Van PSG verliezenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:36 schreef LordVoldermort het volgende:
City is echt compleet niveau loos. Zal mij niet eens verbazen als ze dit niet winnen en van PSG verliezen.
Bizarre ineenstorting.
Doekpuntenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.
Je bent zelf een doekpunt.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
3-1. Niet te verdedigen zo'n kopballengedoe. Maar toch. 2 doekpunten zijn zo gemaakt.
quote:
Dat zou Jan Roos willen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef Elan het volgende:
Jan Roos is de trainer van Sparta Praag.
"We" vandaag postte je nog dat je neutraal bet. Verder triest natuurlijk datde Feijenoorders in hun eigen bubbel blijven.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh er posten toch nog wat verdwaalde mensen hier?
We zijn in het Feyenoordtopic.
Monaco zal wel een doelpuntje meepakkenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:13 schreef LordVoldermort het volgende:
Arsenal ontsnapt. @:Kingroland
Wat gezelligquote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.
Wekkertje om 6:00?quote:Op woensdag 11 december 2024 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kijk ook nog even mee voordat ik naar bed ga.
Dat zegt ie tegen iedereen die hij iet kent.quote:
Ik ga ff kijken.quote:
Ik heb nog een vaantje uit 1971. Zwart rood. Het Sparta van Engeland is kapot.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
City hep een serieus probleem
Jep. En morgen weer naar kantoor en dan een hele dag in bespreking met klant.quote:
Luctor et emergo dan maarquote:Op woensdag 11 december 2024 22:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jep. En morgen weer naar kantoor en dan een hele dag in bespreking met klant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |