abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 20:54:57 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215850527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een cadeaubon waarmee ik een cadeaubon uit kon zoeken en als je dan een 'eckte bon wilde' (dus niet een online iets) dan kostte dat nog 5 euro _O-
Ik vind al die cadeaubonnen echt niks, doe gewoon geld. Is als bedrijf lastiger*, maar voor stichtingen of vereniging, bespaar de moeite van het kopen van kaarten.

*Niet onmogelijk, bij een eerdere werkgever zat er altijd ¤200 contant bij de kerstkaart in. Laatste jaar zelfs ¤400. Stond op de loonstrook overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215850721
Score hier: tinteling, VVV bon, pakketje met kaars, wandel/fietstasje en vreterij, pakketje met kaars en chocolade. Ik werk niet in de Apple TV business :P

Gisteren app van de planner: hoe is het met je?
Ook uit belangstelling maar ook omdat ik vanaf morgen voor het zorgwerk weer beter gemeld ben. En had gezegd dat ze me mochten bellen, omdat ik er komende week nog niet ingepland ben en ik het de laatste weken rustig heb gehad terwijl zij hopen uitvallers hadden.

Dus nu werk ik morgen en zaterdag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 21:16:29 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215850927
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha ik vind de naam tinteling vooral rillingen geven, en dan geen goede :P

Ik ben weer terug van de garage. Het is wel wat meer gedoe (naar Hilversum rijden en dan met trein weer naar huis en terug andersom, en om 17.15u wegrijden is niet bepaald ideale tijd), maar wel fijne garage. Ze hebben bij deze garage niet de moersleutel om de moer van de remvloeistof laten zitten (ja, ik heb op mn knietjes op de grond bij allevier de wielen onder de auto getuurd voordat ik ermee de snelweg op durfde :@ ) en hij heeft me ook nog even verteld welke zaken kwikfit vorige keer allemaal heeft gedaan die nog helemaal niet hadden gehoeven. Leuk gesprek met 'm gehad, en is wel duidelijk dat hij liever langdurig terugkerende klanten heeft dan ze dingen aansmeert die eigenlijk niet nodig zijn. Ik overweeg sterk om volgende keer weer hierheen te gaan, ipv naar kwikfit (daar ga ik sowieso niet meer heen) maar ook ipv de Skoda dealer in de Meern.

Terug rijden viel gelukkig redelijk mee, hoewel het normaal 25 minuten is en nu 40, maar dat was ook nog wel te overzien. Daarvan was 25 minuten vanaf de afrit snelweg tot mn huis :') en een kwartiertje Hilversum uit en snelweg.

Ze hebben een dop op de wielmoer laten zitten? Dat bevestigt echt wel heel hard m'n vooroordeel over Kwikfit 8)7 De rest is ook des Kwikfits.

Bij een dealer word je gewoon genaaid (en niet eens lekker :P ) met idiote uurtarieven. Investeren in relatie met een garage heeft zeker zin.

Zit wat dat betreft wel in dubio hoor, garage waar ik nu heen ga zijn m'n ouders ook al 40 jaar klant. Ik ook al zolang ik m'n auto heb. Als er iets is, kan ik er altijd terecht. Maar ja, straks is dat 45 minuten rijden. Heb straks op 450m ook een garage en in D liggen de uurtarieven sowieso wat lager.
pi_215851243
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ze hebben een dop op de wielmoer laten zitten? Dat bevestigt echt wel heel hard m'n vooroordeel over Kwikfit 8)7 De rest is ook des Kwikfits.

Bij een dealer word je gewoon genaaid (en niet eens lekker :P ) met idiote uurtarieven. Investeren in relatie met een garage heeft zeker zin.

Zit wat dat betreft wel in dubio hoor, garage waar ik nu heen ga zijn m'n ouders ook al 40 jaar klant. Ik ook al zolang ik m'n auto heb. Als er iets is, kan ik er altijd terecht. Maar ja, straks is dat 45 minuten rijden. Heb straks op 450m ook een garage en in D liggen de uurtarieven sowieso wat lager.
Ik had met inparkeren bij winkelcentrum dat ik net stukje putdeksel meepikte ofzo, dacht ik. Bij wegrijden na boodschappen doen had ik ineens nauwelijks remkracht meer. Gelukkig reed ik 5km/h ofzo toen ik het al door had, en zat op dat parkeerterrein ook een kwikfit, dus ik ben heel zachtjes daarheen gereden en heb gezegd dat hij twee dagen ervoor hele beurt enz had gehad incl remvloeistof vervangen en dat ik nu ineens niet meer kon remmen. Hij heeft hem op de brug gezet, ik ondertussen kijken of ik bij de parkeerplek iets kon zien. Toen ik terug kwam, riep 'ie me erbij en liet me foto maken (wat ik dan wel weer netjes vind, hij had het heel makkelijk kunnen verdoezelen).

Bij het inparkeren is dus wss die sleutel een stukje gedraaid en remvloeistof weggelopen. Je wil niet weten hoe blij ik ben dat dit op een parkeerterrein gebeurde en al duidelijk was toen ik daar weg probeerde te rijden.. Vandaar dus vandaag toch even op de knietjes en onder auto kijken, want ik moest er nu dus meteen de snelweg mee op.

Ze waren er wel erg van geschrokken, het was de meest ervaren monteur, ik kreeg een bloemetje van degene die er achter de balie zat - had hij zelf geregeld want nog niet van manager gehoord. De mannen op de vloer hebben het goed opgelost en voelden zich duidelijk heel naar erover, de manager die me zou bellen heb ik niks van gehoord en dat vond ik nogal waardeloos. Het was wss gebeurd dat hij er bijna klaar mee was, werd weggeroepen bij de auto om werk v stagiair te controleren en bij terug komen was vergeten dat hij hem er nog op had laten zitten. Het is mensenwerk natuurlijk, maar het heeft wel even geduurd voor ik echt weer me lekker voelde in de auto, want als ze dit doen, wat hebben ze dan nog meer verprutst..

Nou ja, ik kom daar dus toch maar niet meer en deze was gelukkig heel fijne ervaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 12-12-2024 21:42:54 ]
pi_215851537
Oh ja ik heb twee vouchers en een waxinelichtje met een wens erin of zo. Morgen maar eens kijken welke pannenset of decoupeerzaag er net zo duur moet zijn als het allang uitverkochte bierpakket.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 22:04:51 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215851702
Woeps niet goed gelezen, ik las sleutel laten zitten en dacht automatisch aan een dop voor wielmoeren. Als je die pas laat zitten en hij wordt gelanceerd als je 60km/u rijdt kan dat ook schade veroorzaken. Das wel een "bekend" dingetje.

Ik zit nu even te kijken wanneer remvloeistof vervangen moet worden, want ik heb het nooit specifiek op de rekening gezien. Maar om de 20.000km of 2 jaar. Dus in principe elk jaar dus in mijn geval.

Wat had je van een "manager" willen horen dan? :@ Denk dat de woorden van de lui in de werkplaats oprechter waren dan wat gewauwel van een manager.
pi_215851707
Kerstmarkt was geslaagd. Na 6 uur buiten staan nu wel door en door koud, dus tijd voor een warm bad.
pi_215851757
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Sarabi het volgende:
Kerstmarkt was geslaagd. Na 6 uur buiten staan nu wel door en door koud, dus tijd voor een warm bad.
En een elektrische deken in bed lijkt me
We have far more in common than that which devides us..
pi_215852242
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2024 15:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dus nu alle truien in de was, en morgen nog een poging? Lekker dan :D

@ kerstpakket:
Hier dus die bon vermoed ik (was vorig jaar zo), wat voor mij prettiger is dan zo'n standaard doos met worst en kaas waar ik echt heel ongelukkig van word. (Ik geef het altijd wel weg, maar ja, het is al gekocht dus het leed is al geschied. )

Mijn afscheidsborrel vindt trouwens plaats tijdens de kerstborrel (die nog steeds niet aangekondigd is, het zou de 21 ste moeten worden :') ). Borrel was mijn verzoek; management kwam met afscheidslunch, maar het idee dat er dan weer allemaal worstenbroodjes/broodjes brie/filet american/etc. wordt besteld uit mijn naam vond ik niet zo prettig. En ik wil ook niet iedereen verplichten aan de broodjes hummus te gaan.
Onze borrels zijn al voor een groot deel vega(n), dus dat voelde wat beter. Pluspunt is dat er dan waarschijnlijk ook meer mensen zijn, want die pauze's lopen altijd in de soep als je er wél bij wil zijn :D
Morgen nog een poging, met twee formulieren en twee paspoorten. Zweet viel mee; onderaan de berg een keurige 12 graden :D dus trui mag nog een dagje mee.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215852716
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Morgen nog een poging, met twee formulieren en twee paspoorten. Zweet viel mee; onderaan de berg een keurige 12 graden :D dus trui mag nog een dagje mee.
Leuke introductie van en voor jullie.
Volgend keer hoef je alleen je neus te laten zien dan?

Nou…communicatie is alles. Vooral duidelijke communicatie.
De lopende rel loopt ws met een sisser af. 🙃
pi_215852748
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Leuke introductie van en voor jullie.
Volgend keer hoef je alleen je neus te laten zien dan?

Nou…communicatie is alles. Vooral duidelijke communicatie.
De lopende rel loopt ws met een sisser af. 🙃
Nou nee, als ik dan voor ise paketten ophaal hoef ik alleen twee paspoorten te laten zien en hebben ze onze machtiging daar in de la liggen (!).
pi_215852995
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Toen ik terug kwam, riep 'ie me erbij en liet me foto maken (wat ik dan wel weer netjes vind, hij had het heel makkelijk kunnen verdoezelen).

[KNIP]

Nou ja, ik kom daar dus toch maar niet meer en deze was gelukkig heel fijne ervaring.
Nee joh! :o Dat is echt erg :o

December-cadeau: wij mogen helemaal zelf kiezen en dus een verlanglijstje insturen. Cadeaus worden gekocht, op kantoor ingepakt en we krijgen ze, vergezeld van een kerstgroet en een halve kilo La Boheme. Kan niet verkeerd zijn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 december 2024 @ 00:10:59 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215853025
Wat een topavond _O_ Heerlijk eten bij Cafe Picknick.
Ik wil in de zomer terug als ik het Hipsterparadijs ook kan zien :P.
Zo'n busreis met een hele oude Amerikaanse Schoolbus is ook hilarisch.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215853116
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Lucky_strike *O*

[ afbeelding ]
Held _O_

Nu door naar Mordor?
Spoilers!
pi_215853205
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 00:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Held _O_

Nu door naar Mordor?
Nou nee. Ik kom al op genoeg plekken dacht ik.
pi_215853260
Net een 22 (of 46? Best groot)-graden halo rond de maan, super tof. Best lastig te fotograferen, morgen eens kijken of Photoshop nog wat met de belichting kan.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/22%C2%B0-halo

[ Bericht 34% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 13-12-2024 01:08:50 ]
pi_215853288
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2024 01:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Net een 22 (of 46? Best groot)-graden halo rond de maan, super tof. Best lastig te fotograferen, morgen eens kijken of Photoshop nog wat met de belichting kan.

Ik vertrek was deze week met 2 mensen die gingen emigreren naar jouw regio.
pi_215853505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 01:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vertrek was deze week met 2 mensen die gingen emigreren naar jouw regio.
Ja die zitten hier vlakbij :D

Kromme tenen van de voice over die het de hele tijd over 'paalwoningen' had :{w
pi_215853611
Hallo.

Gisteren maar weer eens kerstborrels opgebouwd met kramen, ballen, bomen en de hele rimbam. Laatste hand gelegd aan Enschede Lights Up. Blijft toch een heel gaaf evenement. O+ Alle signing stond soort van op tijd, wat een chinees prutswerk. :')

Daarna nog even breekklusje in Almelo en omdat er nog goede zin en energie was even langs de zaak om anderhalf uur te helpen. Onder andere 12 kg beenham door de snijmachine gejoekeld. Voor 8 uur van huis gegaan gisteren en om 22:22 ( :7 ) liep ik de voordeur weer binnen.

Over half uurtje weer in de auto, eerst even snel uitvaart bouwen, dan hele dag in de keuken, met de bus naar de binnenstad voor buffetten en iedereen en z'n moeder in de wegrijden, ergens die bus dumpen en m'n fiets eruit halen en dan vanavond even dansen bij concert van Thijs Boontjes *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215853613
Goedemorgen @Lonaa O+ *G*
Je gaat vanavond dansen *G*
pi_215853619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:09 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen @:Lonaa O+ *G*
Je gaat vanavond dansen *G*
Ja *O* Heel veel zin in *O*

Kaarten echt al 5 maanden geleden gekocht en je wilt niet weten hoeveel voeten het in de aarde heeft gehad om te blijven kunnen dansen vanavond. :')
pi_215853735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:04 schreef derLudolf het volgende:
Woeps niet goed gelezen, ik las sleutel laten zitten en dacht automatisch aan een dop voor wielmoeren. Als je die pas laat zitten en hij wordt gelanceerd als je 60km/u rijdt kan dat ook schade veroorzaken. Das wel een "bekend" dingetje.

Ik zit nu even te kijken wanneer remvloeistof vervangen moet worden, want ik heb het nooit specifiek op de rekening gezien. Maar om de 20.000km of 2 jaar. Dus in principe elk jaar dus in mijn geval.

Wat had je van een "manager" willen horen dan? :@ Denk dat de woorden van de lui in de werkplaats oprechter waren dan wat gewauwel van een manager.
Ik had wel iets meer verwacht dan alleen een bloemetje waar hij niks mee te maken had, eigenlijk. Het is nu allemaal goed afgelopen, maar dit is toch levensgevaarlijk? Als ik hiermee de snelweg op was gegaan had ik in een behoorlijk nare situatie kunnen komen. Ik vind dat je als manager van een vestiging waarin dit gebeurt dan op zn minst kunt laten zien dat je dit heel serieus neemt, iemand even kan bellen, excuses kan aanbieden en kan kijken naar iets van compensatie of zo. Ik heb er >1000 euro uitgegeven (onderhoud + nieuwe banden). Al haal je er ¤50 af, of je geeft een voucher voor een gratis wintercheck of zo iets, dat had ik best netjes en ook terecht gevonden. Het gaat me dus vooral om het idee, ik vind het behoorlijk waardeloos als er zoiets als dit gebeurt en je a) helemaal niet de indruk geeft daar ook maar iets van te vinden als manager en b) je je personeel ook laat hangen. Want die jongen daar had contact gehad met de manager, die precies wist wanneer ik daar weer zou komen en die zou nog bij hem terug komen voor compensatie, maar deed dat dus niet op tijd. En die jongen vond het echt niet kunnen om mij daar te laten komen en dan alleen te zeggen ja sorry he, dus die is toen in zn pauze zelf een bloemetje gaan halen voor me. En überhaupt al dat je die jongen laat doorgeven dat hij me gaat bellen en dan zelfs dát niet doen vind ik wel echt beneden peil, nog los van wat hij dan in dat gesprek wat mij betreft had moeten/kunnen zeggen.
pi_215853960
Goedemorgen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215854000
Oh ja, dat ook nog. Goedemorgen! O+
Veel dansplezier alvast vanavond @Lonaa *O*
pi_215854068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik had wel iets meer verwacht dan alleen een bloemetje waar hij niks mee te maken had, eigenlijk. Het is nu allemaal goed afgelopen, maar dit is toch levensgevaarlijk? Als ik hiermee de snelweg op was gegaan had ik in een behoorlijk nare situatie kunnen komen. Ik vind dat je als manager van een vestiging waarin dit gebeurt dan op zn minst kunt laten zien dat je dit heel serieus neemt, iemand even kan bellen, excuses kan aanbieden en kan kijken naar iets van compensatie of zo. Ik heb er >1000 euro uitgegeven (onderhoud + nieuwe banden). Al haal je er ¤50 af, of je geeft een voucher voor een gratis wintercheck of zo iets, dat had ik best netjes en ook terecht gevonden. Het gaat me dus vooral om het idee, ik vind het behoorlijk waardeloos als er zoiets als dit gebeurt en je a) helemaal niet de indruk geeft daar ook maar iets van te vinden als manager en b) je je personeel ook laat hangen. Want die jongen daar had contact gehad met de manager, die precies wist wanneer ik daar weer zou komen en die zou nog bij hem terug komen voor compensatie, maar deed dat dus niet op tijd. En die jongen vond het echt niet kunnen om mij daar te laten komen en dan alleen te zeggen ja sorry he, dus die is toen in zn pauze zelf een bloemetje gaan halen voor me. En überhaupt al dat je die jongen laat doorgeven dat hij me gaat bellen en dan zelfs dát niet doen vind ik wel echt beneden peil, nog los van wat hij dan in dat gesprek wat mij betreft had moeten/kunnen zeggen.
De manager had sowieso ff moeten bellen. Het materiaal had je ook moeten betalen maar met het uurloon hadden ze wel iets kunnen doen want daar is het duidelijk fout gegaan. Niet vergelijkbaar maar toen mijn velg (van mijn racefiets :o ) die al wel echt af was kapot ging in de werkplaats hebben ze die ook gratis vervangen. Nieuwe velg moest ik uiteraard wel zelf betalen. Vond ik een nette oplossing.
pi_215855923
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2024 01:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

Meh. Maan te fel, halo te donker, en overall gewoon niet blij mee. Maar het was IRL wel tof :)

pi_215856062
Oh en zo op mobiel met de compressie van imgbb blijft er überhaupt geen halo over :')
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:11:32 #128
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215856120
Ik overweeg de kerstmarkt in Dusseldorf.

Iemand ervaringen?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215856410
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:11 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg de kerstmarkt in Dusseldorf.

Iemand ervaringen?
Van zeker 10 jaar geleden, daar heb je waarschijnlijk niets aan.
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 12:47:04 #130
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215856477
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:11 schreef fietsie het volgende:
Ik overweeg de kerstmarkt in Düsseldorf.

Iemand ervaringen?
Nee, maar schijnt leuk te zijn. Düsseldorf an sich ook.
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 12:48:39 #131
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215856504
Bremen ook, is wat dichterbij.
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:49:54 #132
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215856532
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:48 schreef derLudolf het volgende:
Bremen ook, is wat dichterbij.
Ik probeer het te combineren met een Globus.de hypermarkt; het is moeilijk een beeld te krijgen welke echt groot is en welke kleiner.
Ik zoek echt naar een "wtf wat groot" ervaring.

Adviezen voor andere "wtf wat groot" supermarkten zijn welkom.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_215857185
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:49 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik probeer het te combineren met een Globus.de hypermarkt; het is moeilijk een beeld te krijgen welke echt groot is en welke kleiner.
Ik zoek echt naar een "wtf wat groot" ervaring.

Adviezen voor andere "wtf wat groot" supermarkten zijn welkom.

@Dr_Flash komt dadelijk vast wel met het linkje van onze bijbehorende snack.
Ik vond hem leuk. In delen verspreid over de stad, fijne wandeling, veel variatie. En DD zelf is ook best mooi.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_215857208
Tevens vandaag bevestiging waarom het goed was dat ik ruim ziekteverlof nam.
Nu kon ik een cliënt die naar de grond ging iets zachter laten landen (want tegenhouden lukt je nooit en dan wordt je rug erg boos) zonder bang te zijn dat bij mij iets ging scheuren *O*
pi_215857239
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
@:dr_Flash komt dadelijk vast wel met het linkje van onze bijbehorende snack.
Ik vond hem leuk. In delen verspreid over de stad, fijne wandeling, veel variatie. En DD zelf is ook best mooi.
Travelsnack #102

Had met een hypermarché niets te maken trouwens.
pi_215857490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Travelsnack #102

Had met een hypermarché niets te maken trouwens.
Nee, die vraag kwam daarna. Wij hebben vooral info over kerstmarkten.
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 14:37:07 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215857693
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
@:dr_Flash komt dadelijk vast wel met het linkje van onze bijbehorende snack.
Klopt, Dresden is ook mooi, ook een enorme kerstmarkt.
(Das de afkorting op het nummerbord, Düsseldorf is D )
pi_215858578
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee, die vraag kwam daarna. Wij hebben vooral info over kerstmarkten.
Ja dat klopt ja :)
pi_215858662
Kennen jullie de mop van de rollator die de parkeerplaats overstak? Ik heb er eentje gevangen *O*
Stak keurig over, terwijl de eigenaar druk bleef inladen. Toen het apparaat andere auto’s dreigde te gaan kussen heb ik maar even een sprintje getrokken. En, eenmaal afgeleverd, de rem erop gezet. Want dat hoort altijd zo }:|

Tevens geprutst en gelust en weggewerkt maar nu heb ik mijn kaarsjes op batterij op de adaptor aangesloten O+
pi_215858832
Doe eens pics van je open haard Catjen :P
pi_215859166
Goeie redding Cat👍🏼Poeh. Winkelwagentjes doen dat ook wel eens: oversteken en dan zonder rem. 8)7

Een eerste kerstdoos is binnen. Loodzwaar sjouwen. Ja, daar zat een object in van beton.
De vvv bon ¤ 40,- moet toch eens worden uitgegeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#paard #bek
pi_215859367
Ferkansie *O* *G* tot 24 dec *O* *G*
pi_215859377
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 13:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens vandaag bevestiging waarom het goed was dat ik ruim ziekteverlof nam.
Nu kon ik een cliënt die naar de grond ging iets zachter laten landen (want tegenhouden lukt je nooit en dan wordt je rug erg boos) zonder bang te zijn dat bij mij iets ging scheuren *O*
Of iemand die instabiel loopt bijna dansend ondersteunen O+
  vrijdag 13 december 2024 @ 18:13:01 #144
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_215859692
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:37 schreef Blues het volgende:
Ferkansie *O* *G* tot 24 dec *O* *G*

Ik ook, in het pequeño paraíso van schoonmoeders *)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_215859816
Goed bezig @Cat-astrophe! Helemaal geen last meer van de ogen inmiddels?

Ik moet nog een scriptie nakijken en een casusuitwerking maken en online zetten en in mijn 45 ongelezen mails (letterlijk) even kijken of daar iets mee moet voor half januari, en dan heb ik vakantie. Of nou ja, ik heb maandag een uur onderzoeksmeeting en donderdag een uur evaluatie van een stage, want die ging deze week niet door ivm ziekte en wachten tot half januari kan niet. En maandag nog een eindevaluatie van een stage student van een collega, want die kreeg vandaag naar nieuws over iemand heel dichtbij ;( dus die werkt komende week niet. Maar verder vrij! En vanaf 20e echt helemaal niksmeerdoen vrij nog tm 5 januari.

Maar nu eerst eten!
pi_215859888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 18:13 schreef flipsen het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik ook, in het pequeño paraíso van schoonmoeders *)
Lekker schommelen O+
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 december 2024 @ 18:44:44 #147
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215859969
Kerstmarkt Haarlem was vandaag ook wel ^O^. Dat is komend weekend niet leuk meer :P . Uiteindelijk alleen wat snaai aangeschaft.
Wat over gisteren getikt borisz in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35

Verder rustig aan gedaan vandaag. :). Sportief gedaan en de Kerstmarkt dus.
Morgen dagje Alkmaar :)
pi_215859986
Ik wil zondag even hier in Deventer gaan kijken. Bij de grote kerk is een kerstmarkt. Er is ook Dickens Festijn en daar is het ramdruk, maar dat is ergens anders.
  vrijdag 13 december 2024 @ 19:09:31 #149
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215860227
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:19 schreef AnneX het volgende:
Goeie redding Cat👍🏼Poeh. Winkelwagentjes doen dat ook wel eens: oversteken en dan zonder rem. 8)7

Een eerste kerstdoos is binnen. Loodzwaar sjouwen. Ja, daar zat een object in van beton.
De vvv bon ¤ 40,- moet toch eens worden uitgegeven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#paard #bek
Die vind ik wel tof! Maar het is wel weer zoiets waar het grootste deel van de mensen niks mee zal doen.

Doe mij maar zo'n box eten. Dat gaat grotendeels altijd wel op en is gewoon leuk uitpakken O+
pi_215860566
Ik kreeg altijd een eetpakket van de vve beheerder. Dit jaar niet maar een intratuinbon (blij mee) en een adventskraslot. Natuurlijk niet gewacht en druk gekrast. Voor twee bedragen kwam ik 1 tekentje tekort -O- 400 euro en 10.000 euro. Nu heb ik helemaal niets
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 20:23:29 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215860905
Ik weet al wat in kerstavond kijk :)

Had TVDM er laatst nog op, mooie platen draaien die gasten :D
  vrijdag 13 december 2024 @ 20:29:20 #152
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215860973
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil zondag even hier in Deventer gaan kijken. Bij de grote kerk is een kerstmarkt. Er is ook Dickens Festijn en daar is het ramdruk, maar dat is ergens anders.
Huiver, moet er niet aan denken in zulke dichte mensenmassa’s te lopen.
pi_215861321
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Huiver, moet er niet aan denken in zulke dichte mensenmassa’s te lopen.
Hier is zondag ook een kerstmarkt. Paar jaar geleden ging ik er op de fiets naar toe, het werd een fietstocht :D ipv een wandeling over de hoofden
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:03:16 #154
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215861431
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Hier is zondag ook een kerstmarkt. Paar jaar geleden ging ik er op de fiets naar toe, het werd een fietstocht :D ipv een wandeling over de hoofden
Gezellig naar de kerstshow in het tuincentrum in Duiven
Horror!
Horror!
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:04:02 #155
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861441
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Horror!
Horror!
Ja maar die spant ook echt de kroon.

Vorig jaar gedaan, dat doe ik echt nooit meer.
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:05:19 #156
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215861457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:04 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ja maar die spant ook echt de kroon.

Vorig jaar gedaan, dat doe ik echt nooit meer.
Ik krijg al jeuk en vlekken van de IKEA op een normale dag
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:08:13 #157
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861484
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik krijg al jeuk en vlekken van de IKEA op een normale dag
Ik ben er ook geen fan van maar vind bv een kerstmarkt als Osnabruck, savonds, in het donker. met drukte, wel.... sfeervol. 1x per jaar.
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:13:59 #158
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215861549
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:08 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben er ook geen fan van maar vind bv een kerstmarkt als Osnabruck, savonds, in het donker. met drukte, wel.... sfeervol. 1x per jaar.
Van mij mag je, iedereen mag er van mij heen, graag zelfs. Ik ben gelukkig alleen in een herfstig bos dat naar bladeren en natte aarde ruikt.
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:19:45 #159
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861595
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Van mij mag je, iedereen mag er van mij heen, graag zelfs. Ik ben gelukkig alleen in een herfstig bos dat naar bladeren en natte aarde ruikt.
Dat heeft op andere dagen ook mijn voorkeur, graag op de fiets.

Ik zit nu wat te neuzen welke supermarkt we gaan doen; Dusseldorf is hiervandaan toch echt net te gek.

6 uur achter het stuur, optimistisch,, als parkeren in de stad zou lukken, is gekkenwerk na een drukke werkweek
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:25:10 #160
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215861646
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zit nu wat te neuzen welke supermarkt we gaan doen; Dusseldorf is hiervandaan toch echt net te gek.

6 uur achter het stuur, optimistisch,, als parkeren in de stad zou lukken, is gekkenwerk na een drukke werkweek
Ik kan je alleen maar aanraden in deze tijd Düsseldorf te mijden.
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:26:28 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861664
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik kan je alleen maar aanraden in deze tijd Düsseldorf te mijden.
Vanwege de drukte ?
pi_215861673
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Horror!
Horror!
Ook een keer geweest, was toen nog niet zo druk als nu, bijna gillend weggelopen
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:28:55 #163
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215861694
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:26 schreef fietsie het volgende:

[..]
Vanwege de drukte ?
Ja
Je kan hooguit ergens ver van de binnenstad parkeren en dan met overvolle tram of metro (zakkenrollers) naar de binnenstad die volledig vol is.
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 21:30:10 #164
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215861705
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Een marktkauf is niet goed genoeg? :) Maar goede herinnering weer, de Globus. Misschien in de vakantie es naar toe
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:30:57 #165
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861710
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:30 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een marktkauf is niet goed genoeg? :) Maar goede herinnering weer, de Globus. Misschien in de vakantie es naar toe
Nou ja de Marktkauf vs de Globus was als AH versus de Sligro eigenijk
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 21:39:43 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215861809
Oh, Globus is een groothandel?

@Jan_Onderwater moet je voor die Edeka Foodservice winkels ook een pasje hebben? Is dat de moeite?
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:40:33 #167
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_215861824
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:39 schreef derLudolf het volgende:

@:Jan_Onderwater moet je voor die Edeka Foodservice winkels ook een pasje hebben? Is dat de moeite?
Ik heb geen idee, was daar nog nooit.
pi_215861901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ja
Je kan hooguit ergens ver van de binnenstad parkeren en dan met overvolle tram of metro (zakkenrollers) naar de binnenstad die volledig vol is.
Wanneer ben je recent nog in Ddorf geweest dan? Met de auto moet je nu niet de stad in gaan, dat doen alleen domme Nederlanders maar met de tram/s-bahn van een buitenwijk ben je er zo. En zakkenrollers heb ik nog nooit gezien daar, kom er toch eens in de 2 maanden ongeveer.
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:50:32 #169
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861914
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:39 schreef derLudolf het volgende:

@:Jan_Onderwater moet je voor die Edeka Foodservice winkels ook een pasje hebben? Is dat de moeite?
Nee Globus is een particuliere winkel. maar met een veel groter assortiment dan bv Kaufland in Meppen.

Die in Wittlich waar ik een paar maanden terug was had bv een slagerij ter grootte van een gemiddelde Nederlandse Plus.
pi_215861930
:W
  vrijdag 13 december 2024 @ 21:54:06 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215861950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:52 schreef Tele6 het volgende:
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 21:59:38 #172
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215862023
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:50 schreef fietsie het volgende:

[..]
Nee Globus is een particuliere winkel. maar met een veel groter assortiment dan bv Kaufland in Meppen.

Die in Wittlich waar ik een paar maanden terug was had bv een slagerij ter grootte van een gemiddelde Nederlandse Plus.

Daar ben ik nog nooit geweest, is oude meuk toch?

Marktkauf heeft trouwens handige dingen op de parkeerplaats waarin je een wiel kunt zetten zodat je niet van die taferelen hebt die Cat vandaag meemaakte :P
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:09:53 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215862122
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Marktkauf heeft trouwens handige dingen op de parkeerplaats waarin je een wiel kunt zetten zodat je niet van die taferelen hebt die Cat vandaag meemaakte :P
Plus ? Nee hoor, ik probeerde alleen de omvang te schetsen: een slagerij zo groot als een kleine NL supermarkt, in die Globus in Wittlich.

En dat schijnt dan een kleine Globus te zijn
pi_215862149
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 17:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Of iemand die instabiel loopt bijna dansend ondersteunen O+
Gelukkig deed ik dat, dus waarschijnlijk heeft ze inmiddels mijn vingerafdrukken in beide armen staan :7
Maar een rollator vindt ze in huis echt nog niet nodig heur :')
pi_215862157
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rollators hebben remmen die je erop [/s] kunt [/s] moet zetten :7
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:14:35 #176
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_215862161
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:14 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Rollators hebben remmen die je erop [/s] kunt [/s] moet laten staan:7
FIFY
pi_215862180
quote:
84s.gif Op vrijdag 13 december 2024 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Doe eens pics van je open haard Catjen :P
Morgen!

Wekker ging om half zes, en de dag was werken, boodschappen, auto dingen, prutsen, eten, kerstzingen, repetitie zingen en nu net thuis om fatsoenlijk op te warmen.
Voor ik mijn bed in duik want morgen gaat de wekker ook om 5.30 uur.
pi_215862194
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Morgen!

Wekker ging om half zes, en de dag was werken, boodschappen, auto dingen, prutsen, eten, kerstzingen, repetitie zingen en nu net thuis om fatsoenlijk op te warmen.
Voor ik mijn bed in duik want morgen gaat de wekker ook om 5.30 uur.
Oef! Slaap lekker straks
pi_215862201
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:14 schreef fietsie het volgende:

[..]
FIFY
Los van mijn verneukte [ ] loopt het verrekte lastig en onveilig met rollator die op de rem staat :P
Maar als je er niet mee loopt: REM :(
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:19:59 #180
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215862211
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:23 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet al wat in kerstavond kijk :)
[ afbeelding ]

Had TVDM er laatst nog op, mooie platen draaien die gasten :D
Daarvoor heb ik de ondertiteling ingepland :D hopelijk klopt het helemaal, was zelfs voor onze expert Nedersaksisch soms knap lastig. Interessante docu ^O^
  vrijdag 13 december 2024 @ 22:24:50 #181
500473 Morgane89
Omnomnomnivoor
pi_215862262
Thijs Boontjes *O* weer met Janneke Nijhuis :9 in het achtergrondkoor?
pi_215862263
Lange dag @Cat-astrophe! Slaap lekker!
Ik begon gelukkig later, maar ben wel pas halfuurtje klaar. Lig inmiddels in bed, nog even wat lezen en dan heerlijk uitslapen, hoop ik dan :+ maar zal wel 6.30-7.00 worden, tot ongeduldige kat zijn dagelijkse springronde naar de klink gaat doen om de kamer uit te komen. Maar in elk geval kan ik dan na deur openen na de 7u voermachine, me weer omdraaien O+
pi_215862446
Mijn Xenawekker was altijd rond 7 een mieuw met sprong op het hoofdeind van m'n bed, neus in mn oog of zo :D
De afzetkrasjes van haar nageltjes staan nog in het laminaat O+

Ik vond ook nog een foto van hoe ze oud en nieuw altijd op zijn veiligst doorbracht.

pi_215862506
Elin, waar ik 3 weken geleden van dacht dat het einde er was heeft de laatste dagen weer de zoomies. Bij voorkeur ‘s nachts. Dab springt ze van de krabpaal, holt door huiskamer en gang naar de slaapkamer, springt op bed, ploft bovenop mij, komt bij en vertrekt weer. Half uur later hetzelfde
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 22:49:46 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215862508
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:19 schreef Morgane89 het volgende:

[..]
Daarvoor heb ik de ondertiteling ingepland :D hopelijk klopt het helemaal, was zelfs voor onze expert Nedersaksisch soms knap lastig. Interessante docu ^O^
Oh wat leuk. Als er wat onjuistheden in zitten ga ik wel lekker klagen hier :+

Het gebied waar Nedersaksisch wordt gesproken is groter dan het gebied waar Nederlands wordt gesproken.
pi_215862627
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Elin, waar ik 3 weken geleden van dacht dat het einde er was heeft de laatste dagen weer de zoomies. Bij voorkeur ‘s nachts. Dab springt ze van de krabpaal, holt door huiskamer en gang naar de slaapkamer, springt op bed, ploft bovenop mij, komt bij en vertrekt weer. Half uur later hetzelfde
Kolderiek :D O+
pi_215863582
Mogge.

De studentburen van het pied-a-terre hingen de student uit vannacht. Wij zijn oude lui. Dus we zijn gevlucht naar ons hutje op de hei. Vanochtend om 5u. Toen we buiten stonden hadden ze net de muziek uitgezet |:)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 14 december 2024 @ 08:10:25 #188
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215863689
Mornin. Dagje Alkmaar
Eerst een ommetje scoren. Daarna naar het plaatselijke Stedelijk en daarna nog een Regiovergadering. :)
pi_215863767
quote:
18s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge.

De studentburen van het pied-a-terre hingen de student uit vannacht. Wij zijn oude lui. Dus we zijn gevlucht naar ons hutje op de hei. Vanochtend om 5u. Toen we buiten stonden hadden ze net de muziek uitgezet |:)
Zo dan. Daar word je ook niet vrolijk van :{

Hier ook een gebroken nacht. Ik zit steeds te kijken of alles goed gaat met het vliegtuig. Maar dat doet het vooralsnog prima gelukkig. Bijna O+
Spoilers!
pi_215863938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Heerlijk O+

quote:
18s.gif Op zaterdag 14 december 2024 06:29 schreef sigme het volgende:
Mogge.

Dat is iets minder -O-
pi_215863939
Goedemorgen trouwens c_/
Hier vooral een korte nacht. Gisteren een bierproeverij in het dorp, deze keer niet met onze bieren dus we konden gewoon relaxen en proeven :D
En vandaag de laatste lange bezorgdag van dit jaar.
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 09:25:24 #192
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215864011
:W deel twee van de bandenwissel

Weer wat geleerd, bij een reserveband maakt de looprichting niet uit. Bij een gewone band wel. Bij een gewone band is de wang aan een kant verstevigd (voor als je een stoeprandje meeneemt) en bij een reserveband is dat aan beide kanten.

Ook mag je in een noodgeval gewoon op een zomer reserveband rijden in D.
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:27:36 #193
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_215864023
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 08:32 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Zo dan. Daar word je ook niet vrolijk van :{

Hier ook een gebroken nacht. Ik zit steeds te kijken of alles goed gaat met het vliegtuig. Maar dat doet het vooralsnog prima gelukkig. Bijna O+
Ah wat fijn alweer samen straks! *O*
pi_215864043
Mogge!
Gelukkig had Elin vannacht ook haar slaap nodig, geen zoomies (of ik heb heel erg diep geslapen).

Oef @sigme niet fijn dit. Je zal dat iedere nacht hebben -O-

Waren de bieren ook zo lekker als die van jullie @Sarabi ?

Hoe laat komt het vliegtuig van J aan @Lucky_Strike ?
pi_215864127
Haha, @Blues en @Kaatje1 wat jullie beschrijven is precies een van de redenen waarom de katten (op uitzonderingen na) niet in mijn slaapkamer mogen 's nachts. De één gaat op mijn benen slapen, wat heel lief is, maar ik draai veel in mijn slaap en als dat niet kan dan word ik elke keer wakker als ik eigenlijk zou draaien. Daarnaast gaan ze dan zo rond 3-4u rondjes over me heen rennen :+ . Hoewel ze tegenwoordig, nu ze in nacht opgesloten zitten in de kattenkamer, meestal vanaf 22-22.30 tot een uur of 6 en soms zelfs iets voor 7 ook gewoon liggen te slapen. Soms wel eens ergens tijdens de nacht dat ze dan even wakker worden, evt van slaapplek veranderen als ze apart lagen (dan gaat er eentje toch bij de ander liggen O+ ) en dan weer verder tukken. Dus geen midnachtelijke zoomies meer.

Fijn Lucky, dat vliegtuig alles goed gaat en hij bijna weer thuis is!

Minder fijn van de nachtrust voor sigme }:|

Ik ga om 11:30 met drie hockeyteamgenootjes buiten bootcampen. Het is nu 1.5 graad buiten en de verwachting is dat dat zo rond 12u is opgelopen tot 2 graden. Ik lig nu op de bank onder twee dekentjes en beide katten. Ik heb nog niet echt veel zin, zoals jullie vast zullen begrijpen :D :P
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:49:48 #196
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_215864128
Hier ook een goede nacht. m'n lichaam lijkt aan de cpap gewend te raken.. iig in 1 keer doorslapen is fijn. nu nog langere nachten dan 6 uur, maar winst is winst.

En hier liggen de monsters chagerijnig te zijn dat ze niet naar buiten kunnen.. nouja kunnen gewoon wel want het kattenraam staat open, willen niet want het regent.. en een gezucht en gesteun komt er uit die hoek _O-
SPOILER
verder gaat alles weer z'n gangetje. we krijgen een dagelijkse update dus dat is fijn.

vandaag laatste hand leggen aan de kerstkadootjes, die gaan aankomende week met schoonpa weer mee terug naar de schapeneilanden ( schoonpa is een gewillige vrijwilliger om de kadootjes heen en weer te vervoeren :D )
verder dit weekend nog wat plinten installeren, schimmel verwijderaar sprayen en de BBQ ophalen bij vrienden, want we hebben niet genog ovenruimte voor het kerstdiner -O- oh en dat ze sinds gister een puppy hebben rondlopen is natuurlijk helemaal een goed excuus O-)

[ Bericht 8% gewijzigd door Barreltje op 14-12-2024 10:03:56 ]
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_215864163
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Waren de bieren ook zo lekker als die van jullie @:sarabi ?

Hij had een mooie selectie gemaakt :Y Het publiek in zo'n dorp zijn niet perse fijnproevers (voor en na de proeverij gingen ze weer flink aan de pils) dus hij had wel toegankelijke bieren gekozen.
Sommige waren voor mij wel iets te zoet.
pi_215864252
Gedanst, gebiert, nu is het wel een beetje ingewikkeld. :')

Nog 12 dagen. :7
pi_215864343
Mogguh!

Fijn dat Elin weer meer haarzelf lijkt @Kaatje1 O+

Simon heeft gelukkig weinig last van nachtelijke zoomies, die slaapt de nacht door bij ons op bed. En waar dat voorheen vooral bij het voeteneinde was of op z'n eigen helft (! ... :') ) is dat de laatste nachten toch graag midden op het bed tussen ons in. Hij gaat vaak al wat eerder naar boven dan wij, dus heeft dan nog alle vrijheid om in de weg te gaan liggen.

Achja, wel gezellig :D

Vandaag een kerstboom halen (eens uitvogelen waar we dat gaan doen), hout halen voor ons boekenkastproject boven (we zijn Billy's aan het hacken 8-) ), en eigenlijk hoop ik nog op flink wat wind en 'code geel' van de stookwijzer, want de houtkachel moet de eerste keer minstens 3 uur op volle bak ingebrand worden. Dat doe ik het liefste voordat we de kerstboom naar binnen slepen, anders valt 'ie natuurlijk binnen 3 dagen volledig uit :+
pi_215864584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:30 schreef Kaatje1 het volgende:

Hoe laat komt het vliegtuig van J aan @:lucky_strike ?
Wegens onze lokale stalker hier zeg ik dat liever niet maar ergens tussen nu en over 5 uur. Dus bijna *O*
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:49 schreef Barreltje het volgende:
verder gaat alles weer z'n gangetje. we krijgen een dagelijkse update dus dat is fijn.
Wat goed om te horen zeg.

Iedereen succes met de weekendplannen! Ik ga alleen J ophalen en daarna zitten we de rest van het weekend tegen elkaar aan geplakt op bank en bed. Misschien een kerstmenu in elkaar flansen en wat kaarten schrijven. Verder niets bijzonders.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')