Vind ik wel een sympathieke man.quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Brian Priske?
Iedere week een offday!quote:Op dinsdag 10 december 2024 22:59 schreef CR7 het volgende:
Luuk de Jong: "we waren ons zelf niet vandaag en tegen PSG, Juve, Shakthar en Sporting!"
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind ik wel een sympathieke man.
Speelt ook mee dat hij onterecht veel schijt over zich heenkreeg van gefrustreerde Feyenoorders, dat vond ik een beetje zielig.
quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Als het echt moet komt er iets boven . Fantastisch oordeel van analist Boudewijn.
Merk je als speler weinig van met die kilometer aan sintelbaan ertussen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:05 schreef KingRoland het volgende:
Rode ster uit gaat genot worden. Die fans daar zijn knettergek
Tegen wie moeten zequote:Op dinsdag 10 december 2024 22:58 schreef LordVoldermort het volgende:
Morgen Feyenoord weer met een afgang en de Eredivisie staat weer lekker op de kaart.
Vind je deze act echt leuk?quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:02 schreef CR7 het volgende:
[..]
PSV is echt wereldtop.
Het is echt toeval dat het alleen in de CL zelden loopt!!
9 punten voorsprong.....quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:03 schreef KingRoland het volgende:
Tsja wel erg hoe slecht alle Eredivisie teams zijn die van PSV hebben verloren.
Praag. Die zijn beter dan Salzburg en City. Dus wordt lastig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |