Ken dat gevoelquote:
Dat heb ik dan niet nodigquote:
Whehehe!quote:Op dinsdag 17 december 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet nodig
Glaasje Euro 95!
Crude oil herequote:Op dinsdag 17 december 2024 09:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan niet nodig
Glaasje Euro 95!
Dotjequote:
Glasquote:
Morguh GGquote:
Lekker bakkie, thnxquote:
Aparte combinatie.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie, thnx
Heb er een maiswafel met pindakaas bij
Okéquote:Op woensdag 18 december 2024 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie, thnx
Heb er een maiswafel met pindakaas bij
Ja ik vind het lekker,quote:
Morguh ToTquote:
ToTquote:
Ik geloof je meteenquote:Op woensdag 18 december 2024 08:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik vind het lekker,
Met kaas is ook lekker
quote:
quote:Op woensdag 18 december 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
ToT
[..]
Ik geloof je meteen
quote:
Zo dan, erg diep geslapen?quote:Op woensdag 18 december 2024 08:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben bezig met een goeie hete mok koffie, om wakker te worden.
Same.quote:Op woensdag 18 december 2024 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik slaap altijd slecht.
Dat zet ik maar niet op het forum. Genoeg aan mijn hoofdquote:Op woensdag 18 december 2024 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Same.Gelukkig gaat het de laatste tijd gemiddeld wel beter.
Te veel spanningen?
quote:Op woensdag 18 december 2024 09:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zet ik maar niet op het forum. Genoeg aan mijn hoofd
Niiiiice!quote:Op donderdag 19 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen is de tekenafspraak gepland![]()
Wat heerlijk dat het vóór Kerstmis dan geregeld isquote:Op donderdag 19 december 2024 09:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Morgen is de tekenafspraak gepland![]()
Zekerquote:Op donderdag 19 december 2024 10:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat het vóór Kerstmis dan geregeld is![]()
ToTquote:
Ja, en deze jongedame was de koning te rijk. Ze vind mijn huis erg leukquote:Op vrijdag 20 december 2024 14:22 schreef ToT het volgende:
Natuurlijk nog een piepklein kansje dat het met de financiering niet helemaal rond zou kunnen komen, maar je zei al dat je met deze koper minder risico had dan met die andere?
quote:Op vrijdag 20 december 2024 14:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en deze jongedame was de koning te rijk. Ze vind mijn huis erg leukIk verwacht geen problemen
Morguh lieve Stigquote:
Dotje schatjequote:
Hoe is het met Stig. Hebben jullie het huis al verkocht?quote:
Hey ToTquote:
Huis is verkocht jaquote:Op zondag 22 december 2024 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met Stig. Hebben jullie het huis al verkocht?
ToT!quote:
Sallyquote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
Helleu,
Ik ben ook weer een beetje boven water.
Maar nog meer mensen hier.....?
quote:Op zondag 22 december 2024 13:28 schreef Sally het volgende:
Helleu,
Ik ben ook weer een beetje boven water.
Maar nog meer mensen hier.....?
Ja hoor, en daar?quote:
quote:
quote:
Gaat het een 2e Action worden? Anders redden ze het geheid niet.quote:Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Jeuj. Blokker wordt overgenomen.
Nu wel de formule ombouwen - eindelijk
Maar een paar maanden (of was het al een jaar?) was er niemand?!
Blaction!quote:Op maandag 23 december 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat het een 2e Action worden? Anders redden ze het geheid niet.
quote:Op maandag 23 december 2024 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaction!
...wacht even.
Klacht was eerder dat de oude heer Blokker NIET naar internet wilde. Dat heeft hem de das om gedaan.quote:Op maandag 23 december 2024 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Gaat het een 2e Action worden? Anders redden ze het geheid niet.
Verstandig, maar ik vrees too little, too late.quote:Op maandag 23 december 2024 17:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Klacht was eerder dat de oude heer Blokker NIET naar internet wilde. Dat heeft hem de das om gedaan.
Nu zei de nieuwslezer duidelijk dat het omgevormd zou worden, en dat ook internetshop opgezet zou worden (of dergelijke).
quote:Op maandag 23 december 2024 17:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Verstandig, maar ik vrees too little, too late.
............................quote:Op maandag 23 december 2024 15:05 schreef Sally het volgende:
Maar een paar maanden (of was het al een jaar?) was er niemand?!
HEMA is in elk geval begonnen met de uitbreiding van de elektrische huishoudelijke apparatenquote:Op maandag 23 december 2024 17:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Uiteindelijk kiezen we toch allemaal met onze portemonnee. En daar moet je maar als winkel tegenop kunnen concurreren.
Misschien ook te laat?quote:Op maandag 23 december 2024 17:54 schreef Sally het volgende:
[..]
HEMA is in elk geval begonnen met de uitbreiding van de elektrische huishoudelijke apparaten
Neu, want iedereen die eerst naar de Blokker ging, moest nu naar bijv. de HEMA. Alleen de keuze is niet reuze.quote:Op maandag 23 december 2024 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien ook te laat?
quote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Begin echt in een depressie te raken
R&P / Hoe voel je je nu? #950 Keep it Cool !!quote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weet niet. Vandaag ff een up gehad en komende twee weken thuis zitten dus meteen weer down. Scriptie afmaken. Ja ff moeilijk weet je wel.quote:
Logisch. Dus assortiment uitbreiden is een optie.quote:Op maandag 23 december 2024 17:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Neu, want iedereen die eerst naar de Blokker ging, moest nu naar bijv. de HEMA. Alleen de keuze is niet reuze.
Oeiquote:Op maandag 23 december 2024 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat?quote:Op maandag 23 december 2024 17:58 schreef Sally het volgende:
[..]
R&P / Hoe voel je je nu? #950 Keep it Cool !!
?
Heb je professionele hulp?quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag ff een up gehad en komende twee weken thuis zitten dus meteen weer down. Scriptie afmaken. Ja ff moeilijk weet je wel.
Maar goed even afwachten dan maar.
Nee nog niet zoek ik na die tijd.quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Heb je professionele hulp?
Ja de vakantieperiode is voor lang niet iedereen even tof...quote:Op maandag 23 december 2024 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet niet. Vandaag ff een up gehad en komende twee weken thuis zitten dus meteen weer down. Scriptie afmaken. Ja ff moeilijk weet je wel.
Maar goed even afwachten dan maar.
Wellicht kan je daar ook je ei kwijt?quote:
Jammer dat je niet nu al hulp hébt. Die is nu wat lastig te vinden vanwege de vakantie, behalve de crisis-telefoonlijnen.quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet zoek ik na die tijd.
Ik hoop voor je dat je snel iets vindt...quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee nog niet zoek ik na die tijd.
Nee klopt. Vorig jaar ook last van. Gelukkig is de reden voor mij dan eenmalig en dit keer tweemalig. Maar ja teveel aspecten waarvan ik denk in het leven: geen zin in.quote:Op maandag 23 december 2024 18:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja de vakantieperiode is voor lang niet iedereen even tof...
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt. Vorig jaar ook last van. Gelukkig is de reden voor mij dan eenmalig en dit keer tweemalig. Maar ja teveel aspecten waarvan ik denk in het leven: geen zin in.
Herkenbaar hoor. Ik zit steeds minder de zin van alles in. Weet niet waar ik het nog voor doe.quote:Op maandag 23 december 2024 18:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee klopt. Vorig jaar ook last van. Gelukkig is de reden voor mij dan eenmalig en dit keer tweemalig. Maar ja teveel aspecten waarvan ik denk in het leven: geen zin in.
Nou ja zit er al vrij lang mee. Enige wat helpt is een vorm van structuur denk ik. Zodra ik die heb wordt het al wat beter denk ik.quote:Op maandag 23 december 2024 19:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Herkenbaar wel.
Maar vallen die aspecten niet 1 voor 1 af te handelen / af te stoten / verwerken / verminderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |