Huiver, moet er niet aan denken in zulke dichte mensenmassa’s te lopen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil zondag even hier in Deventer gaan kijken. Bij de grote kerk is een kerstmarkt. Er is ook Dickens Festijn en daar is het ramdruk, maar dat is ergens anders.
Hier is zondag ook een kerstmarkt. Paar jaar geleden ging ik er op de fiets naar toe, het werd een fietstochtquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Huiver, moet er niet aan denken in zulke dichte mensenmassa’s te lopen.
Gezellig naar de kerstshow in het tuincentrum in Duivenquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is zondag ook een kerstmarkt. Paar jaar geleden ging ik er op de fiets naar toe, het werd een fietstochtipv een wandeling over de hoofden
Ja maar die spant ook echt de kroon.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gezellig naar de kerstshow in het tuincentrum in Duiven
Horror!
Horror!
Ik krijg al jeuk en vlekken van de IKEA op een normale dagquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja maar die spant ook echt de kroon.
Vorig jaar gedaan, dat doe ik echt nooit meer.
Ik ben er ook geen fan van maar vind bv een kerstmarkt als Osnabruck, savonds, in het donker. met drukte, wel.... sfeervol. 1x per jaar.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik krijg al jeuk en vlekken van de IKEA op een normale dag
Van mij mag je, iedereen mag er van mij heen, graag zelfs. Ik ben gelukkig alleen in een herfstig bos dat naar bladeren en natte aarde ruikt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van maar vind bv een kerstmarkt als Osnabruck, savonds, in het donker. met drukte, wel.... sfeervol. 1x per jaar.
Dat heeft op andere dagen ook mijn voorkeur, graag op de fiets.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Van mij mag je, iedereen mag er van mij heen, graag zelfs. Ik ben gelukkig alleen in een herfstig bos dat naar bladeren en natte aarde ruikt.
Ik kan je alleen maar aanraden in deze tijd Düsseldorf te mijden.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heeft op andere dagen ook mijn voorkeur, graag op de fiets.
Ik zit nu wat te neuzen welke supermarkt we gaan doen; Dusseldorf is hiervandaan toch echt net te gek.
6 uur achter het stuur, optimistisch,, als parkeren in de stad zou lukken, is gekkenwerk na een drukke werkweek
Vanwege de drukte ?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik kan je alleen maar aanraden in deze tijd Düsseldorf te mijden.
Ook een keer geweest, was toen nog niet zo druk als nu, bijna gillend weggelopenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gezellig naar de kerstshow in het tuincentrum in Duiven
Horror!
Horror!
Jaquote:
Een marktkauf is niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:19 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat heeft op andere dagen ook mijn voorkeur, graag op de fiets.
Ik zit nu wat te neuzen welke supermarkt we gaan doen; Dusseldorf is hiervandaan toch echt net te gek.
6 uur achter het stuur, optimistisch,, als parkeren in de stad zou lukken, is gekkenwerk na een drukke werkweek
Nou ja de Marktkauf vs de Globus was als AH versus de Sligro eigenijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een marktkauf is niet goed genoeg?Maar goede herinnering weer, de Globus. Misschien in de vakantie es naar toe
Ik heb geen idee, was daar nog nooit.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Oh, Globus is een groothandel?
@:Jan_Onderwater moet je voor die Edeka Foodservice winkels ook een pasje hebben? Is dat de moeite?
Wanneer ben je recent nog in Ddorf geweest dan? Met de auto moet je nu niet de stad in gaan, dat doen alleen domme Nederlanders maar met de tram/s-bahn van een buitenwijk ben je er zo. En zakkenrollers heb ik nog nooit gezien daar, kom er toch eens in de 2 maanden ongeveer.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja
Je kan hooguit ergens ver van de binnenstad parkeren en dan met overvolle tram of metro (zakkenrollers) naar de binnenstad die volledig vol is.
Nee Globus is een particuliere winkel. maar met een veel groter assortiment dan bv Kaufland in Meppen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:39 schreef derLudolf het volgende:
Oh, Globus is een groothandel?
@:Jan_Onderwater moet je voor die Edeka Foodservice winkels ook een pasje hebben? Is dat de moeite?
quote:
Daar ben ik nog nooit geweest, is oude meuk toch?quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee Globus is een particuliere winkel. maar met een veel groter assortiment dan bv Kaufland in Meppen.
Die in Wittlich waar ik een paar maanden terug was had bv een slagerij ter grootte van een gemiddelde Nederlandse Plus.
Plus ? Nee hoor, ik probeerde alleen de omvang te schetsen: een slagerij zo groot als een kleine NL supermarkt, in die Globus in Wittlich.quote:Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, is oude meuk toch?
Marktkauf heeft trouwens handige dingen op de parkeerplaats waarin je een wiel kunt zetten zodat je niet van die taferelen hebt die Cat vandaag meemaakte
Gelukkig deed ik dat, dus waarschijnlijk heeft ze inmiddels mijn vingerafdrukken in beide armen staanquote:Op vrijdag 13 december 2024 17:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Of iemand die instabiel loopt bijna dansend ondersteunen
Rollators hebben remmen die je erop [/s] kunt [/s] moet zettenquote:Op vrijdag 13 december 2024 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nooit geweest, is oude meuk toch?
Marktkauf heeft trouwens handige dingen op de parkeerplaats waarin je een wiel kunt zetten zodat je niet van die taferelen hebt die Cat vandaag meemaakte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |