De liefhebbers van het genre lijken niet echt enthousiaste Top 2000-stemmers.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
La Bouche! Dat zou stiekem best een leuke toevoeging zijn.
‘Gewone’ Top 40-hits uit de 90s hebben het al wel langer moeilijk. Zeker als er geen zeer aanwezige gitaar inzit, het geen guilty pleasure is, of gemaakt door een hofleverancier als Queen of George Michael ofzo. Zelfs grijsgedraaide klassiekers als Torn of Foolish Games doen niet meer mee, en uit het wat meer serieuze dance genre van La Bouche is het sowieso vrij zeldzaam. Wat dat betreft is het wel een aanwinst dat Come Take My Hand binnenkomt.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:01 schreef Eightyone het volgende:
[..]
De liefhebbers van het genre lijken niet echt enthousiaste Top 2000-stemmers.
Die hits behoren iig niet tot de slechtste binnen hun soort.
Misschien over 24 jaar weerquote:Op woensdag 11 december 2024 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Zenden ze dit jaar ook nog die 500 extra uit of was dat echt eenmalig?
Valt allemaal wel mee toch. Random worp: Toen ik je zag, Tell Him, In Nije Dei, Beautiful Goodbye, Lemon Tree, Glory Box, Luv U More, Hypnotize, L.A. Songquote:Op woensdag 11 december 2024 17:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
‘Gewone’ Top 40-hits uit de 90s hebben het al wel langer moeilijk. Zeker als er geen zeer aanwezige gitaar inzit, het geen guilty pleasure is, of gemaakt door een hofleverancier als Queen of George Michael ofzo. Zelfs grijsgedraaide klassiekers als Torn of Foolish Games doen niet meer mee, en uit het wat meer serieuze dance genre van La Bouche is het sowieso vrij zeldzaam. Wat dat betreft is het wel een aanwinst dat Come Take My Hand binnenkomt.
Zo bijzonder. Iedereen heeft wel iets met een bepaald nummer en dat er dan een nummer ineens zo hoog nieuw binnenkomt door Eva, ik vind het alleen maar mooi en bijzonder. En deze komt bij mij ook extra binnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik begin overigens Better Days wel echt steeds beter te vinden. Best kans dat die nog behoorlijk hoog eindigt in mijn top-61 van nieuwkomers.
Zeker. 4 uitvallers volgens mij. Wel ook 1 nieuwkomer samen met Claude (die nog best luisterbaar is als je het mij vraagt)quote:Op woensdag 11 december 2024 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Suzan & Freek behoorlijk zijn weggevallen dit jaar?
Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Zenden ze dit jaar ook nog die 500 extra uit of was dat echt eenmalig?
Verstand komt met de jaren. Al hoef je daar niet per se oud voor te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:22 schreef MielMonteur het volgende:
Ik ben trouwens oud aan het worden (ik begin Dire Straits meer te waarderen).
Is al bekendquote:Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wordt De Lijst bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wordt De Lijst bekend gemaakt?
quote:De volledige lijst van 2024 wordt op vrijdag 13 december rond 12:45 uur bekendgemaakt op nporadio2.nl. Vanaf dan kan je zien op welke positie jouw favorieten staan.
De broodjes in onze kantine, en niet dit topic.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef Cassa95 het volgende:
Ook weer lekker in lunchtijd. Wat gaan jullie als eerste checken?
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 12 december 2024 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De broodjes in onze kantine, en niet dit topic.
Het is vooral even wennen om hier niet te kijken, dat vergeet ik in die 2 weken nog wel eens.quote:
Mijn stemlijst om een stand op te maken. Daarna de nummers waar ik normaal altijd op stem om te kijken of ze het zonder mijn stem ook een beetje hebben gered.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef Cassa95 het volgende:
Ook weer lekker in lunchtijd. Wat gaan jullie als eerste checken?
Ik heb mijn portie lijstloos wel weer gehad. Al is het minder spannend als je de nieuwkomers en uitvallers al weet.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral even wennen om hier niet te kijken, dat vergeet ik in die 2 weken nog wel eens.
Hier ook zoietsquote:Op donderdag 12 december 2024 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn stemlijst om een stand op te maken. Daarna de nummers waar ik normaal altijd op stem om te kijken of ze het zonder mijn stem ook een beetje hebben gered.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |