Hier wordt even een conclusie getrokkenquote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef ashardalan het volgende:
Toch mooi om te zien dat Pasveer gewoon voor zijn homoseksualiteit uit komt
Ik ben tegen homofobie.quote:Op zondag 8 december 2024 14:28 schreef ashardalan het volgende:
Toch mooi om te zien dat Pasveer gewoon voor zijn homoseksualiteit uit komt
Hey, meer voetballers zouden zo dapper moeten zijn... Manbuns geven heel duidelijk aan dat je homo bent, niets mis mee.quote:
Het lijkt me bij hem eerder een midlifecrisis.quote:Op zondag 8 december 2024 14:32 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hey, meer voetballers zouden zo dapper moeten zijn... Manbuns geven heel duidelijk aan dat je homo bent, niets mis mee.
Deed Albert Mol in z'n midlife ook niet eindelijk erkennen dat hij homo was?quote:Op zondag 8 december 2024 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt me bij hem eerder een midlifecrisis.
Heeft de proleet M Verstappen alweer ruzie gemaakt met iemand?quote:Op zondag 8 december 2024 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Terug uit het koude bad dat F1 heet.
Op 52-jarige leeftijd inderdaad. Wel een andere tijd natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 14:36 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Deed Albert Mol in z'n midlife ook niet eindelijk erkennen dat hij homo was?
Iemand van de baan gekegeld in bocht 1.quote:Op zondag 8 december 2024 14:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft de proleet M Verstappen alweer ruzie gemaakt met iemand?
quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand van de baan gekegeld in bocht 1.
Kreeg 10s straf, en nu is het halve topic boos. (Want altijd tegen Max ofzo)
Wekelijks uitblinker zelfs op linksbuiten, maar dit geheel terzijde uiteraard.quote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef RipCity het volgende:
Jade Anna zit straks bij hoffenheim of Bochum op de tribune zo matig is die Taylor
Is toch al kampioen. Waar kan een mens zich druk omquote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Iemand van de baan gekegeld in bocht 1.
Kreeg 10s straf, en nu is het halve topic boos. (Want altijd tegen Max ofzo)
Graag ontopic.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch al kampioen. Waar kan een mens zich druk om
maken zeg.
Uhm, doen we hier ook... PSV gaat het echt niet meer weggeven dit seizoen, toch maken we ons er met z'n allen druk om.quote:Op zondag 8 december 2024 14:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Is toch al kampioen. Waar kan een mens zich druk om
maken zeg.
Dani de Wit kan niet mee bij Bochum las ik. Vind ik nou echt zo'n speler die naar FC Utrecht gaatquote:Op zondag 8 december 2024 14:38 schreef RipCity het volgende:
Jade Anna zit straks bij hoffenheim of Bochum op de tribune zo matig is die Taylor
Mwoah... Voetbal wereld, is een stukje jonger, dit, datquote:Op zondag 8 december 2024 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op 52-jarige leeftijd inderdaad. Wel een andere tijd natuurlijk.
Hebben ze zelfs een oorlog om gevoerdquote:Op zondag 8 december 2024 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een hoop gedoe voor een vrouw zonder tieten.
Waarom doe je je boodschappen niet op zaterdag? Dan hoef je zondag de deur niet meer uitquote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt vooralsnog op een 12:15 wedstrijd
Misschien ga ik zelfs wel boodschappen doen in plaats van dit aan te gluren
Ja daar gaat die film zeg maar over.quote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben ze zelfs een oorlog om gevoerd
Ik heb gisteren ook boodschappen gedaan. Maar ik mis een ingrediënt om vanavond sticky chicken te makenquote:Op zondag 8 december 2024 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je je boodschappen niet op zaterdag? Dan hoef je zondag de deur niet meer uit
Misschien heeft de buurvrouw nog wel wat liggen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook boodschappen gedaan. Maar ik mis een ingrediënt om vanavond sticky chicken te maken
Dit ter info
quote:Op zondag 8 december 2024 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
waar zit ik naar te kijken
hoeveel doelkansen zijn er al geweest
quote:Op zondag 8 december 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is overigens een TOPPER.
quote:
quote:
pieter zwart doet dat allemaal met een programmaatjequote:
Verkeerd geprogrammeerd.quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
pieter zwart doet dat allemaal met een programmaatje
mijn programmaatje zijn mijn ogen en mijn bovenkamer
Je mag jouw programmaatje wel even resetten (liefst naar de fabrieksinstellingen)quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een nieuw moederbord installeren.quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Dat doet suggereren dat het eerder wel goed is gegaan in zijn bovenkamer en dat betwijfel ikquote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je mag jouw programmaatje wel even resetten (liefst naar de fabrieksinstellingen)
Ik dacht dat ze hem hebben laten vallenquote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet suggereren dat het eerder wel goed is gegaan in zijn bovenkamer en dat betwijfel ik
quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je mag jouw programmaatje wel even resetten (liefst naar de fabrieksinstellingen)
quote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw moederbord installeren.
quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet suggereren dat het eerder wel goed is gegaan in zijn bovenkamer en dat betwijfel ik
quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem hebben laten vallen
Woutje is niet helemaal goed, doet me aan een bepaalde user denken @klaasweetallesquote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef RipCity het volgende:
Ron Vlaar speelde bij AZ enige tijd samen met Wout Weghorst en leerde de boomlange spits kennen als een enigszins opmerkelijk persoon. De huidige aanvaller van Ajax, zondag de opponent van de Alkmaarders, stond destijds niet bekend als een pure teamspeler.
''Wat mij bijstaat van Wout is dat hij geen vrienden wilde in de voetballerij. En dat hij die ook niet nodig had'', vertelt Vlaar in zijn rol als analist bij ESPN. ''Dat ben ik niet met hem eens. Hij heeft bij ons ook wel wat vijanden gemaakt op sommige momenten.''
Verslaggever Jan Joost van Gangelen omschrijft Weghorst als 'een loner'. ''Ja, zo heb ik dat wel ervaren'', beaamt Vlaar. ''Kijk, vrienden is misschien een groot woord in de voetballerij, maar je speelt wel een teamsport. En dan heb je elkaar ook nodig.''
Gezellige collega.
Ik vond het best een prima verhaal van Vlaar, ook naar Weghorst toe, en niet zo negatief als ESPN er in dat tweetje van maakte.quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef RipCity het volgende:
Ron Vlaar speelde bij AZ enige tijd samen met Wout Weghorst en leerde de boomlange spits kennen als een enigszins opmerkelijk persoon. De huidige aanvaller van Ajax, zondag de opponent van de Alkmaarders, stond destijds niet bekend als een pure teamspeler.
''Wat mij bijstaat van Wout is dat hij geen vrienden wilde in de voetballerij. En dat hij die ook niet nodig had'', vertelt Vlaar in zijn rol als analist bij ESPN. ''Dat ben ik niet met hem eens. Hij heeft bij ons ook wel wat vijanden gemaakt op sommige momenten.''
Verslaggever Jan Joost van Gangelen omschrijft Weghorst als 'een loner'. ''Ja, zo heb ik dat wel ervaren'', beaamt Vlaar. ''Kijk, vrienden is misschien een groot woord in de voetballerij, maar je speelt wel een teamsport. En dan heb je elkaar ook nodig.''
Gezellige collega.
Ja kwam ik ook pas vandaag achterquote:
Bij een blessure komt dan vaak de tweede keeper erin.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja kwam ik ook pas vandaag achterDacht dat ze zo'n jonge owusu-akwasi hadden die talentvol was.
Jij bent mokerscherpquote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een blessure komt dan vaak de tweede keeper erin.
dit is inderdaad slechtquote:
Ah wist ik niet. Hopelijk voor AZ is die snel terug dan.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een blessure komt dan vaak de tweede keeper erin.
Is het leuk om in een fabriek te werken?quote:Op zondag 8 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar mijn werkdag, die zo begint.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het leuk om in een fabriek te werken?
Dat mag.quote:Op zondag 8 december 2024 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar FC Emmen - Excelsior.
Meestal begint het spektakel dan pas, dus stap maar op de fietsquote:Op zondag 8 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar mijn werkdag, die zo begint.
Na de voetbalshow van vrijdag is dit toch net iets minder he?quote:
Was anders een heel matig KKD-avondje.quote:Op zondag 8 december 2024 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de voetbalshow van vrijdag is dit toch net iets minder he?
Ellie Lust zou het wel in toom kunnen houdenquote:Op zondag 8 december 2024 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Die scheids is wel matig zeg. Heeft het totaal niet onder controle.
Maar hij gaf voordeel.quote:Op zondag 8 december 2024 15:09 schreef maxi-mus het volgende:
Hij raakt hem niet eens en het was voordeel.
Prima gefloten.
Als je Feyenoord hebt zien spelen, wordt er een hoop duidelijkquote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Buitendam het volgende:
Dit Ajax gaat gewoon tweede worden. Hoe snapt niemand.
Nou, dit dus.quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef RipCity het volgende:
Als je in t uitvak zit wordt je toch gek dat er 5 Mongolen met zo’n levensgrote vlag lopen te zwaaien voor je neus de hele wedstrijd. Alsof Ajax er beter door gaat spelen. Ben je van die megafoon lul af krijg je dat.
