Ook behoorlijk gestegen. Tot de sterren bijna.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sterren komen, sterren gaan
Inderdaad, alleen Live Forever heeft een flinke boost gehad met een goeie 600 plekkenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Trouwens weinig indrukwekkende reünie-bonus voor Oasis. Had Don't Look Back In Anger en Wonderwall beide wel bij de bovenste 100 verwacht.
Er was een docu.quote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef asco het volgende:
Elvis doet het vrij goed.![]()
Is daar een reden voor met het een of het ander?
Ik denk dat dit 11 isquote:Op vrijdag 13 december 2024 19:58 schreef asco het volgende:
Elvis doet het vrij goed.![]()
Is daar een reden voor met het een of het ander?
Wacht maar tot 2025.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:33 schreef DecoAoreste het volgende:
Trouwens weinig indrukwekkende reünie-bonus voor Oasis. Had Don't Look Back In Anger en Wonderwall beide wel bij de bovenste 100 verwacht.
Je kan wel op nummers stemmen uit het lopende jaar, maar ze komen nooit op de voorkeuzelijst. Dus je moet ze dan invoeren als vrije keuze.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:17 schreef Gunner het volgende:
Ik las hier dat nummers uit 2024 niet op gestemd kon worden maar die Roxy Dekkers staat er wel hoog in, was een post over Fontaines DC tijdje terug. Hoe zit dat.
Helder. Dank.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je kan wel op nummers stemmen uit het lopende jaar, maar ze komen nooit op de voorkeuzelijst. Dus je moet ze dan invoeren als vrije keuze.
Tja. Er zullen ook platen tussen zitten die per toeval door veel mensen een beetje vergeten zijn of geschrapt omdat het "Vast wel goed zal komen"quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:31 schreef Tussle266 het volgende:
Ik blijf het die eerste dagen toch altijd fascinerend vinden om naar sommige van die sprongen voorwaarts of achterwaarts te kijken. Op het oog willekeurige platen die +449 krijgen en zo.
Ik denk op de lange termijn dat dat zoiets wordt als Tim Hardin of Deep Purple redden. Het gaat een paar keer goed, maar uiteindelijk stroomt het water uit te veel gaten en heb je vingers te weinig. Of in dit geval e-mailadressen te weinig.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:02 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb besloten dat ik volgend jaar op Bohemian Rhapsody moet stemmen om de aanval van Coldplay af te slaan.
Well, that'll be the dayquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik denk op de lange termijn dat dat zoiets wordt als Tim Hardin of Deep Purple redden. Het gaat een paar keer goed, maar uiteindelijk stroomt het water uit te veel gaten en heb je vingers te weinig. Of in dit geval e-mailadressen te weinig.
Als je het de top tiens per leeftijdsgroep ziet, dan is het de vraag hoeveel jaar het nog wachten is totdat Stairway to Heaven uit de top tien valt. Elk jaar vrees ik ervoor, maar valt het gelukkig nog mee. Al is het nu ook weer een plaatsje gezakt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:18 schreef Eightyone het volgende:
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/0-15
Kinderen muzikaal opvoeden heeft geen zin.
https://www.nporadio2.nl/top2000/statistieken/leeftijden/16-20
Voor tieners vind ik dit best belegen.
Ik stem elk jaar op Stairway To Heaven en ben 32, dus ik ben alvast niet het probleemquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je het de top tiens per leeftijdsgroep ziet, dan is het de vraag hoeveel jaar het nog wachten is totdat Stairway to Heaven uit de top tien valt. Elk jaar vrees ik ervoor, maar valt het gelukkig nog mee. Al is het nu ook weer een plaatsje gezakt.
Hier nog een, ben net 34quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem elk jaar op Stairway To Heaven en ben 32, dus ik ben alvast niet het probleem
Mooiquote:Op zaterdag 14 december 2024 00:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik stem elk jaar op Stairway To Heaven en ben 32, dus ik ben alvast niet het probleem
Het is nog maar 11 jaar dat Radio 2 de grootste klassieker van The Killers krampachtig weerde uit de lijst der lijsten. Kwam volgens mij in 2014 via de vrije keuze binnen?quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:04 schreef Cassa95 het volgende:
Nieuw in de Top 100
92 The Killers - Mr. Brightside
Ik ben wel voor om in januari alsnog de mooiste TayTay te karaokeënquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat ik jullie dat niet wilde aandoen (dat nummer duurt 10 min he?)
Schemer aan de ketting?quote:Op vrijdag 13 december 2024 15:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
De lijst moet nog beginnen. Maar goed, Schemer aan de ketting komt volgend jaar op de keuzelijst, want dit jaar topsong, dus als we dan toch 2025 vast gaan bespreken wil ik die vast inbrengen.
Liever het geniale origineel van RiRiquote:Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, deze had ik er graag ingehad:
Bekijk deze YouTube-video
Komt omdat S&F in oktober op wereldreis zijn gegaan. Sindsdien raken ze langzaam in de vergetelheidquote:Op woensdag 11 december 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Suzan & Freek behoorlijk zijn weggevallen dit jaar?
Laat ze AUB verdwalen ergensquote:Op zaterdag 14 december 2024 02:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Komt omdat S&F in oktober op wereldreis zijn gegaan. Sindsdien raken ze langzaam in de vergetelheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |