Dat wilde ik woensdag al doen, maar helaas staat All Too Well er niet op ;'( Hij staat wel op youtube, maar daar komt halverwege reclame door.quote:Op zaterdag 14 december 2024 02:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik ben wel voor om in januari alsnog de mooiste TayTay te karaokeën
Ik vind het overgrote deel heerlijkquote:Op zaterdag 14 december 2024 21:31 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik check de nummers 1 t/m 100 van de top 2000 en het is niet eens dat daar niet wat goede nummers tussen staan maar allemachtig wat een doodgedraaide en belegen verzameling muziek is me dat zeg.
Zondequote:Op zaterdag 14 december 2024 20:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat wilde ik woensdag al doen, maar helaas staat All Too Well er niet op ;'( Hij staat wel op youtube, maar daar komt halverwege reclame door.
Genoeg swifties gok ik die wel eens gaan karaoke-en die meebetalenquote:Op zondag 15 december 2024 02:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde![]()
Misschien toch eens ¤175 dokken aan Sunvig om All Too Well in de 10 minuten versie in productie te nemen
quote:Op zondag 15 december 2024 02:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde![]()
Misschien toch eens ¤175 dokken aan Sunvig om All Too Well in de 10 minuten versie in productie te nemen
Crowdfunding onder wat Swift-groepen, denk dat je er zo bent.quote:Op zondag 15 december 2024 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg swifties gok ik die wel eens gaan karaoke-en die meebetalen
Ik ben bang dat ze genoeg inspiratie opgedaan hebben voor minstens twee nieuwe albumsquote:Op zondag 15 december 2024 11:48 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je.
https://www.rtl.nl/boulev(...)izen-terug-naar-huis
quote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze genoeg inspiratie opgedaan hebben voor minstens twee nieuwe albums
Albums zoals Blof ooit eentje uitbracht. Met hier en daar een extra spoor voor een doedelzak, panfluit of exotischer dan dat.quote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze genoeg inspiratie opgedaan hebben voor minstens twee nieuwe albums
Het is geen haat, het is verlamming.quote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Ik vind de haat die er heerst op Suzan en Freek altijd zo overdreven.
Het is wel baggerquote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Ze hebben een aardige debuutsingle gehad, daarna een aantal liedjes gemaakt die ene oor in andere oor uit waren en op een gegeven moment ontaardde het vooral in kleuterdeuntjes, al zijn die nummers die weg zijn gevvallen dus ook van de ergstequote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Eens. De debuut single was best prima.quote:Op zondag 15 december 2024 14:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben een aardige debuutsingle gehad, daarna een aantal liedjes gemaakt die ene oor in andere oor uit waren en op een gegeven moment ontaardde het vooral in kleuterdeuntjes, al zijn die nummers die weg zijn gevvallen dus ook van de ergste
Bijna net zo verschrikkelijk als Roxy Dekker.quote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
Toch die ene met Zeg me dat het goedkomt, geef me stukjes bloedworst?quote:Op zondag 15 december 2024 14:57 schreef Tussle266 het volgende:
Hard na moeten denken wat de eerste was. Vind nu bovenstaande commentaren het bewijs van de verlammende werking.
Ze praten als dit, inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch die ene met Zeg me dat het goedkomt, geef me stukjes bloedworst?
Heel mooiquote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toch die ene met Zeg me dat het goedkomt, geef me stukjes bloedworst?
Is ook wel wat overdreven. Hun eerste liedje was nog wel prima. Daarna ook nog een paar die nog net ok waren. De rest vrij matig. Probleem is vooral dat ze een enorme hype waren (zijn). Elke scheet van ze werd een hit en veel gedraaid. En dan ook nog eens veel nummers in de lijst. Laat vaak ook wel zien wat de gemiddelde smaak in Nederland is. Wat niet heel best is.quote:Op zondag 15 december 2024 13:05 schreef Remco het volgende:
De middelmaat regeert. Dat is tot in de top 10 terug te zien. En in de 2e kamerquote:Op zondag 15 december 2024 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook wel wat overdreven. Hun eerste liedje was nog wel prima. Daarna ook nog een paar die nog net ok waren. De rest vrij matig. Probleem is vooral dat ze een enorme hype waren (zijn). Elke scheet van ze werd een hit en veel gedraaid. En dan ook nog eens veel nummers in de lijst. Laat vaak ook wel zien wat de gemiddelde smaak in Nederland is. Wat niet heel best is.
Kan me hier wel aardig in vinden, al vind ik ze meteen minder storend nu er dit jaar een heleboel platen zijn verdwenen. Wel ook eentje bij, maar die is samen met Polderstromae en dat is stiekem wel een held.quote:Op zondag 15 december 2024 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is ook wel wat overdreven. Hun eerste liedje was nog wel prima. Daarna ook nog een paar die nog net ok waren. De rest vrij matig. Probleem is vooral dat ze een enorme hype waren (zijn). Elke scheet van ze werd een hit en veel gedraaid. En dan ook nog eens veel nummers in de lijst. Laat vaak ook wel zien wat de gemiddelde smaak in Nederland is. Wat niet heel best is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |