Jaquote:Op woensdag 11 december 2024 17:39 schreef TheVulture het volgende:
Zenden ze dit jaar ook nog die 500 extra uit of was dat echt eenmalig?
Verstand komt met de jaren. Al hoef je daar niet per se oud voor te zijn.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:22 schreef MielMonteur het volgende:
Ik ben trouwens oud aan het worden (ik begin Dire Straits meer te waarderen).
Is al bekendquote:Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wordt De Lijst bekend gemaakt?
quote:Op donderdag 12 december 2024 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
Wanneer wordt De Lijst bekend gemaakt?
quote:De volledige lijst van 2024 wordt op vrijdag 13 december rond 12:45 uur bekendgemaakt op nporadio2.nl. Vanaf dan kan je zien op welke positie jouw favorieten staan.
De broodjes in onze kantine, en niet dit topic.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef Cassa95 het volgende:
Ook weer lekker in lunchtijd. Wat gaan jullie als eerste checken?
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 12 december 2024 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De broodjes in onze kantine, en niet dit topic.
Het is vooral even wennen om hier niet te kijken, dat vergeet ik in die 2 weken nog wel eens.quote:
Mijn stemlijst om een stand op te maken. Daarna de nummers waar ik normaal altijd op stem om te kijken of ze het zonder mijn stem ook een beetje hebben gered.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef Cassa95 het volgende:
Ik heb mijn portie lijstloos wel weer gehad. Al is het minder spannend als je de nieuwkomers en uitvallers al weet.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is vooral even wennen om hier niet te kijken, dat vergeet ik in die 2 weken nog wel eens.
Hier ook zoietsquote:Op donderdag 12 december 2024 12:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn stemlijst om een stand op te maken. Daarna de nummers waar ik normaal altijd op stem om te kijken of ze het zonder mijn stem ook een beetje hebben gered.
Of Katie M toch weer een paar plekjes gezakt is.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef Cassa95 het volgende:
Niets tot 24 december. Om spoilers te vermijden. Tip voor Mexi: negeer ook dingen als Ad.nl die vaak een post doen met hoogste binnenkomer etc.quote:Op donderdag 12 december 2024 11:55 schreef Cassa95 het volgende:
Ja ik kan niet alles negeren maar vanaf morgen luister ik ook geen radio 2 meer.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niets tot 24 december. Om spoilers te vermijden. Tip voor Mexi: negeer ook dingen als Ad.nl die vaak een post doen met hoogste binnenkomer etc.
Die post is er al https://www.ad.nl/show/li(...)e-nummer-1~a3f4012d/quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Niets tot 24 december. Om spoilers te vermijden. Tip voor Mexi: negeer ook dingen als Ad.nl die vaak een post doen met hoogste binnenkomer etc.
Komen er meerquote:Op donderdag 12 december 2024 13:11 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Die post is er al https://www.ad.nl/show/li(...)e-nummer-1~a3f4012d/
Hier ook niet. Het dichtstbij zat ik met Promises Of No Man's Land van Blaudzun, daar heb ik wel eens op gestemd en het was ook wel eens de nummer 2000, maar nooit tegelijk.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:53 schreef MielMonteur het volgende:
Ik hoop ieder jaar op de #2000 de stemmen. Nog nooit gelukt, maar zoals altijd wel potentie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |