquote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar structuur krijgen valt niet mee?
Ik krijg wel hulp. Hopelijk morgen krijg ik te horen of ik kan worden opgenomen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is wel heftig inderdaad. Dan zit er wel een onderliggend iets misschien. Krijg je ook hulp?
Ahhh okee!quote:Op maandag 23 december 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit nu nog in een opleiding, dus als die af is baan vinden. Dan gaat het allemaal wel weer draaien. Dus in dat opzicht wel weer vooruitzicht gelukkig
Te serieuze thema's voor ONZ?quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef Sally het volgende:
Jullie weten dat het hier ONZ is?![]()
Maar lekker even van je af kletsen kan helpend zijn natuurlijk!
Hier gaan we eten, groetjes en een fijne avond
Smakelijk! Ben net klaarquote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef Sally het volgende:
Jullie weten dat het hier ONZ is?![]()
Maar lekker even van je af kletsen kan helpend zijn natuurlijk!
Hier gaan we eten, groetjes en een fijne avond
Ach niks is verboden!quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te serieuze thema's voor ONZ?
quote:Op maandag 23 december 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smakelijk! Ben net klaar
Kalkoenschnitzelquote:
Ik heb hier rosbief gevroten.quote:
Moest lachenquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier rosbief gevroten.
Blijkbaar iets te goed bereid; het moet sappig van binnen zijn, maar het was echt zeiknat!
Rosse bief dus!quote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan reepjes gesneden en die vervolgens weer opgebakken!
quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en ik hebben samen een halve kilo ervan opgevroten!
Nou eh, mss sneeuwt het een beetje onder?quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te serieuze thema's voor ONZ?
quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en ik hebben samen een halve kilo ervan opgevroten!
Mailyquote:
Gruwelijk natquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier rosbief gevroten.
Blijkbaar iets te goed bereid; het moet sappig van binnen zijn, maar het was echt zeiknat!
ToT!quote:
Haha, nee nog lang nietquote:
Whehe snap ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, nee nog lang niet
Beetje verkouden, verder prima!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe snap ik.
Maar verder alles goed?
Mutskequote:
Sow.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijne feestdagen allemaal! Of gewoon fijne dagen, als het niet zo'n feest is.
Zellufquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijne feestdagen allemaal! Of gewoon fijne dagen, als het niet zo'n feest is.
Lovelyquote:
Heb je ons hier ook al gevondenquote:Op dinsdag 24 december 2024 11:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Goeiemorgen en alvast een fijne kerstavond voor wie dat viert
Ja hoor! Jij ook?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee man!De gezelligheden ook weer overleefd?
Sallyquote:
Haaii - leuk dat je meekletst in ONZquote:
Soms watquote:Op donderdag 26 december 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Haaii - leuk dat je meekletst in ONZ![]()
Ik zag ook in DTS, maar daar doe ik nog maar af en toe mee.
Is op zich best een gezellig clubje daar (en zeker hier) maar soms...
![]()
Ignorance is blissquote:
Zucht.quote:
Deze heldquote:
Hey Stigquote:
Hey Sally. Lang niet gezien. Alles goed?quote:Op donderdag 26 december 2024 14:47 schreef Sally het volgende:
Moggeellll.
Oh nee, middag.
(edit; lol... dit stond nog steeds klaar óm te posten. Gokje... vanaf half 2 of zo?)
Dotjequote:
Hey Klaasje. Leuk jij ook hierquote:
Leuke dagen gehad?quote:
Oh ja hoorquote:
Ja helemaal prima. Vandaag lekker niks gisteren de hut vol.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja hoorJij ook?
Ja hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sally. Lang niet gezien. Alles goed?
O dan was je er kort. Of mijn geheugen laat mij in de steekquote:Op donderdag 26 december 2024 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor.
Was laatst nog in DTS.
Daar heb jij mij volgens mij ook Gedag gezegd?
Mooie balansquote:Op donderdag 26 december 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helemaal prima. Vandaag lekker niks gisteren de hut vol.
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was je er kort. Of mijn geheugen laat mij in de steek
Lekker toch zo dagje lekker helemaal nietsquote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie balans
Gisteren bij mijn ouders geweest en vandaag niks
[..]
Ja, en volgende week ook nog lekker vrijquote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch zo dagje lekker helemaal niets
Niet werken tussen Kerst en oud en nieuw?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en volgende week ook nog lekker vrij
Nee, alle vrije dagen opgemaaktquote:Op donderdag 26 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet werken tussen Kerst en oud en nieuw?
Beter dan overhouden. 🤣quote:Op donderdag 26 december 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, alle vrije dagen opgemaakt
Precies, dus ik neem het er even vanquote:
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, dus ik neem het er even van
Volgend jaar genoeg dingen te doenquote:
Ja je gaat het nog druk krijgen.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgend jaar genoeg dingen te doen
Mwah, vooral het verhuizen straks. De rest zal wel meevallen uiteindelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je gaat het nog druk krijgen.
Hoef je niets op te knappen dan? En je huis leegpakken. Vind het altijd een hele klus verhuizen.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, vooral het verhuizen straks. De rest zal wel meevallen uiteindelijk.
We laten het huis texen en binnenwerk doen. Verder hoeft er weinig te gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je niets op te knappen dan? En je huis leegpakken. Vind het altijd een hele klus verhuizen.
Wat is texen? Waardelozen spullen zou ik dumpenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We laten het huis texen en binnenwerk doen. Verder hoeft er weinig te gebeuren.
Verhuizen zie ik ook tegenop, maar we beginnen al met spullen over te huizen die 'waardeloos' zijn.
De muren sauzen danquote:Op donderdag 26 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is texen? Waardelozen spullen zou ik dumpen
Tomatensaus of roomsausquote:Op donderdag 26 december 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De muren sauzen dan
Stoelen, kledingrekken, kussens voor de tuinset, dat soort dingen.
Vogeltjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |