Dat wilde ik woensdag al doen, maar helaas staat All Too Well er niet op ;'( Hij staat wel op youtube, maar daar komt halverwege reclame door.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben wel voor om in januari alsnog de mooiste TayTay te karaokeën
Ik vind het overgrote deel heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik check de nummers 1 t/m 100 van de top 2000 en het is niet eens dat daar niet wat goede nummers tussen staan maar allemachtig wat een doodgedraaide en belegen verzameling muziek is me dat zeg.
Zondequote:Op zaterdag 14 december 2024 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wilde ik woensdag al doen, maar helaas staat All Too Well er niet op ;'( Hij staat wel op youtube, maar daar komt halverwege reclame door.
Genoeg swifties gok ik die wel eens gaan karaoke-en die meebetalenquote:Op zondag 15 december 2024 02:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde![]()
Misschien toch eens ¤175 dokken aan Sunvig om All Too Well in de 10 minuten versie in productie te nemen
quote:Op zondag 15 december 2024 02:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde![]()
Misschien toch eens ¤175 dokken aan Sunvig om All Too Well in de 10 minuten versie in productie te nemen
Crowdfunding onder wat Swift-groepen, denk dat je er zo bent.quote:Op zondag 15 december 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg swifties gok ik die wel eens gaan karaoke-en die meebetalen
Ik ben bang dat ze genoeg inspiratie opgedaan hebben voor minstens twee nieuwe albumsquote:Op zondag 15 december 2024 11:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je.
https://www.rtl.nl/boulev(...)izen-terug-naar-huis
quote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze genoeg inspiratie opgedaan hebben voor minstens twee nieuwe albums
Albums zoals Blof ooit eentje uitbracht. Met hier en daar een extra spoor voor een doedelzak, panfluit of exotischer dan dat.quote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze genoeg inspiratie opgedaan hebben voor minstens twee nieuwe albums
Het is geen haat, het is verlamming.quote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Ik vind de haat die er heerst op Suzan en Freek altijd zo overdreven.
Het is wel baggerquote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Ze hebben een aardige debuutsingle gehad, daarna een aantal liedjes gemaakt die ene oor in andere oor uit waren en op een gegeven moment ontaardde het vooral in kleuterdeuntjes, al zijn die nummers die weg zijn gevvallen dus ook van de ergstequote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Eens. De debuut single was best prima.quote:Op zondag 15 december 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben een aardige debuutsingle gehad, daarna een aantal liedjes gemaakt die ene oor in andere oor uit waren en op een gegeven moment ontaardde het vooral in kleuterdeuntjes, al zijn die nummers die weg zijn gevvallen dus ook van de ergste
Bijna net zo verschrikkelijk als Roxy Dekker.quote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Toch die ene met Zeg me dat het goedkomt, geef me stukjes bloedworst?quote:Op zondag 15 december 2024 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
Hard na moeten denken wat de eerste was. Vind nu bovenstaande commentaren het bewijs van de verlammende werking.
Ze praten als dit, inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch die ene met Zeg me dat het goedkomt, geef me stukjes bloedworst?
Heel mooiquote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch die ene met Zeg me dat het goedkomt, geef me stukjes bloedworst?
Is ook wel wat overdreven. Hun eerste liedje was nog wel prima. Daarna ook nog een paar die nog net ok waren. De rest vrij matig. Probleem is vooral dat ze een enorme hype waren (zijn). Elke scheet van ze werd een hit en veel gedraaid. En dan ook nog eens veel nummers in de lijst. Laat vaak ook wel zien wat de gemiddelde smaak in Nederland is. Wat niet heel best is.quote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
De middelmaat regeert. Dat is tot in de top 10 terug te zien. En in de 2e kamerquote:Op zondag 15 december 2024 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook wel wat overdreven. Hun eerste liedje was nog wel prima. Daarna ook nog een paar die nog net ok waren. De rest vrij matig. Probleem is vooral dat ze een enorme hype waren (zijn). Elke scheet van ze werd een hit en veel gedraaid. En dan ook nog eens veel nummers in de lijst. Laat vaak ook wel zien wat de gemiddelde smaak in Nederland is. Wat niet heel best is.
Kan me hier wel aardig in vinden, al vind ik ze meteen minder storend nu er dit jaar een heleboel platen zijn verdwenen. Wel ook eentje bij, maar die is samen met Polderstromae en dat is stiekem wel een held.quote:Op zondag 15 december 2024 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook wel wat overdreven. Hun eerste liedje was nog wel prima. Daarna ook nog een paar die nog net ok waren. De rest vrij matig. Probleem is vooral dat ze een enorme hype waren (zijn). Elke scheet van ze werd een hit en veel gedraaid. En dan ook nog eens veel nummers in de lijst. Laat vaak ook wel zien wat de gemiddelde smaak in Nederland is. Wat niet heel best is.
Het was 6 keer hetzelfde publiekquote:Op zondag 15 december 2024 13:22 schreef Eightyone het volgende:
Zes uitverkochte ZiggoDome's, liefhebbers zat.
Ze zullen elders online heus wel te vinden zijn.
Opties:quote:Op zaterdag 14 december 2024 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
Hij staat wel op youtube, maar daar komt halverwege reclame door.
Ze begonnen als Suzan, Freek & Remcoquote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Herkenbaar. Ik stoor mij vaak minder aan dit soort artiesten als de hype een beetje over begint te waaien.quote:Op zondag 15 december 2024 18:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan me hier wel aardig in vinden, al vind ik ze meteen minder storend nu er dit jaar een heleboel platen zijn verdwenen. Wel ook eentje bij, maar die is samen met Polderstromae en dat is stiekem wel een held.
Ze hebben nu nog 6 platen in de lijst, waarvan 2x hun grote hits, 2x wel degelijke collaboraties, en nog slechts 2 echt overbodige waarvan eentje al op de rand van de afgrond staat.
Mogelijk dat die op de radiostations waar veel luisteraars naar luisteren veel is voorbijgekomen zo vlak voor de stemkweek? Dat zal niet Radio 10 eighties zijn, want die staat meestal op mijn werk op. Daar hoor ik Hall&Oates wel vaak, maar dat is vooral met I Can't Go for Thatquote:Op zondag 15 december 2024 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
Over dynamische duo’s gesproken, hoe zou het komen dat die Hind’s Hall & Oates zo hoog terugkomt, bijna net zo hoog als in de oertijd van het vorige millennium? Dat lukte zelfs niet toen Redleg zijn actie voerde.
Misschien wilden mensen op IDLES - Hall & Oates stemmenquote:Op zondag 15 december 2024 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
Over dynamische duo’s gesproken, hoe zou het komen dat die Hind’s Hall & Oates zo hoog terugkomt, bijna net zo hoog als in de oertijd van het vorige millennium? Dat lukte zelfs niet toen Redleg zijn actie voerde.
Ik dacht ook dat die rechtenkwestie wel een rol zou kunnen spelen. Die van Nelly is hier ook favoriet. Volgens mij wel van meer vaste bevolkers van deze reeks.quote:Op zondag 15 december 2024 19:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien wilden mensen op IDLES - Hall & Oates stemmenOf mensen zijn heel blij dat dit jaar bekend werd dat ze echt nooit meer samen op gaan treden.
Doe mij het origineel van Furtado maar.
Nee, zo is het geëindigdquote:Op zondag 15 december 2024 18:45 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ze begonnen als Suzan, Freek & Remco
Schijnbaar Tiktok, maar quote me hier niet opquote:Op zondag 15 december 2024 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
Nelly is wel heel tof, hoewel Maneater niet een van mijn favorieten van haar is.quote:Op zondag 15 december 2024 21:30 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat die rechtenkwestie wel een rol zou kunnen spelen. Die van Nelly is hier ook favoriet. Volgens mij wel van meer vaste bevolkers van deze reeks.
Ik heb natuurlijk niet zo'n spiritproject, maar de koningin van Portugees Canada zou daar wel gemakkelijk 5 plekjes in kunnen opeisen.quote:Op zondag 15 december 2024 23:22 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nelly is wel heel tof, hoewel Maneater niet een van mijn favorieten van haar is.
Ze is in mijn top 1000 de laatste jaren iets weggezakt van 5 naar 2 noteringen (Try en Turn Off The Light in die volgorde).
onthouden voor de volgende TTquote:Op zondag 15 december 2024 19:15 schreef Tussle266 het volgende:
Doe ik wel en is zoquote:Op zondag 15 december 2024 21:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Schijnbaar Tiktok, maar quote me hier niet op
Als je ergens het Top 2000 gevoel van krijgt, dan is het wel 440 op de vluchtstrook.quote:Op maandag 16 december 2024 09:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een jaar geleden warmden we onszelf nu op met de Extra 500
Toch een beetje kale week zo
9 dagen niks meer uit te zoeken, te voorspellen, te klagen..wat moet ik nu met mijn leven?quote:Op maandag 16 december 2024 10:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Als je ergens het Top 2000 gevoel van krijgt, dan is het wel 440 op de vluchtstrook.
Klagen is niet zo lastig natuurlijk. We kunnen natuurlijk gewoon van alles ruk vinden de komende dagen.quote:Op maandag 16 december 2024 10:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
9 dagen niks meer uit te zoeken, te voorspellen, te klagen..wat moet ik nu met mijn leven?
Ik bedoelde met plaatsing natuurlijk gewoon dat de winnaars 1 van de geplaatsten voor de finale warenquote:Op maandag 16 december 2024 10:20 schreef MielMonteur het volgende:
Ik bekijk hem vanavond. Dus bij deze 'gespoild', maar je kijkt meer om zelf mee te doen dat om te weten wie er wint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |