Keek jij maar eens in een spreadsheet.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, wat maakt hun dat uit hier.
Ze kijken naar een spreadsheet realiteit.
Eigenlijk wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Poetin is hier de grote winnaar, het westen de grote verliezer.
Thats my job.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:59 schreef ExTec het volgende:
[..]
Keek jij maar eens in een spreadsheet.
Hoe komt je daar bij?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:00 schreef phpmystyle het volgende:
Hij pikt straks een groot deel van UA in, en gaat daarmee wegkomen.
Pak er maar een kaartje bij.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe komt je daar bij?
Is dat weer "een gevoel"?
Dat staat niet op een kaartje.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:10 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welk kaartje laat zien dat hij "er mee weg komt"?
Rusland heeft letterlijk terrein gewonnen. Dat is winnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nope.
Poetin werkt zichzelf de vernieling in, terwijl Europa toekijkt en wat hulp aan Oekraïne biedt.
En jij zegt trots dat Rusland aan het winnen is.
Ik vind het heel bijzonder.
Duidelijk, gaan we terug naar:quote:Op woensdag 11 december 2024 17:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat staat niet op een kaartje.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoe komt je daar bij?
Is dat weer "een gevoel"?
De kaart geeft aan dat Rusland aan de winnende hand is.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef ExTec het volgende:
[..]
Duidelijk, gaan we terug naar:
[..]
Een Pyrrusoverwinning is ook winnen. De winst van een stuk grond moet je afstrepen tegen het verlies vanquote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rusland heeft letterlijk terrein gewonnen. Dat is winnen.
Dat hoeft niet per se winnen te betekenen. Het is een onderdeel ervan, maar je moet het breder kijken dan alleen 'terreinwinst'. Wat kost het Rusland op de korte, middellange en lange termijn tov de baten?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Rusland heeft letterlijk terrein gewonnen. Dat is winnen.
Die analyse is wel te maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:15 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Een Pyrrusoverwinning is ook winnen. De winst van een stuk grond moet je afstrepen tegen het verlies van
- materieel
- levens
- economie
- aanzien
- kennis
- internationale betrekkingen
Ik zie dat anders omdat ik niet louter naar lapjes grond met ruïnes waar ooit dorpjes waren kijk. Ik kijk ook naar andere factoren. Je zou jezelf de vraag kunnen stellen wat putin precies heeft een die lapjes grond. Maar die vraag stel jij jezelf niet, want daar komen immers geen gunstige antwoorden uit voort.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De kaart geeft aan dat Rusland aan de winnende hand is.
Hoe zie jij dat anders?
Ik deel jouw Sterke Mannen fetish niet. Beetje gay.quote:Poetin is nu de baas, en niet wij.
Tuurlijk.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
Rusland heeft betere betrekkingen in de wereld dan de EU
quote:Op woensdag 11 december 2024 16:12 schreef ExTec het volgende:
Nog meer economisch goed nieuws.
[..]
https://t.co/bcrjxSvhUo
Maar ik hoorde hier dat het eigenlijk allemaal wel reuze meeviel, je moet gewoon ff naar PPP en BBP kijken, ofzo.
Als je het zo stelt kun je je afvragen waarom wij ons zo druk maken om die lapjes grond terug te winnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:18 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik zie dat anders omdat ik niet louter naar lapjes grond met ruïnes waar ooit dorpjes waren kijk. Ik kijk ook naar andere factoren. Je zou jezelf de vraag kunnen stellen wat putin precies heeft een die lapjes grond. Maar die vraag stel jij jezelf niet, want daar komen immers geen gunstige antwoorden uit voort.
[..]
Ik deel jouw Sterke Mannen fetish niet. Beetje gay.
Nou, omdat ik geen paal in m'n broek krijgt van "might makes right", en van mening ben dat oekrainers recht op zelfbeschikking hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het zo stelt kun je je afvragen waarom wij ons zo druk maken om die lapjes grond terug te winnen.
Leg dat eens uit.
Waar heb jij het over?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nou, omdat ik geen paal in m'n broek krijgt van "might makes right", en van mening ben dat oekrainers recht op zelfbeschikking hebben.
Jij niet. Ja, die paal wel, maar dat recht erkennen van, niet.
De Oekrainers maken zich er druk omquote:Op woensdag 11 december 2024 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als je het zo stelt kun je je afvragen waarom wij ons zo druk maken om die lapjes grond terug te winnen.
Leg dat eens uit.
Gaan wij niet over.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?
Die lapjes grond stellen niets voor en zouden we niet als winst mogen rekenen wat jou betreft.
Dan laten wij toch die lapjes grond gewoon gaan?
Het enige punt dat wordt bevestigd is dat wij Oekraine laten verliezen, Rusland verovert grondgebied en wij proberen dat tevergeefs te verdedigen.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:28 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gaan wij niet over.
Jij denkt blijkbaar van wel. Dank voor mijn vorige punt wederom bevestigen
Wij ook. Wij sturen wapens, geld, kennis, en er wordt politiek kapitaal in gestoken.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
De Oekrainers maken zich er druk om
Gewoon blijven draaienquote:Op woensdag 11 december 2024 16:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is semantiek. Als ik zie wat Zuid-Europa 'doet' zeggen ze 'nahhh' tegenover investeringen waar wij echt iets mee opschieten. Jij denkt daar blijkbaar anders over.
Ik hoop ten zeerste dat jij gelijk hebt he. Dat pas voldoen aan de 2% norm in 2029 meer dan genoeg is. Want ik heb een hekel aan al dat wapentuig. Maar naïviteit is ook niet zinnig, lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |