SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Scorebordjournalistiek.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Als ik inschat dat Stuttgart en Zagreb op plek 25 en 26 eindigen; tegen Celtic, Brest, Club Brugge ben je over twee wedstrijden favoriet. Milan, Sporting CP, Benfica en Lille zijn ook niet echt beter denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende: [..] Dat lijkt me relatief gunstig voor het NL voetbal, want ik denk dat allebei tegen de meeste mogelijke tegenstanders geen favoriet zijn.
Dit format maakt ook wel duidelijk dat het op dit niveau toch een beetje vorm van de dag is. Enkel Liverpool steekt er met kop en schouders bovenuit. En Feyenoord heeft wel echt bizarre pieken en dalen, die kunnen van iedereen verliezen en tegen iedereen resultaat boeken. Counterploegje.Met pijn en moeite derde![]()
Ik denk wel dat de Milan's van deze wereld ietsje beter zijn dan Feyenoord maar goed, laten we eerst maar even de groepsfase afmaken.![]()
Puur gebaseerd op de zeer matige potten thuis tegen de mindere of gelijkwaardige ploegen. Uit had ik er gek genoeg meer vertrouwen in gehad.quote:
Neemt niet weg dat elk resultaat minder dan een overwinning simpelweg teleurstellend is.![]()
Nee dat kunnen ze niet.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Feyenoord heeft wel echt bizarre pieken en dalen, die kunnen tegen iedereen resultaat boeken. Counterploegje.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Daar mag je Michel Platini voor bedanken, de vuile hond.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die 18:45 uur wedstrijden zijn trouwens echt een misdaad tegen de mensheid.![]()
Wel mooi dat de UEFA ook altijd zaadwedstrijden plant op dat tijdstip.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:50 schreef maxi-mus het volgende:
Die 18:45 uur wedstrijden zijn trouwens echt een misdaad tegen de mensheid.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
De altijd foute klootzak Michel.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:52 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Daar mag je Michel Platini voor bedanken, de vuile hond.![]()
Maar weer eens een kool van Alvarez.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik verwacht dat beide ploegen zullen overwinteren.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ach, als ze aan het einde van de streep beide doorgaan is dat allemaal prima natuurlijk.![]()
![]()
Die users ga ik volgende keer verwijderen uit de toto.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hopelijk neem user fetx de Coco-toto gewoon niet zo serieus.
Zoals onlogisch en scrummie.What can change the nature of a man?![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Totdat de wedstrijd begint mij niet quoten of mentionen![]()
Ik verwacht jou bij City.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:10 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga een dutje doen
Totdat de wedstrijd begint mij niet quoten of mentionen“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
2-1quote:Op woensdag 11 december 2024 13:00 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 Feyenoord - Sparta | Ziggo Sport
@:maxi-mus 3-0
@:Oriente 2-2
@:fetX 2-2
@:GGMM 2-1
@:PicoMMP
@:Scrummie 2-1
@:onlogisch 3-0
@:Mexicanobakker 4-0
@:Tarado 1-1
@:klaasweetalles 2-0
@:3rr0r
@:Caland 3-1
@:DombohetOlifantje1 6-0
@:R-woud93 3-0
@:tong80 1-1
@:Bezsen
@:Pisces29 2-1
@:Flitsbezorger 2-0
@:Frozen-assassin 1-0
@:WheeledWarrior 3-2
@:Immerdebestebob 1-0![]()
Wacht maar tot Wytse een stift op z'n shirtje laat vallenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:23 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Sympathieke gozert geworden, zonde dat hij zijn potentie nooit waar heeft gemaakt![]()
Diamantroverquote:Op woensdag 11 december 2024 20:20 schreef 3rr0r het volgende:
Peaky Blinders is ook weer van de partijLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat gaat tijdens de wedstrijd dicht. Toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
Deze wedstrijd leeft zeker alleen in het Feyenoord topic
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
@Cocoquote:Op woensdag 11 december 2024 20:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat gaat tijdens de wedstrijd dicht. Toch?![]()
![]()
Bij dit soort potjes heb je toch niet echt CL vibe ofzo.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
T is niet eens uitverkochtquote:Op woensdag 11 december 2024 20:54 schreef RamboDirk het volgende:
Het is stil op straat.
FEYENOORD SPEELTEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Wel een mooier stadion dan gisteren.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef LordVoldermort het volgende:
Bij dit soort potjes heb je toch niet echt CL vibe ofzo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat was ook meer EL qua affiche.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier stadion dan gisteren.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Eerlijk is eerlijk: Sparta Praag is een grotere naam dan Stade Brest natuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:01 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ja dat was ook meer EL qua affiche.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hoezo, hebben ze het een likje verf gegeven of zo?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een mooier stadion dan gisteren.Un dann rettet kein Kavallerie,
Sparta domineert.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Feyenoord begint alsof ze PSV zijn.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Als ze scoren kan je die doorgestreepte variant zo gebruikenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sparta is DE club van Rotterdam Praag.![]()
Ik zie Sparta Rotterdam vandaag anders niet scoren.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ze scoren kan je die doorgestreepte variant zo gebruiken
Die kunnen er namelijk niets van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ach, ik zie dat de Redder Van Oranje de bank zit warm te houden.Un dann rettet kein Kavallerie,
Die Sadilek is een vrij irritante jongen zie ik.
Zit in de naam zeker.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zit iedereen in het Feyenoordtopic ofzo? Ik vind het maar rustig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: