Vind ik wel een sympathieke man.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Brian Priske?
Iedere week een offday!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
Luuk de Jong: "we waren ons zelf niet vandaag en tegen PSG, Juve, Shakthar en Sporting!"
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel een sympathieke man.
Speelt ook mee dat hij onterecht veel schijt over zich heenkreeg van gefrustreerde Feyenoorders, dat vond ik een beetje zielig.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Als het echt moet komt er iets boven . Fantastisch oordeel van analist Boudewijn.
Merk je als speler weinig van met die kilometer aan sintelbaan ertussen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Rode ster uit gaat genot worden. Die fans daar zijn knettergek
Tegen wie moeten zequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Morgen Feyenoord weer met een afgang en de Eredivisie staat weer lekker op de kaart.
Vind je deze act echt leuk?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV is echt wereldtop.
Het is echt toeval dat het alleen in de CL zelden loopt!!
9 punten voorsprong.....quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Tsja wel erg hoe slecht alle Eredivisie teams zijn die van PSV hebben verloren.
Praag. Die zijn beter dan Salzburg en City. Dus wordt lastig.quote:
Saibari en Tillman zijn juist goede voetballers en niet per se alleen lopers, Veerman heeft als enige kwaliteit het spel verleggen, dus deze analyse slaat als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:01 schreef Origami94 het volgende:
Bij Nederlandse ploegen mis je middenvelders die het spel kunnen verleggen. De Eredivisie win je makkelijk met drie middenvelders die veel kunnen lopen.
Allemaal types Veerman, Klaassen of Kokcu.
deze uitdrukking is mij niet bekend. Dit is wel een leuke!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Saibari en Tillman zijn juist goede voetballers en niet per se alleen lopers, Veerman heeft als enige kwaliteit het spel verleggen, dus deze analyse slaat als een tang op een varken.
Daar schrik ik wel een beetje van.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deze uitdrukking is mij niet bekend. Dit is wel een leuke!
@:ggmm @:r-woud93 @:chevycaprice
Morgen ga ik hem ook maken wanneer Feyenoord speelt!quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Daar schrik ik wel een beetje van.
Maar goed, ik pak de paling in. Slaap lekker makker.
Ik ben zo'n fan van jouw onschuldige leventje.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deze uitdrukking is mij niet bekend. Dit is wel een leuke!
@:ggmm @:r-woud93 @:chevycaprice
Ik zou eigenlijk "Het raakt kant noch wal" gebruiken, een goed alternatief toch?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben zo'n fan van jouw onschuldige leventje.
Uitstekend zelfs.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk "Het raakt kant noch wal" gebruiken, een goed alternatief toch?
Sporting heeft sinds die coach weg is ook ineens geen pot meer gewonnen geloof ik, en bij United gaat het niet beterquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ondertussen staat Club Brugge trouwens op de VEILIGE 10 punten.
Vast pech.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sporting heeft sinds die coach weg is ook ineens geen pot meer gewonnen geloof ik, en bij United gaat het niet beter
Wet van murphyquote:Op dinsdag 10 december 2024 23:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sporting heeft sinds die coach weg is ook ineens geen pot meer gewonnen geloof ik, en bij United gaat het niet beter
Ja, jammer.quote:Op maandag 9 december 2024 20:08 schreef PSVCL het volgende:
Winnen is opnieuw overwintering CL (best knap voor een ploeg die het nooit laat zien in Europa)..
Daarom verwacht ik een kleine overwinning voor PSV, 1-2
Dit inderdaad. Dit PSV moet je afmeten aan hun Europese prestaties en dan is het gewoon matig team. Leuk tegen RKC en Almere maar zelfs tegen de middelmaat van Brest kunnen ze het niet bolwerken.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, jammer.
En ze laten het zeker dit seizoen inderdaad echt weinig zien. Je mag je handen dichtknijpen dat die idioot van Shakhtar rood pakte anders was je nu al vrijwel kansloos geweest. Bijzonder teleurstellende campagne tot nu toe.
We rollen ze op met 3-1!!!quote:Op woensdag 11 december 2024 13:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - Sparta | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles