SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scorebordjournalistiek.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als ik inschat dat Stuttgart en Zagreb op plek 25 en 26 eindigen; tegen Celtic, Brest, Club Brugge ben je over twee wedstrijden favoriet. Milan, Sporting CP, Benfica en Lille zijn ook niet echt beter denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Dat lijkt me relatief gunstig voor het NL voetbal, want ik denk dat allebei tegen de meeste mogelijke tegenstanders geen favoriet zijn.
Dit format maakt ook wel duidelijk dat het op dit niveau toch een beetje vorm van de dag is. Enkel Liverpool steekt er met kop en schouders bovenuit. En Feyenoord heeft wel echt bizarre pieken en dalen, die kunnen van iedereen verliezen en tegen iedereen resultaat boeken. Counterploegje.Met pijn en moeite derde![]()
Ik denk wel dat de Milan's van deze wereld ietsje beter zijn dan Feyenoord maar goed, laten we eerst maar even de groepsfase afmaken.![]()
Puur gebaseerd op de zeer matige potten thuis tegen de mindere of gelijkwaardige ploegen. Uit had ik er gek genoeg meer vertrouwen in gehad.quote:
Neemt niet weg dat elk resultaat minder dan een overwinning simpelweg teleurstellend is.![]()
Nee dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft wel echt bizarre pieken en dalen, die kunnen tegen iedereen resultaat boeken. Counterploegje.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Daar mag je Michel Platini voor bedanken, de vuile hond.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die 18:45 uur wedstrijden zijn trouwens echt een misdaad tegen de mensheid.![]()
Wel mooi dat de UEFA ook altijd zaadwedstrijden plant op dat tijdstip.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die 18:45 uur wedstrijden zijn trouwens echt een misdaad tegen de mensheid.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
De altijd foute klootzak Michel.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Daar mag je Michel Platini voor bedanken, de vuile hond.![]()
Maar weer eens een kool van Alvarez.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik verwacht dat beide ploegen zullen overwinteren.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach, als ze aan het einde van de streep beide doorgaan is dat allemaal prima natuurlijk.![]()
![]()
Die users ga ik volgende keer verwijderen uit de toto.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk neem user fetx de Coco-toto gewoon niet zo serieus.
Zoals onlogisch en scrummie.What can change the nature of a man?![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Totdat de wedstrijd begint mij niet quoten of mentionen![]()
Ik verwacht jou bij City.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Totdat de wedstrijd begint mij niet quoten of mentionen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
2-1quote:Op woensdag 11 december 2024 13:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - Sparta | Ziggo Sport
@:maxi-mus 3-0
@:Oriente 2-2
@:fetX 2-2
@:GGMM 2-1
@:PicoMMP
@:Scrummie 2-1
@:onlogisch 3-0
@:Mexicanobakker 4-0
@:Tarado 1-1
@:klaasweetalles 2-0
@:3rr0r
@:Caland 3-1
@:DombohetOlifantje1 6-0
@:R-woud93 3-0
@:tong80 1-1
@:Bezsen
@:Pisces29 2-1
@:Flitsbezorger 2-0
@:Frozen-assassin 1-0
@:WheeledWarrior 3-2
@:Immerdebestebob 1-0![]()
Wacht maar tot Wytse een stift op z'n shirtje laat vallenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sympathieke gozert geworden, zonde dat hij zijn potentie nooit waar heeft gemaakt![]()
Diamantroverquote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Peaky Blinders is ook weer van de partijLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat gaat tijdens de wedstrijd dicht. Toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Deze wedstrijd leeft zeker alleen in het Feyenoord topic
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
@Cocoquote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gaat tijdens de wedstrijd dicht. Toch?![]()
![]()
Bij dit soort potjes heb je toch niet echt CL vibe ofzo.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
T is niet eens uitverkochtquote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Het is stil op straat.
FEYENOORD SPEELTEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wel een mooier stadion dan gisteren.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij dit soort potjes heb je toch niet echt CL vibe ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat was ook meer EL qua affiche.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier stadion dan gisteren.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Eerlijk is eerlijk: Sparta Praag is een grotere naam dan Stade Brest natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat was ook meer EL qua affiche.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo, hebben ze het een likje verf gegeven of zo?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier stadion dan gisteren.Un dann rettet kein Kavallerie,
Sparta domineert.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feyenoord begint alsof ze PSV zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ze scoren kan je die doorgestreepte variant zo gebruikenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sparta is DE club van Rotterdam Praag.![]()
Ik zie Sparta Rotterdam vandaag anders niet scoren.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze scoren kan je die doorgestreepte variant zo gebruiken
Die kunnen er namelijk niets van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, ik zie dat de Redder Van Oranje de bank zit warm te houden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die Sadilek is een vrij irritante jongen zie ik.
Zit in de naam zeker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zit iedereen in het Feyenoordtopic ofzo? Ik vind het maar rustig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze voorsprong kunnen we niet verdiend noemen.
Maar goed, die tellen ook.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Beetje lafjes welquote:Op woensdag 11 december 2024 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zit iedereen in het Feyenoordtopic ofzo? Ik vind het maar rustig.Un dann rettet kein Kavallerie,
Wat gaan we nu kijken?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stuttgart achter.
Hoe kan Juventus daar thuis zo slecht tegen zijn geweest.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wow Feyenoord lijkt eens simpel te winnen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Haha jij kijkt geen Motta balquote:Op woensdag 11 december 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuttgart achter.
Hoe kan Juventus daar thuis zo slecht tegen zijn geweest.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat dachten City en Shaktar vorige week ookquote:Op woensdag 11 december 2024 21:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Wow Feyenoord lijkt eens simpel te winnen.Un dann rettet kein Kavallerie,
Arsenal ontsnapt. @KingRoland“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Tering die buitenkant voet steeds van Yamal
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
23e is voldoende voor de tussenronde. Stuttgart mag wel verliezen.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Yamals Yataaiquote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef LordVoldermort het volgende:
Tering die buitenkant voet steed van Yamals![]()
PSV moet nu alles op alles zetten.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
23e is voldoende voor de tussenronde. Stuttgart mag wel verliezen.What can change the nature of a man?![]()
Ze kunnen wel eens 25e worden.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh er posten toch nog wat verdwaalde mensen hier?
We zijn in het Feyenoordtopic.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik weiger mee te doen aan zo'n kinderachtig verstopicquote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn in het Feyenoordtopic.Un dann rettet kein Kavallerie,
Bizot had hem gehadUn dann rettet kein Kavallerie,
Wel knap dat Feijenoord in dit soort wedstrijden boven komt.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
City is echt compleet niveau loos. Zal mij niet eens verbazen als ze dit niet winnen en van PSG verliezen.
Bizarre ineenstorting.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat Sparta Praag is wel echt nog slechter dan PSV gisteren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ook slechter dan RKC.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat Sparta Praag is wel echt nog slechter dan PSV gisteren.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
Arsenal mist wat scorend vermogen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Sjook is begonnenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:42 schreef DeeBee het volgende:
FeyenoordGoden, beter dan PSV EuropaChokersLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Cumbekked?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, kolere.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.quote:
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Van PSG verliezenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
City is echt compleet niveau loos. Zal mij niet eens verbazen als ze dit niet winnen en van PSG verliezen.
Bizarre ineenstorting.Die komen net kijken en staan weer op degraderen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Doekpuntenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.![]()
Je bent zelf een doekpunt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.blablablabla![]()
quote:Op naar de 6-0
Dat zou Jan Roos willen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef Elan het volgende:
Jan Roos is de trainer van Sparta Praag.
"We" vandaag postte je nog dat je neutraal bet. Verder triest natuurlijk datde Feijenoorders in hun eigen bubbel blijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zijn in het Feyenoordtopic.
Monaco zal wel een doelpuntje meepakkenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Arsenal ontsnapt. @:Kingroland![]()
Gimenez hadden ze gewoon moeten verpatsen destijdsLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Wat gezelligquote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.Wees welkom
![]()
Juventus voor hahahahah“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Wekkertje om 6:00?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.What can change the nature of a man?![]()
Dat zegt ie tegen iedereen die hij iet kent.quote:
City hep een serieus probleem[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ga ff kijken.quote:
Rode ster maakt het Milan lastig. Arm PSV.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ik heb nog een vaantje uit 1971. Zwart rood. Het Sparta van Engeland is kapot.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
City hep een serieus probleem
Jep. En morgen weer naar kantoor en dan een hele dag in bespreking met klant.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Luctor et emergo dan maarquote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. En morgen weer naar kantoor en dan een hele dag in bespreking met klant.![]()
Jep, worstelend de dag door, maar ik zal overwinnen.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
wtf doet die scheids bij Stutgart of nouja grens.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Drie EC1 winnaars.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Rode ster maakt het Milan lastig. Arm PSV.
80 miljoen volgens sommige users.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef Wotte het volgende:
Maakt die Gimenez trouwens ooit eens goals die niet gelukkig voor zijn voet vallen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat wint hij eerder in de loterij met dat geluk aan zijn reet te hangen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
80 miljoen volgens sommige users.![]()
Die kut Belg bij Arsenal kan ook al niks“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Pep de slechtste coach van de CL.
Keurig.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Tis dat City nog een thuispotje tegen Brugge mag.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach CityUn dann rettet kein Kavallerie,
Alsof dat voor dit City zomaar een zege isquote:Op woensdag 11 december 2024 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tis dat City nog een thuispotje tegen Brugge mag.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Je speelt met Haaland ook gewoon structureel met 10 man zonder aanvoer. Wat een genot.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nouja, als het een Milan ofzo was geweest had ik de verliespunten al opgeschreven. En dat duurt nog een maand, misschien hebben ze het dan wonderwel op de rit.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:35 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alsof dat voor dit City zomaar een zege is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens Feyenoord fans was dat ook een topperquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Dat Benfica heeft buiten Atleti thuis om ook geen fatsoenlijke wedstrijd gespeeld.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Feyenoord gelooft het wel. Geen enkele club maakt natuurlijk een achterstand van drie goals goed in de CL.![]()
Milan 1-1 tegen Rode Ster
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In dat gesticht kom ik liever nietquote:Op woensdag 11 december 2024 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In het feyenoordtopic zijn ze enthousiast over BeelenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Rode ster gaat jullie slopenquote:“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja als we zo spelen als dinsdag ga ik daar ook vanuit ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Rode ster gaat jullie slopen
Dan denk ik dat PSV nog meer kans maakt tegen Liverpool.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Barca heeft wel echt een leuk team“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Volgens mij is dat wel ongunstig met het oog op P24 voor PSV/Feyenoord, dus doe maar 0-0.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:44 schreef VoMy het volgende:
Bologna nog eentje prikken tegen Benfica zou mooi zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geboren uit corruptie, daar juichen we niet voorquote:Op woensdag 11 december 2024 22:44 schreef LordVoldermort het volgende:
Barca heeft wel echt een leuk teamLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
PSV afgezakt naar plek 23. Wordt daar nog spannend.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Goh, die moeten eigenlijk nog 2 punten hebben, dat wisten we al.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
PSV afgezakt naar plek 23. Wordt daar nog spannend.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Flink wat goals vanavond zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
City heeft wel bizar veel mazzel met dit format gehad. Die waren in een poule van 4 met 2 redelijke tegenstanders nu wel klaar geweest. Nu kan Brugge ze nog redden.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Nouja daar hadden ze de eerste 2 potjes ook gewoon gewonnen, als ze daarna nog van de zwakke tegenstander hadden gewonnen waren ze waarschijnlijk nipt door geweest.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
City heeft wel bizar veel mazzel met dit format gehad. Die waren in een poule van 4 met 2 redelijke tegenstanders nu wel klaar geweest. Nu kan Brugge ze nog redden.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja daarom is dit format idd matig. Alleen de 8 allerzwakste broeders vallen afquote:Op woensdag 11 december 2024 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
City heeft wel bizar veel mazzel met dit format gehad. Die waren in een poule van 4 met 2 redelijke tegenstanders nu wel klaar geweest. Nu kan Brugge ze nog redden.![]()
Ze hebben alleen maar van groep 4 teams gewonnen he deze editie. Alles daarboven 0 zeges uit 4.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja daar hadden ze de eerste 2 potjes ook gewoon gewonnen, als ze daarna nog van de zwakke tegenstander hadden gewonnen waren ze waarschijnlijk nipt door geweest.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ja, niet een verrasing. Alleen Leipzig misschien.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja daarom is dit format idd matig. Alleen de 8 allerzwakste broeders vallen af“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
PSG of City kan er nog steeds wel uit, maar ja met maar 16 door was het voor dat soort ploegen nu echt al een probleem geweest.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:53 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja, niet een verrasing. Alleen Leipzig misschien.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat is juist wat ze in het oude format ook gered had. Daar speelden ze namelijk niet tegen Pot-1 tegenstanders.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar van groep 4 teams gewonnen he deze editie. Alles daarboven 0 zeges uit 4.
Poule met City, Juventus, Brugge en Bratislava.
Had City het eveneens gered.![]()
Het is juist leuk want je hebt voor de KO fase echt begint nog een ronde waarin 8 extra teams afvallen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja daarom is dit format idd matig. Alleen de 8 allerzwakste broeders vallen af![]()
Van de top 26 gaan er 24 door.
Zagreb moet van Milan (of bij Arsenal) winnen om door te gaan, dat gaat normaal niet gebeuren. Op doelsaldo lijkt 2x gelijk me niet genoeg.
PSV is met 2x gelijk wel door door het doelsaldo, of moet er eentje winnen.
Als Stuttgart een beetje ruim wint bij Bratislava zal het op doelsaldo allemaal wel genoeg zijn. Moeten de laatste wedstrijd tegen PSG, als zij allebei niet winnen volgende ronde wordt dat de strijd om een ticket.
PSG moet zelf tegen City die ze ook in de problemen kunnen trappen. City moet zelf dan weer tegen Brugge, die er het slechtst voor staan van alle ploegen met 10 punten. Die moeten tegen Juve volgende wedstrijd, als ze daar geen punten helpt dat Feyenoord om met 10 punten door te kunnen gaan.
Feyenoord moet er vooral niet te veel slikken tegen Bayern en die zullen er nog wel wat willen maken om nog 2e of 3e te kunnen worden in de groepsfase.
Al met al is het JUICHEN voor een gelijkspelletje bij City - PSG, Bratislava, Arsenal en Juve volgende ronde. Ja, en Celtic die nog thuis tegen Young Boys mogen met hun lollerprogramma.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Buiten de uitgeschakelde teams en Liverpool heeft ieder team volgende ronde nog wel iets om voor te spelen. De teams die wellicht opgelucht zijn dat ze net op of over 10-puntengrens zijn gekomen, kunnen direct omhoog kijken richting de Top-8 - 2x winst en je bent er (hoogstwaarschijnlijk) al. Geinig.
Ik zeg niet dat Feyenoord dat moet doen (maar Feyenoord had dat wel moeten doen als ze niet verloren hadden van fucking Redbull Salzburg). Maar teams als Juventus speelden net nog een superbelangrijke wedstrijd tegen Manchester City om te overleven, en door de winst is opeens de Top-8 weer binnen bereik.![]()
Het is ook wel opvallend hoe veel ploegen er al vrijwel uitgeschakeld zijn. Al kan het nog voor die ploegen op 3 punten, maar dat is alleen in theorie.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:48 schreef VoMy het volgende:
Buiten de uitgeschakelde teams en Liverpool heeft ieder team volgende ronde nog wel iets om voor te spelen. De teams die wellicht opgelucht zijn dat ze net op of over 10-puntengrens zijn gekomen, kunnen direct omhoog kijken richting de Top-8 - 2x winst en je bent er (hoogstwaarschijnlijk) al. Geinig.
Ik zeg niet dat Feyenoord dat moet doen (maar Feyenoord had dat wel moeten doen als ze niet verloren hadden van fucking Redbull Salzburg). Maar teams als Juventus speelden net nog een superbelangrijke wedstrijd tegen Manchester City om te overleven, en door de winst is opeens de Top-8 weer binnen bereik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja, dat valt me wel fiks tegen. Ik had niet verwacht dat er zoveel walk-overs in de competitie zouden zitten. Aan de andere kant zou Leipzig ook geen walk-overteam moeten zijn natuurlijk, dus misschien is het een soort wet van de vertragende achterstand. Ik had meer teams verwacht die op 6-7 punten zouden eindigen. Nu lijkt er echt een soort afgrond te zijn buiten de top-26.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook wel opvallend hoe veel ploegen er al vrijwel uitgeschakeld zijn. Al kan het nog voor die ploegen op 3 punten, maar dat is alleen in theorie.
Dat maakt natuurlijk ook dat je überhaupt 10 punten nodig hebt om je te gaan plaatsen; de kleine spelers snoepen amper iets af van de grotere.![]()
Leipzig, Bologna en Shakhtar stellen wel wat teleur wat dat betreft. En Salzburg zou normaal ook wel beter moeten zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 10:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat valt me wel fiks tegen. Ik had niet verwacht dat er zoveel walk-overs in de competitie zouden zitten. Aan de andere kant zou Leipzig ook geen walk-overteam moeten zijn natuurlijk, dus misschien is het een soort wet van de vertragende achterstand. Ik had meer teams verwacht die op 6-7 punten zouden eindigen. Nu lijkt er echt een soort afgrond te zijn buiten de top-26.
Dat maakt natuurlijk ook dat je überhaupt 10 punten nodig hebt om je te gaan plaatsen; de kleine spelers snoepen amper iets af van de grotere.
Die andere ploegen op 10 punten ga je qua doelsaldo niet meer inhalen en Celtic/Real winnen wel, dus ideaal zou zijn als Juve gewoon wint in Brugge.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mexicanobakker op 12-12-2024 11:17:54 ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die moest volgens veel Feyenoorders alweer in Oranje maar blijkt toch gewoon een hele beperkte verdediger, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:![]()
Meer voetbal is niet altijd leuk. Sport wordt enorm uitgemolken om die super league tegen tegaan (die toch ooit gaat komen).quote:Op woensdag 11 december 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is juist leuk want je hebt voor de KO fase echt begint nog een ronde waarin 8 extra teams afvallen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Ziggo schrapt verplichte registratie voor kijkers Europees voetbalhttps://www.telegraaf.nl/(...)ers-europees-voetbalquote:Met het schrappen van de registratieplicht hoopt Ziggo tegemoet te komen aan de kritiek. Niet-klanten kunnen vanaf nu direct toegang krijgen tot de wedstrijden via Ziggo Sport Free, zonder dat ze eerst persoonlijke gegevens moeten invullen. De wedstrijd van PSV tegen Rode Ster Belgrado in de Champions League is dinsdag te zien zonder registratieplicht.
![]()
![]()
![]()
Ziggo gaat de gegevens van user @GGMM op het darkweb verkopen. Tenzij hij weer van turkenprovider Odido terug naar Ziggo gaat.
Fijne wedstrijden allen. Hup Rode Ster Belgrado.![]()
Dinsdag,18.45 uur:
AS Monaco - Aston Villa -
Atalanta - Sturm Graz -
21.00 uur:
Rode Ster - PSV -
Atlético Madrid - Bayer Leverkusen -
Bolgona - Boruss.Dortmund -
Club Brugge - Juventus -
Liverpool - Lille -
Benfica - FC Barcelona -
Slov.Bratislava - VfB Stuttgart
Woensdag,18.45 uur:
RB Leipzig - Sport.Portugal -
Sjachtar Donetsk - Stade Brestois -
21.00 uur:
FEYENOORD - Bayern München -
AC Milan - Girona -
Paris S.Germain - Manchester City -
Sparta Praag - Internazionale -
Arsenal - Dinamo Zagreb -
Real Madrid - RB Salzburg -
Celtic - Young Boys
"Mooie" club. Ooit Europa Cup 1 gewonnen. Met de Joegoslavische lichting die niet naar het EK-92 mochten.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Rode ster uit is gewoon erg lastig.. ik denk dat het een knotsgek duel gaat worden. 2-2
Rode Ster - PSV 2-2
Feyenoord - Bayern 1-1
Vermoedelijke opstellingen
PSV: Benítez; Karsdorp, Flamingo, Boscagli, Mauro; Schouten, Veerman, Saibari; Bakayoko, De Jong, Lang.
Rode Ster: Gutesa; Mimovic, Djiga, Spajic, Seol; Krujic, Maksimovic, Elsnik; Katompa Mvumpa, Ndiaye, Milson.
Zeg het maar
21:00 Rode Ster - PSV | Ziggo Sport
@maxi-mus 1-2
@Oriente
@fetX
@GGMM 2-1
@PicoMMP
@Scrummie 3-0
@onlogisch 5-0
@Mexicanobakker 2-1
@Tarado 1-3
@klaasweetalles 0-0
@3rr0r 0-2
@Caland 2-1
@DombohetOlifantje1 1-1
@R-woud93 2-0
@tong80 2-2
@Bezsen
@Pisces29 2-1
@Flitsbezorger
@Frozen-assassin
@WheeledWarrior 0-2
@Immerdebestebob 1-1
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 21-01-2025 21:10:02 ]What can change the nature of a man?![]()
3-0quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:maxi-mus 1-2
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80 2-2
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob9 444 33 0 3 444 8 0 555 33 33 7777 8 0 444 7777 0 4 33 55 0 33 66 0 333 33 999 33 66 666 666 777 3 0 4 2 2 8 0 9 33 33 777 0 55 2 6 7 444 666 33 66 0 9 666 777 3 33 66![]()
1-3quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:ImmerdebestebobVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik gok op 1,5 miljoen kijkertjes bij Crvena Zvezda - P.S.V.quote:Op maandag 20 januari 2025 10:42 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo schrapt verplichte registratie voor kijkers Europees voetbal
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-europees-voetbal
![]()
![]()
![]()
Ziggo gaat de gegevens van user @:GGMM op het darkweb verkopen. Tenzij hij weer van turkenprovider Odido terug naar Ziggo gaat.
Fijne wedstrijden allen. Hup Rode Ster Belgrado.![]()
2-1quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Rode Ster - PSV | Ziggo SportOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
0-2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob![]()
1-1quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Heb ik ook gepould. Maar hoop dat Feijenoord wint. Alleen al om Friske. Die krijgt nu alle shit, terwijl ze gewoon een veel te smalle selectie hebben. Iig te weinig spelers die een blessure uitval kunnen opvangen.quote:
Je gaat gelijk krijgen maatquote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik ook gepould. Maar hoop dat Feijenoord wint. Alleen al om Friske. Die krijgt nu alle shit, terwijl ze gewoon een veel te smalle selectie hebben. Iig te weinig spelers die een blessure uitval kunnen opvangen.
@Coco als tong het goed heeft ook een vermelding van mij maken![]()
Ha ha.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 16:33 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je gaat gelijk krijgen maat
@:coco als tong het goed heeft ook een vermelding van mij maken
1-3quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
0-0quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Immerdebestebob"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018![]()
Wat leuk! Deze grap is nog helemaal niet gemaaktquote:Op dinsdag 21 januari 2025 17:32 schreef DeeBee het volgende:
Rode Ster gaat PSV een rode ster bezorgen hi ha ho
What can change the nature of a man?![]()
Die hebben we dus niet meerquote:Op dinsdag 21 januari 2025 18:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ x ]
@:GGMM PSV moet al bezig zijn met volgend seizoen.
Dit waren ¨kerels¨![]()
![]()
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
dankjewelquote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:31 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit heeft in alle kranten gestaan.GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
0-2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 3-0
@:onlogisch 5-0
@:Tarado 1-3
@:klaasweetalles 0-0
@:3rr0r 0-2
@:Caland 1-3
@:DombohetOlifantje1 1-1
@:R-woud93 2-0
@:Immerdebestebob 1-1![]()
Blijven doneren.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 19:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hier zit de voetballiefhebber niet op te wachten.What can change the nature of a man?![]()
Waarom nou weer Sierd de Vos. Ik trek dat niet. Daarna FC Nepotisme......
Hup PSV
2-2quote:Op dinsdag 21 januari 2025 12:04 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Scrummie 3-0
@:onlogisch 5-0
@:Tarado 1-3
@:klaasweetalles 0-0
@:3rr0r 0-2
@:Caland 1-3
@:DombohetOlifantje1 1-1
@:R-woud93 2-0
@:WheeledWarrior 0-2
@:Immerdebestebob 1-1![]()
Sifon vullen.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel maar zal wel weer billenknijpen worden.![]()
VFB Leverkusen, altijd lastig.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:54 schreef Karzai het volgende:
ze hadden leverkusen ook dik afgeslacht zeg ik 3-1 voor rode sterXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was Stuttgart Hans. Niet dat die het slecht doen overigens.![]()
@Coco 2-1 voor die Serviërs vrees ik. Indekken FC antigenot.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die camera hangt op 80 meter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mwah, PSV is toch een taaie tegenstander.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Flatgebouw met wat gaten erinquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:04 schreef RipCity het volgende:
Camera staat op een flatgebouw zo te zienVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
oe[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is onhandig voor mijn UCL Fantasyquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit kan echt niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
@:Coco 2-1 voor die Serviërs vrees ik. Indekken FC antigenot.What can change the nature of a man?![]()
Je was zeker vergeten je geslacht in te vullen bij het registreren, dan doet de Amerikaanse server het niet.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:09 schreef Zipportal het volgende:
Ziggo stream doet het. 720p genot.
We schakelen weer over naar de Liverpool 4K stream.![]()
Ach, De Jong blessa.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oke Gordonquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:09 schreef VEM2012 het volgende:
Het blijft toch raar om je club te noemen naar een brute anale verkrachting…![]()
Albert Mantingh. 2001 belde.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Albert Mantingh is een goede reden waarom we ambient sound nodig hebben.![]()
Mari Carmen Oudendijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Albert Mantingh. 2001 belde.![]()
Jammer maar verwacht.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Onana blundertquote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:11 schreef Caland het volgende:
De Jong is aan het huilen bij de scheids
Immers mist kansen![]()
Op momenten als deze missen we Ron de Rijk.quote:Op dinsdag 21 januari 2025 21:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Albert Mantingh is een goede reden waarom we ambient sound nodig hebben.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: