Hey Sally. Lang niet gezien. Alles goed?quote:Op donderdag 26 december 2024 14:47 schreef Sally het volgende:
Moggeellll.
Oh nee, middag.
(edit; lol... dit stond nog steeds klaar óm te posten. Gokje... vanaf half 2 of zo?)
Dotjequote:
Hey Klaasje. Leuk jij ook hierquote:
Leuke dagen gehad?quote:
Oh ja hoorquote:
Ja helemaal prima. Vandaag lekker niks gisteren de hut vol.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Oh ja hoorJij ook?
Ja hoor.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Sally. Lang niet gezien. Alles goed?
O dan was je er kort. Of mijn geheugen laat mij in de steekquote:Op donderdag 26 december 2024 17:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja hoor.
Was laatst nog in DTS.
Daar heb jij mij volgens mij ook Gedag gezegd?
Mooie balansquote:Op donderdag 26 december 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja helemaal prima. Vandaag lekker niks gisteren de hut vol.
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan was je er kort. Of mijn geheugen laat mij in de steek
Lekker toch zo dagje lekker helemaal nietsquote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mooie balans
Gisteren bij mijn ouders geweest en vandaag niks
[..]
Ja, en volgende week ook nog lekker vrijquote:Op donderdag 26 december 2024 17:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch zo dagje lekker helemaal niets
Niet werken tussen Kerst en oud en nieuw?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en volgende week ook nog lekker vrij
Nee, alle vrije dagen opgemaaktquote:Op donderdag 26 december 2024 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet werken tussen Kerst en oud en nieuw?
Beter dan overhouden. 🤣quote:Op donderdag 26 december 2024 17:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, alle vrije dagen opgemaakt
Precies, dus ik neem het er even vanquote:
Gelijk heb je.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Precies, dus ik neem het er even van
Volgend jaar genoeg dingen te doenquote:
Ja je gaat het nog druk krijgen.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgend jaar genoeg dingen te doen
Mwah, vooral het verhuizen straks. De rest zal wel meevallen uiteindelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je gaat het nog druk krijgen.
Hoef je niets op te knappen dan? En je huis leegpakken. Vind het altijd een hele klus verhuizen.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, vooral het verhuizen straks. De rest zal wel meevallen uiteindelijk.
We laten het huis texen en binnenwerk doen. Verder hoeft er weinig te gebeuren.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoef je niets op te knappen dan? En je huis leegpakken. Vind het altijd een hele klus verhuizen.
Wat is texen? Waardelozen spullen zou ik dumpenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We laten het huis texen en binnenwerk doen. Verder hoeft er weinig te gebeuren.
Verhuizen zie ik ook tegenop, maar we beginnen al met spullen over te huizen die 'waardeloos' zijn.
De muren sauzen danquote:Op donderdag 26 december 2024 17:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is texen? Waardelozen spullen zou ik dumpen
Tomatensaus of roomsausquote:Op donderdag 26 december 2024 17:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De muren sauzen dan
Stoelen, kledingrekken, kussens voor de tuinset, dat soort dingen.
Vogeltjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |