Dat is juist wat ze in het oude format ook gered had. Daar speelden ze namelijk niet tegen Pot-1 tegenstanders.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ze hebben alleen maar van groep 4 teams gewonnen he deze editie. Alles daarboven 0 zeges uit 4.
Het is juist leuk want je hebt voor de KO fase echt begint nog een ronde waarin 8 extra teams afvallen.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:52 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja daarom is dit format idd matig. Alleen de 8 allerzwakste broeders vallen af
Het is ook wel opvallend hoe veel ploegen er al vrijwel uitgeschakeld zijn. Al kan het nog voor die ploegen op 3 punten, maar dat is alleen in theorie.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:48 schreef VoMy het volgende:
Buiten de uitgeschakelde teams en Liverpool heeft ieder team volgende ronde nog wel iets om voor te spelen. De teams die wellicht opgelucht zijn dat ze net op of over 10-puntengrens zijn gekomen, kunnen direct omhoog kijken richting de Top-8 - 2x winst en je bent er (hoogstwaarschijnlijk) al. Geinig.
Ik zeg niet dat Feyenoord dat moet doen (maar Feyenoord had dat wel moeten doen als ze niet verloren hadden van fucking Redbull Salzburg). Maar teams als Juventus speelden net nog een superbelangrijke wedstrijd tegen Manchester City om te overleven, en door de winst is opeens de Top-8 weer binnen bereik.
Ja, dat valt me wel fiks tegen. Ik had niet verwacht dat er zoveel walk-overs in de competitie zouden zitten. Aan de andere kant zou Leipzig ook geen walk-overteam moeten zijn natuurlijk, dus misschien is het een soort wet van de vertragende achterstand. Ik had meer teams verwacht die op 6-7 punten zouden eindigen. Nu lijkt er echt een soort afgrond te zijn buiten de top-26.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook wel opvallend hoe veel ploegen er al vrijwel uitgeschakeld zijn. Al kan het nog voor die ploegen op 3 punten, maar dat is alleen in theorie.
Leipzig, Bologna en Shakhtar stellen wel wat teleur wat dat betreft. En Salzburg zou normaal ook wel beter moeten zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 10:54 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ja, dat valt me wel fiks tegen. Ik had niet verwacht dat er zoveel walk-overs in de competitie zouden zitten. Aan de andere kant zou Leipzig ook geen walk-overteam moeten zijn natuurlijk, dus misschien is het een soort wet van de vertragende achterstand. Ik had meer teams verwacht die op 6-7 punten zouden eindigen. Nu lijkt er echt een soort afgrond te zijn buiten de top-26.
Dat maakt natuurlijk ook dat je überhaupt 10 punten nodig hebt om je te gaan plaatsen; de kleine spelers snoepen amper iets af van de grotere.
Die moest volgens veel Feyenoorders alweer in Oranje maar blijkt toch gewoon een hele beperkte verdediger, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:
Meer voetbal is niet altijd leuk. Sport wordt enorm uitgemolken om die super league tegen tegaan (die toch ooit gaat komen).quote:Op woensdag 11 december 2024 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is juist leuk want je hebt voor de KO fase echt begint nog een ronde waarin 8 extra teams afvallen.
https://www.telegraaf.nl/(...)ers-europees-voetbalquote:Met het schrappen van de registratieplicht hoopt Ziggo tegemoet te komen aan de kritiek. Niet-klanten kunnen vanaf nu direct toegang krijgen tot de wedstrijden via Ziggo Sport Free, zonder dat ze eerst persoonlijke gegevens moeten invullen. De wedstrijd van PSV tegen Rode Ster Belgrado in de Champions League is dinsdag te zien zonder registratieplicht.
"Mooie" club. Ooit Europa Cup 1 gewonnen. Met de Joegoslavische lichting die niet naar het EK-92 mochten.quote:Op maandag 20 januari 2025 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Rode ster uit is gewoon erg lastig.. ik denk dat het een knotsgek duel gaat worden. 2-2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |