Ow jeetjequote:Op woensdag 11 december 2024 17:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wij ook. Wij sturen wapens, geld, kennis, en er wordt politiek kapitaal in gestoken.
Ja precies. Dus wij zijn het eens.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Gewoon blijven draaien
Je hebt gelijk sp3c, ik zat er idd naast hier maar ik vraag me af of dit genoeg is
Eens beste underdog, ik weet het ook niet, denk het eigenlijk niet na zoveel jaar afbraak, ik denk dat 10/15 jaar nog wat erg positief gedacht is
We zitten niet waar we imo zouden moeten zitten maar in de shit zitten we totaal nietquote:Op woensdag 11 december 2024 18:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja precies. Dus wij zijn het eens.
We zittne in de shit
Van Oekraïne ja, niet van de EU.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rusland heeft letterlijk terrein gewonnen. Dat is winnen.
Maar Rusland is winningquote:
Totaal irrelevant voor de geschiedenis hoe lang het duurt voordat de overwinning binnen is.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:14 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar Rusland is winning![]()
Dag 1003 van de 3-daagse speciale militaire operatie.
Russische steden worden bestookt met westerse bommen.
Nog nooit vertoond in de recente geschiedenis.
Hoe langer het duurt hoe minder waarschijnlijk het is dat die overwinning er überhaupt komtquote:Op woensdag 11 december 2024 18:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Totaal irrelevant voor de geschiedenis hoe lang het duurt voordat de overwinning binnen is.
Voor een grote oorlog is minder dan 3 jaar erg kort. En we weten de uitkomst nog niet, misschien herpakt Oekraïne het initatief nog wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Hoe langer het duurt hoe minder waarschijnlijk het is dat die overwinning er überhaupt komt
Het is voorlopig ook nog niet klaarquote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor een grote oorlog is minder dan 3 jaar erg kort. En we weten de uitkomst nog niet, misschien herpakt Oekraïne het initatief nog wel.
Mwah, denk niet dat het nog eens 3 jaar duurt, ook geen jaar.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is voorlopig ook nog niet klaar
Trump heeft niet echt een middel om de oorlog te beeindigenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Mwah, denk niet dat het nog eens 3 jaar duurt, ook geen jaar.
Ik verwacht dat Trumpgod na 20 januari snel werk maakt voor de vrede.
Vraag is meer, hoe lang die vrede gaat duren..
Het is jammer dat Trump vrede wil stichten door Rusland allerlei gestolen gebied te geven. Want Rusland kan dit niveau van oorlog voeren echt niet nog een paar jaar aan.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef ExTec het volgende:
Nog meer economisch goed nieuws.
[..]
https://t.co/bcrjxSvhUo
Maar ik hoorde hier dat het eigenlijk allemaal wel reuze meeviel, je moet gewoon ff naar PPP en BBP kijken, ofzo.
Oekraine geen wapens meer geven, Rusland isoleren tov andere landen door te dreigen met gods scheppingen zoals tarievenquote:Op woensdag 11 december 2024 18:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
Trump heeft niet echt een middel om de oorlog te beeindigen
Ik denk dat juist Oekraine blij mag zijn als er op 21 januari een grens getrokken gaat worden. Het pleurt allemaal steeds sneller in elkaar.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Het is jammer dat Trump vrede wil stichten door Rusland allerlei gestolen gebied te geven. Want Rusland kan dit niveau van oorlog voeren echt niet nog een paar jaar aan.
Hoe gaat Trump Rusland isoleren? Je loopt hier zelf herhaaldelijk te verkondigen dat steeds meer landen een andere kijk op zaken hebben dan het westen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraine geen wapens meer geven, Rusland isoleren tov andere landen door te dreigen met gods scheppingen zoals tarieven
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er tussen Trump en Poetin (de teams) al wel degelijk is gesproken over de grote lijnen, dat kan bijna niet anders.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoe gaat Trump Rusland isoleren? Je loopt hier zelf herhaaldelijk te verkondigen dat steeds meer landen een andere kijk op zaken hebben dan het westen.
En daar heb je ook gewoon gelijk in: Rusland is globaal gezien geen paria, vindt binnen BRICS zelfs bondgenoten.
Ik zie China en Iran zich niet direct afkeren van Rusland, enkel omdat de Amerikanen dat willen.
En wapensteun aan Oekraïne geheel stopzetten zal voor Poetin mogelijk juist een reden zijn om de strijd voort te zetten. Zonder steun houdt Oekraïne het immers niet lang meer vol.
De US legertop is nu 3 jaar bezig om Poetin het leven zo zuur mogelijjk te maken met behulp van miljarden aan hardware en softwarequote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er tussen Trump en Poetin (de teams) al wel degelijk is gesproken over de grote lijnen, dat kan bijna niet anders.
Ik geloof ook helemaal niet dat Trump wil dat Oekraine totaal wordt overlopen of compleet wordt ingelijfd, dus Oekraine van noodzakelijk wapens onthouden zal de laatste troef zijn. Poetin aan tafel slaan door Oekraine van zware wapens te voorzien behoort tot de mogelijkheden. Maar hopelijk is dat voor god sake niet nodig. Je wil niet dat Trump en Poetin in een machts dialectiek komen over wie van hun 2 de winnaar wordt. Dat is doodeng.
Ik denk dat we meer moeten vrezen voor een structuur dat de VS en Rusland in de toekomst de mogelijkheid geeft om naar believen het conflict op te warmen.
olieprijs moet veel verder omlaagquote:Op woensdag 11 december 2024 18:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oekraine geen wapens meer geven, Rusland isoleren tov andere landen door te dreigen met gods scheppingen zoals tarieven
Trump wil gewoon deals sluiten waarmee hij kan pronken. De inhoud is ondergeschikt, hij weet dat hij met z'n lulpraatjes zelfs de grootste opgewarmde drol aan z'n achterban kan verkopen.quote:Op woensdag 11 december 2024 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk vanuit dat er tussen Trump en Poetin (de teams) al wel degelijk is gesproken over de grote lijnen, dat kan bijna niet anders.
Ik geloof ook helemaal niet dat Trump wil dat Oekraine totaal wordt overlopen of compleet wordt ingelijfd, dus Oekraine van noodzakelijk wapens onthouden zal de laatste troef zijn. Poetin aan tafel slaan door Oekraine van zware wapens te voorzien behoort tot de mogelijkheden. Maar hopelijk is dat voor god sake niet nodig. Je wil niet dat Trump en Poetin in een machts dialectiek komen over wie van hun 2 de winnaar wordt. Dat is doodeng.
Ik denk dat we meer moeten vrezen voor een structuur dat de VS en Rusland in de toekomst de mogelijkheid geeft om naar believen het conflict op te warmen.
net zoveel als een flevopolder ten kosten van 500.000 soldaten en de economiequote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rusland heeft letterlijk terrein gewonnen. Dat is winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |