De oude OP ook.quote:
Morguh Schotel, hoe is het in vakantieland?quote:
Zellufquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
O zie het al, boomsma, nare gast vind ik dat
Nou nou nouquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef Dotteke het volgende:
O zie het al, boomsma, nare gast vind ik dat
Wat nou, nou nou nou. Dat is wat ik vind van hem een naar mannetjequote:
Love you toquote:
Mailyquote:
Sallyquote:
En straks als ze weg zijn moet je weer stofzuigenquote:Op zondag 15 december 2024 12:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Oh bah middag alweer, tijd om dingen te gaan doen, straks is de visite er voordat de woonkamer is gestofzuigd.
Hey Sallyquote:
Middag Mailyquote:
Dotjequote:
Je huis al verkocht?quote:
Nog niet, maandag is de deadline en dan maken we de balans op. Van mij mag het snel voorbij zijn, die stressquote:
Whehehe!quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maandag is de deadline en dan maken we de balans op. Van mij mag het snel voorbij zijn, die stress
Ja is ook. Dus ik denk dat het allemaal wel mee gaat vallen. We gaan het zienquote:Op zondag 15 december 2024 15:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe!Maar feitelijk is er geen haast, die deadline heb je opgesteld omdat je het voor de kerst rond wil hebben, maar als er geen hoger bod komt dan die je al hebt, is er qua tijd in ieder geval geen stress.
En het bod wat je hebt gekregen is al boven de vraagprijs, dus alles wat er daar boven binnen komt is gewoon mooi meegenomen!
Ja snap ik. Dacht dat het tegenwoordig snel ging met e verkoop van een huis.quote:Op zondag 15 december 2024 14:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nog niet, maandag is de deadline en dan maken we de balans op. Van mij mag het snel voorbij zijn, die stress
Zo lang staat-ie ook nog niet te koop.quote:Op zondag 15 december 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dacht dat het tegenwoordig snel ging met e verkoop van een huis.
Bezichtigingen zijn deze week geweest. Ik verwacht voor kerst alles achter de rug te hebben.quote:Op zondag 15 december 2024 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik. Dacht dat het tegenwoordig snel ging met e verkoop van een huis.
Ik help het je hopenquote:Op zondag 15 december 2024 16:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bezichtigingen zijn deze week geweest. Ik verwacht voor kerst alles achter de rug te hebben.
Thanksquote:
Lovelyquote:
Mailyquote:
ToTquote:
Ja hoor, grote dag vandaagquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 08:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, grote dag vandaag
Ik hoor het vanmiddag!quote:Op maandag 16 december 2024 08:42 schreef ToT het volgende:
[..]Laat de biedingen maar binnen stromen!
Spann0ndt!quote:Op maandag 16 december 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor het vanmiddag!
quote:Op maandag 16 december 2024 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor het vanmiddag!
Spannend welquote:
quote:
Ja dat moet allemaal onderling overlegd worden hier.quote:Op maandag 16 december 2024 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
Mini-ToT heeft volgende week natuurlijk 2 weken vrij. Ga je nog wat doen met hem, ergens heen een dag?
Nu kun je op zich niet veel met de kerstdagen zelf.
Er is een beslissing gevallen, maar omdat het nog niet officieel is wacht ik even met het bekend makenquote:Op maandag 16 december 2024 14:43 schreef Sally het volgende:
Haai.
En, is er al nieuws @:TheStigsDutchCousin ?
quote:Op maandag 16 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een beslissing gevallen, maar omdat het nog niet officieel is wacht ik even met het bekend makenMaar dat er flink overboden is, is zeker
Het zijn geen kleine bedragen geweest nee. Maar nu moeten de kopers akkoord gaan en ik uiteraard, dus zodra die krabbel staat zal ik het verder toelichtenquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 14:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Er is een beslissing gevallen, maar omdat het nog niet officieel is wacht ik even met het bekend makenMaar dat er flink overboden is, is zeker
Thanksquote:
Thanksquote:
Ik ook, kan ik hier weer over stressenquote:
Begrijpelijk!quote:Op maandag 16 december 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook, kan ik hier weer over stressen
Ik denk wel dat de kopers dit zo snel mogelijk geregeld willen hebben. Dus met een beetje geluk deze week nogquote:
quote:Op maandag 16 december 2024 17:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de kopers dit zo snel mogelijk geregeld willen hebben. Dus met een beetje geluk deze week nog
Zozo, avontuurlijk!quote:Op maandag 16 december 2024 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, dat was het daggie alweer.
Vanavond nog een race op Abu DhabiWordt heeeel vet.
Leuk!quote:Op maandag 16 december 2024 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, tijd voor The Grand Tour
Ahwquote:Op maandag 16 december 2024 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Leuk!
Mini is nu naar Thomas de trein in Minecraft aan het kijken. Heeft een zwaar weekend achter de rug en heeft net zwemles gehad, dus nu ff rustig aan doen.
Heeft vandaag overigens voor het eerst zonder kurkjes gezwommen!quote:
Gooi hem in het diepe!quote:Op maandag 16 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Heeft vandaag overigens voor het eerst zonder kurkjes gezwommen!
Normaal bouwen ze het af van 5 naar 3 naar 1, maar vandaag was het ineens bij hem: Hup, af met die dingen!
Nou, het zwembad waar hij les krijgt is al fucking diep!quote:Op maandag 16 december 2024 18:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gooi hem in het diepe!
3,20?quote:Op maandag 16 december 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou, het zwembad waar hij les krijgt is al fucking diep!
Ohw, dan valt het wel meequote:Op maandag 16 december 2024 18:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen idee, maar diep zat voor die kleintjes.
MiniToTGod hequote:Op maandag 16 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Normaal bouwen ze het af van 5 naar 3 naar 1, maar vandaag was het ineens bij hem: Hup, af met die dingen!
Wowquote:Op maandag 16 december 2024 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 december 2024 20:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Heeft ie van zijn vader!
"ToT hier en niet verder!"
Grmbl...quote:Op maandag 16 december 2024 20:13 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(Okee dat Bolk ff negeren dus!)
Dat welquote:
ToT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |