Maar structuur krijgen valt niet mee?quote:Op maandag 23 december 2024 19:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ja zit er al vrij lang mee. Enige wat helpt is een vorm van structuur denk ik. Zodra ik die heb wordt het al wat beter denk ik.
Dit is wel heftig inderdaad. Dan zit er wel een onderliggend iets misschien. Krijg je ook hulp?quote:Op maandag 23 december 2024 19:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Ik zit steeds minder de zin van alles in. Weet niet waar ik het nog voor doe.
Zit nu nog in een opleiding, dus als die af is baan vinden. Dan gaat het allemaal wel weer draaien. Dus in dat opzicht wel weer vooruitzicht gelukkigquote:Op maandag 23 december 2024 19:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar structuur krijgen valt niet mee?
Ik krijg wel hulp. Hopelijk morgen krijg ik te horen of ik kan worden opgenomen.quote:Op maandag 23 december 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit is wel heftig inderdaad. Dan zit er wel een onderliggend iets misschien. Krijg je ook hulp?
Ahhh okee!quote:Op maandag 23 december 2024 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zit nu nog in een opleiding, dus als die af is baan vinden. Dan gaat het allemaal wel weer draaien. Dus in dat opzicht wel weer vooruitzicht gelukkig
Te serieuze thema's voor ONZ?quote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef Sally het volgende:
Jullie weten dat het hier ONZ is?![]()
Maar lekker even van je af kletsen kan helpend zijn natuurlijk!
Hier gaan we eten, groetjes en een fijne avond
Smakelijk! Ben net klaarquote:Op maandag 23 december 2024 20:07 schreef Sally het volgende:
Jullie weten dat het hier ONZ is?![]()
Maar lekker even van je af kletsen kan helpend zijn natuurlijk!
Hier gaan we eten, groetjes en een fijne avond
Ach niks is verboden!quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te serieuze thema's voor ONZ?
quote:Op maandag 23 december 2024 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Smakelijk! Ben net klaar
Kalkoenschnitzelquote:
Ik heb hier rosbief gevroten.quote:
Moest lachenquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier rosbief gevroten.
Blijkbaar iets te goed bereid; het moet sappig van binnen zijn, maar het was echt zeiknat!
Rosse bief dus!quote:Op maandag 23 december 2024 21:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Aan reepjes gesneden en die vervolgens weer opgebakken!
quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en ik hebben samen een halve kilo ervan opgevroten!
Nou eh, mss sneeuwt het een beetje onder?quote:Op maandag 23 december 2024 20:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Te serieuze thema's voor ONZ?
quote:Op maandag 23 december 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT en ik hebben samen een halve kilo ervan opgevroten!
Mailyquote:
Gruwelijk natquote:Op maandag 23 december 2024 21:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hier rosbief gevroten.
Blijkbaar iets te goed bereid; het moet sappig van binnen zijn, maar het was echt zeiknat!
ToT!quote:
Haha, nee nog lang nietquote:
Whehe snap ik.quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Haha, nee nog lang niet
Beetje verkouden, verder prima!quote:Op dinsdag 24 december 2024 09:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe snap ik.
Maar verder alles goed?
Mutskequote:
Sow.quote:
quote:Op dinsdag 24 december 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijne feestdagen allemaal! Of gewoon fijne dagen, als het niet zo'n feest is.
Zellufquote:Op dinsdag 24 december 2024 17:05 schreef MizzezAmy het volgende:
Fijne feestdagen allemaal! Of gewoon fijne dagen, als het niet zo'n feest is.
Lovelyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |