abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 20:54:57 #101
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215850527
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 18:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik kreeg ooit een cadeaubon waarmee ik een cadeaubon uit kon zoeken en als je dan een 'eckte bon wilde' (dus niet een online iets) dan kostte dat nog 5 euro _O-
Ik vind al die cadeaubonnen echt niks, doe gewoon geld. Is als bedrijf lastiger*, maar voor stichtingen of vereniging, bespaar de moeite van het kopen van kaarten.

*Niet onmogelijk, bij een eerdere werkgever zat er altijd ¤200 contant bij de kerstkaart in. Laatste jaar zelfs ¤400. Stond op de loonstrook overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215850721
Score hier: tinteling, VVV bon, pakketje met kaars, wandel/fietstasje en vreterij, pakketje met kaars en chocolade. Ik werk niet in de Apple TV business :P

Gisteren app van de planner: hoe is het met je?
Ook uit belangstelling maar ook omdat ik vanaf morgen voor het zorgwerk weer beter gemeld ben. En had gezegd dat ze me mochten bellen, omdat ik er komende week nog niet ingepland ben en ik het de laatste weken rustig heb gehad terwijl zij hopen uitvallers hadden.

Dus nu werk ik morgen en zaterdag.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 21:16:29 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215850927
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:07 schreef vlindertje89 het volgende:
Haha ik vind de naam tinteling vooral rillingen geven, en dan geen goede :P

Ik ben weer terug van de garage. Het is wel wat meer gedoe (naar Hilversum rijden en dan met trein weer naar huis en terug andersom, en om 17.15u wegrijden is niet bepaald ideale tijd), maar wel fijne garage. Ze hebben bij deze garage niet de moersleutel om de moer van de remvloeistof laten zitten (ja, ik heb op mn knietjes op de grond bij allevier de wielen onder de auto getuurd voordat ik ermee de snelweg op durfde :@ ) en hij heeft me ook nog even verteld welke zaken kwikfit vorige keer allemaal heeft gedaan die nog helemaal niet hadden gehoeven. Leuk gesprek met 'm gehad, en is wel duidelijk dat hij liever langdurig terugkerende klanten heeft dan ze dingen aansmeert die eigenlijk niet nodig zijn. Ik overweeg sterk om volgende keer weer hierheen te gaan, ipv naar kwikfit (daar ga ik sowieso niet meer heen) maar ook ipv de Skoda dealer in de Meern.

Terug rijden viel gelukkig redelijk mee, hoewel het normaal 25 minuten is en nu 40, maar dat was ook nog wel te overzien. Daarvan was 25 minuten vanaf de afrit snelweg tot mn huis :') en een kwartiertje Hilversum uit en snelweg.

Ze hebben een dop op de wielmoer laten zitten? Dat bevestigt echt wel heel hard m'n vooroordeel over Kwikfit 8)7 De rest is ook des Kwikfits.

Bij een dealer word je gewoon genaaid (en niet eens lekker :P ) met idiote uurtarieven. Investeren in relatie met een garage heeft zeker zin.

Zit wat dat betreft wel in dubio hoor, garage waar ik nu heen ga zijn m'n ouders ook al 40 jaar klant. Ik ook al zolang ik m'n auto heb. Als er iets is, kan ik er altijd terecht. Maar ja, straks is dat 45 minuten rijden. Heb straks op 450m ook een garage en in D liggen de uurtarieven sowieso wat lager.
pi_215851243
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ze hebben een dop op de wielmoer laten zitten? Dat bevestigt echt wel heel hard m'n vooroordeel over Kwikfit 8)7 De rest is ook des Kwikfits.

Bij een dealer word je gewoon genaaid (en niet eens lekker :P ) met idiote uurtarieven. Investeren in relatie met een garage heeft zeker zin.

Zit wat dat betreft wel in dubio hoor, garage waar ik nu heen ga zijn m'n ouders ook al 40 jaar klant. Ik ook al zolang ik m'n auto heb. Als er iets is, kan ik er altijd terecht. Maar ja, straks is dat 45 minuten rijden. Heb straks op 450m ook een garage en in D liggen de uurtarieven sowieso wat lager.
Ik had met inparkeren bij winkelcentrum dat ik net stukje putdeksel meepikte ofzo, dacht ik. Bij wegrijden na boodschappen doen had ik ineens nauwelijks remkracht meer. Gelukkig reed ik 5km/h ofzo toen ik het al door had, en zat op dat parkeerterrein ook een kwikfit, dus ik ben heel zachtjes daarheen gereden en heb gezegd dat hij twee dagen ervoor hele beurt enz had gehad incl remvloeistof vervangen en dat ik nu ineens niet meer kon remmen. Hij heeft hem op de brug gezet, ik ondertussen kijken of ik bij de parkeerplek iets kon zien. Toen ik terug kwam, riep 'ie me erbij en liet me foto maken (wat ik dan wel weer netjes vind, hij had het heel makkelijk kunnen verdoezelen).

Bij het inparkeren is dus wss die sleutel een stukje gedraaid en remvloeistof weggelopen. Je wil niet weten hoe blij ik ben dat dit op een parkeerterrein gebeurde en al duidelijk was toen ik daar weg probeerde te rijden.. Vandaar dus vandaag toch even op de knietjes en onder auto kijken, want ik moest er nu dus meteen de snelweg mee op.

Ze waren er wel erg van geschrokken, het was de meest ervaren monteur, ik kreeg een bloemetje van degene die er achter de balie zat - had hij zelf geregeld want nog niet van manager gehoord. De mannen op de vloer hebben het goed opgelost en voelden zich duidelijk heel naar erover, de manager die me zou bellen heb ik niks van gehoord en dat vond ik nogal waardeloos. Het was wss gebeurd dat hij er bijna klaar mee was, werd weggeroepen bij de auto om werk v stagiair te controleren en bij terug komen was vergeten dat hij hem er nog op had laten zitten. Het is mensenwerk natuurlijk, maar het heeft wel even geduurd voor ik echt weer me lekker voelde in de auto, want als ze dit doen, wat hebben ze dan nog meer verprutst..

Nou ja, ik kom daar dus toch maar niet meer en deze was gelukkig heel fijne ervaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 12-12-2024 21:42:54 ]
pi_215851537
Oh ja ik heb twee vouchers en een waxinelichtje met een wens erin of zo. Morgen maar eens kijken welke pannenset of decoupeerzaag er net zo duur moet zijn als het allang uitverkochte bierpakket.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 12 december 2024 @ 22:04:51 #106
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215851702
Woeps niet goed gelezen, ik las sleutel laten zitten en dacht automatisch aan een dop voor wielmoeren. Als je die pas laat zitten en hij wordt gelanceerd als je 60km/u rijdt kan dat ook schade veroorzaken. Das wel een "bekend" dingetje.

Ik zit nu even te kijken wanneer remvloeistof vervangen moet worden, want ik heb het nooit specifiek op de rekening gezien. Maar om de 20.000km of 2 jaar. Dus in principe elk jaar dus in mijn geval.

Wat had je van een "manager" willen horen dan? :@ Denk dat de woorden van de lui in de werkplaats oprechter waren dan wat gewauwel van een manager.
pi_215851707
Kerstmarkt was geslaagd. Na 6 uur buiten staan nu wel door en door koud, dus tijd voor een warm bad.
pi_215851757
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:05 schreef Sarabi het volgende:
Kerstmarkt was geslaagd. Na 6 uur buiten staan nu wel door en door koud, dus tijd voor een warm bad.
En een elektrische deken in bed lijkt me
We have far more in common than that which devides us..
pi_215852242
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2024 15:06 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Dus nu alle truien in de was, en morgen nog een poging? Lekker dan :D

@ kerstpakket:
Hier dus die bon vermoed ik (was vorig jaar zo), wat voor mij prettiger is dan zo'n standaard doos met worst en kaas waar ik echt heel ongelukkig van word. (Ik geef het altijd wel weg, maar ja, het is al gekocht dus het leed is al geschied. )

Mijn afscheidsborrel vindt trouwens plaats tijdens de kerstborrel (die nog steeds niet aangekondigd is, het zou de 21 ste moeten worden :') ). Borrel was mijn verzoek; management kwam met afscheidslunch, maar het idee dat er dan weer allemaal worstenbroodjes/broodjes brie/filet american/etc. wordt besteld uit mijn naam vond ik niet zo prettig. En ik wil ook niet iedereen verplichten aan de broodjes hummus te gaan.
Onze borrels zijn al voor een groot deel vega(n), dus dat voelde wat beter. Pluspunt is dat er dan waarschijnlijk ook meer mensen zijn, want die pauze's lopen altijd in de soep als je er wél bij wil zijn :D
Morgen nog een poging, met twee formulieren en twee paspoorten. Zweet viel mee; onderaan de berg een keurige 12 graden :D dus trui mag nog een dagje mee.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_215852716
quote:
2s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Morgen nog een poging, met twee formulieren en twee paspoorten. Zweet viel mee; onderaan de berg een keurige 12 graden :D dus trui mag nog een dagje mee.
Leuke introductie van en voor jullie.
Volgend keer hoef je alleen je neus te laten zien dan?

Nou…communicatie is alles. Vooral duidelijke communicatie.
De lopende rel loopt ws met een sisser af. 🙃
pi_215852748
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 23:28 schreef AnneX het volgende:

[..]
Leuke introductie van en voor jullie.
Volgend keer hoef je alleen je neus te laten zien dan?

Nou…communicatie is alles. Vooral duidelijke communicatie.
De lopende rel loopt ws met een sisser af. 🙃
Nou nee, als ik dan voor ise paketten ophaal hoef ik alleen twee paspoorten te laten zien en hebben ze onze machtiging daar in de la liggen (!).
pi_215852995
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 21:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Toen ik terug kwam, riep 'ie me erbij en liet me foto maken (wat ik dan wel weer netjes vind, hij had het heel makkelijk kunnen verdoezelen).

[KNIP]

Nou ja, ik kom daar dus toch maar niet meer en deze was gelukkig heel fijne ervaring.
Nee joh! :o Dat is echt erg :o

December-cadeau: wij mogen helemaal zelf kiezen en dus een verlanglijstje insturen. Cadeaus worden gekocht, op kantoor ingepakt en we krijgen ze, vergezeld van een kerstgroet en een halve kilo La Boheme. Kan niet verkeerd zijn.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 december 2024 @ 00:10:59 #113
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_215853025
Wat een topavond _O_ Heerlijk eten bij Cafe Picknick.
Ik wil in de zomer terug als ik het Hipsterparadijs ook kan zien :P.
Zo'n busreis met een hele oude Amerikaanse Schoolbus is ook hilarisch.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_215853116
quote:
6s.gif Op donderdag 12 december 2024 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Lucky_strike *O*

[ afbeelding ]
Held _O_

Nu door naar Mordor?
Spoilers!
pi_215853205
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 00:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Held _O_

Nu door naar Mordor?
Nou nee. Ik kom al op genoeg plekken dacht ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_215853260
Net een 22 (of 46? Best groot)-graden halo rond de maan, super tof. Best lastig te fotograferen, morgen eens kijken of Photoshop nog wat met de belichting kan.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/22%C2%B0-halo

[ Bericht 34% gewijzigd door LeeHarveyOswald op 13-12-2024 01:08:50 ]
pi_215853288
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2024 01:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Net een 22 (of 46? Best groot)-graden halo rond de maan, super tof. Best lastig te fotograferen, morgen eens kijken of Photoshop nog wat met de belichting kan.

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/22%C2%B0-halo
Ik vertrek was deze week met 2 mensen die gingen emigreren naar jouw regio.
pi_215853505
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 01:12 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ik vertrek was deze week met 2 mensen die gingen emigreren naar jouw regio.
Ja die zitten hier vlakbij :D

Kromme tenen van de voice over die het de hele tijd over 'paalwoningen' had :{w
pi_215853611
Hallo.

Gisteren maar weer eens kerstborrels opgebouwd met kramen, ballen, bomen en de hele rimbam. Laatste hand gelegd aan Enschede Lights Up. Blijft toch een heel gaaf evenement. O+ Alle signing stond soort van op tijd, wat een chinees prutswerk. :')

Daarna nog even breekklusje in Almelo en omdat er nog goede zin en energie was even langs de zaak om anderhalf uur te helpen. Onder andere 12 kg beenham door de snijmachine gejoekeld. Voor 8 uur van huis gegaan gisteren en om 22:22 ( :7 ) liep ik de voordeur weer binnen.

Over half uurtje weer in de auto, eerst even snel uitvaart bouwen, dan hele dag in de keuken, met de bus naar de binnenstad voor buffetten en iedereen en z'n moeder in de wegrijden, ergens die bus dumpen en m'n fiets eruit halen en dan vanavond even dansen bij concert van Thijs Boontjes *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215853613
Goedemorgen @Lonaa O+ *G*
Je gaat vanavond dansen *G*
pi_215853619
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:09 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen @:Lonaa O+ *G*
Je gaat vanavond dansen *G*
Ja *O* Heel veel zin in *O*

Kaarten echt al 5 maanden geleden gekocht en je wilt niet weten hoeveel voeten het in de aarde heeft gehad om te blijven kunnen dansen vanavond. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_215853735
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 22:04 schreef derLudolf het volgende:
Woeps niet goed gelezen, ik las sleutel laten zitten en dacht automatisch aan een dop voor wielmoeren. Als je die pas laat zitten en hij wordt gelanceerd als je 60km/u rijdt kan dat ook schade veroorzaken. Das wel een "bekend" dingetje.

Ik zit nu even te kijken wanneer remvloeistof vervangen moet worden, want ik heb het nooit specifiek op de rekening gezien. Maar om de 20.000km of 2 jaar. Dus in principe elk jaar dus in mijn geval.

Wat had je van een "manager" willen horen dan? :@ Denk dat de woorden van de lui in de werkplaats oprechter waren dan wat gewauwel van een manager.
Ik had wel iets meer verwacht dan alleen een bloemetje waar hij niks mee te maken had, eigenlijk. Het is nu allemaal goed afgelopen, maar dit is toch levensgevaarlijk? Als ik hiermee de snelweg op was gegaan had ik in een behoorlijk nare situatie kunnen komen. Ik vind dat je als manager van een vestiging waarin dit gebeurt dan op zn minst kunt laten zien dat je dit heel serieus neemt, iemand even kan bellen, excuses kan aanbieden en kan kijken naar iets van compensatie of zo. Ik heb er >1000 euro uitgegeven (onderhoud + nieuwe banden). Al haal je er ¤50 af, of je geeft een voucher voor een gratis wintercheck of zo iets, dat had ik best netjes en ook terecht gevonden. Het gaat me dus vooral om het idee, ik vind het behoorlijk waardeloos als er zoiets als dit gebeurt en je a) helemaal niet de indruk geeft daar ook maar iets van te vinden als manager en b) je je personeel ook laat hangen. Want die jongen daar had contact gehad met de manager, die precies wist wanneer ik daar weer zou komen en die zou nog bij hem terug komen voor compensatie, maar deed dat dus niet op tijd. En die jongen vond het echt niet kunnen om mij daar te laten komen en dan alleen te zeggen ja sorry he, dus die is toen in zn pauze zelf een bloemetje gaan halen voor me. En überhaupt al dat je die jongen laat doorgeven dat hij me gaat bellen en dan zelfs dát niet doen vind ik wel echt beneden peil, nog los van wat hij dan in dat gesprek wat mij betreft had moeten/kunnen zeggen.
pi_215853960
Goedemorgen
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_215854000
Oh ja, dat ook nog. Goedemorgen! O+
Veel dansplezier alvast vanavond @Lonaa *O*
pi_215854068
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 07:44 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik had wel iets meer verwacht dan alleen een bloemetje waar hij niks mee te maken had, eigenlijk. Het is nu allemaal goed afgelopen, maar dit is toch levensgevaarlijk? Als ik hiermee de snelweg op was gegaan had ik in een behoorlijk nare situatie kunnen komen. Ik vind dat je als manager van een vestiging waarin dit gebeurt dan op zn minst kunt laten zien dat je dit heel serieus neemt, iemand even kan bellen, excuses kan aanbieden en kan kijken naar iets van compensatie of zo. Ik heb er >1000 euro uitgegeven (onderhoud + nieuwe banden). Al haal je er ¤50 af, of je geeft een voucher voor een gratis wintercheck of zo iets, dat had ik best netjes en ook terecht gevonden. Het gaat me dus vooral om het idee, ik vind het behoorlijk waardeloos als er zoiets als dit gebeurt en je a) helemaal niet de indruk geeft daar ook maar iets van te vinden als manager en b) je je personeel ook laat hangen. Want die jongen daar had contact gehad met de manager, die precies wist wanneer ik daar weer zou komen en die zou nog bij hem terug komen voor compensatie, maar deed dat dus niet op tijd. En die jongen vond het echt niet kunnen om mij daar te laten komen en dan alleen te zeggen ja sorry he, dus die is toen in zn pauze zelf een bloemetje gaan halen voor me. En überhaupt al dat je die jongen laat doorgeven dat hij me gaat bellen en dan zelfs dát niet doen vind ik wel echt beneden peil, nog los van wat hij dan in dat gesprek wat mij betreft had moeten/kunnen zeggen.
De manager had sowieso ff moeten bellen. Het materiaal had je ook moeten betalen maar met het uurloon hadden ze wel iets kunnen doen want daar is het duidelijk fout gegaan. Niet vergelijkbaar maar toen mijn velg (van mijn racefiets :o ) die al wel echt af was kapot ging in de werkplaats hebben ze die ook gratis vervangen. Nieuwe velg moest ik uiteraard wel zelf betalen. Vond ik een nette oplossing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')