Triest idd. Jammer van Bommel op de paal.quote:
Stukje Suarez.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
Dat is dan toch gewoon rood. Hij slaat hem in het doel
Dan was het gewoon een doelpunt geweest.quote:
mee eensquote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis moet snel zijn krabbel onder die contractverlenging gaan zetten.
Daar lijkt het al weken op.quote:Op zondag 8 december 2024 16:01 schreef Karzai het volgende:
lijkt wel of ze er geen zin in hebben bij ajax, wat een armoe
PSver aanvoeder van ajax 1 hahaquote:Op zondag 8 december 2024 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Branco van den Boomen is aanvoerder van Ajax.
Opdoeken.
Nog nooit gehoord hier.quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Mensen die dachten dat ajax nog kans zou maken op de titel😅
Het feit dat die RKC'er dat kopduel wint en vrij kon inkoppen vind ik veel kwalijker. Corner was echt perfect.quote:
Hebben al een paar keer de punten met veel fortuin gepakt. Dat blijft niet goed gaan natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat die RKC'er dat kopduel wint en vrij kon inkoppen vind ik veel kwalijker. Corner was echt perfect.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Buitendam het volgende:
Dit Ajax gaat gewoon tweede worden. Hoe snapt niemand.
Zo’n bal aanvallen is een stuk makkelijker dan hem verdedigen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat die RKC'er dat kopduel wint en vrij kon inkoppen vind ik veel kwalijker. Corner was echt perfect.
Dit dacht echt niemandquote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Abe van den Ban en Arne Slotjes aanvragen zijn verboden.quote:
Ik ben een rebelquote:Op zondag 8 december 2024 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abe van den Ban en Arne Slotjes aanvragen zijn verboden.
Ehhh, het is geen man.quote:
Ik roep al maanden dat Ajax een mindere selectie heeft dan PSV, Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ. Dus als je geluk hebt doet één van deze clubs het iets minder dan verwacht en word je vijfde. Dat is echt het maximaal haalbare en zou een wereldprestatie zijn gezien het feit dat de helft van je selectie bij Telstar op de bank zou beginnen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
ik al anderhalf jaar!quote:Op zondag 8 december 2024 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik roep al maanden dat Ajax een mindere selectie heeft dan PSV, Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ. Dus als je geluk hebt doet één van deze clubs het iets minder dan verwacht en word je vijfde. Dat is echt het maximaal haalbare en zou een wereldprestatie zijn gezien het feit dat de helft van je selectie bij Telstar op de bank zou beginnen.
Mensen die denken dat Ajax mee doet om v(CL) plaatsen zijn óf aan het trollen óf hebben nul verstand van voetbal.
Meest makkelijke manier van tijdrekkenquote:Op zondag 8 december 2024 16:11 schreef Caland het volgende:
Dat grijpen naar het hoofd begint echt trieste vormen aan te nemen in het profvoetbal
Zoet keepte net toch ook niet?quote:Op zondag 8 december 2024 16:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo kort voor de goal doe je niet zoveel aan zo'n balletje.
Je hebt niet gekeept volgens mij.
In alkmaar verdienen ze niks kost alleen geld.quote:Op zondag 8 december 2024 16:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
T'is eerder tijd voor de meer dan verdiende 3-1
#TotZeScorenquote:Op zondag 8 december 2024 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
dit wordt 10 minuten blessure tijd ofzo
knjb
Juichen tegen ajaxquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso mensen niet die hier juichen voor club als AZ
Purmerend heeft meer karakter dan die club.
Denken dat ik na 20 jaar nog eens van club ga wisselenquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
@Wotte juicht voor Feyenoord en PSV als die tegen AZ spelenquote:Op zondag 8 december 2024 16:18 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee hoor, verlies van ajax is goed voor mijn club. Ergo; moeten ze verliezen. Simpel.
Ah, dus hij projecteert harder dan een dia projector... Check.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:Wotte juicht voor Feyenoord en PSV als die tegen AZ spelen
Rommedahl, godsamme. Daar trek je even een roestig laatje in mijn brein openquote:Op zondag 8 december 2024 16:18 schreef RipCity het volgende:
Rasmussen is soort mislukte zoon van rommedahl ofzo
Bijna een stukje Kaj Gorgels.quote:
Meerderheid van Ajax 'fans' zijn dat.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denken dat ik na 20 jaar nog eens van club ga wisselenSuccessupporters
Purmerend. Het grootste stuk trash van Noord-Holland. Lol.quote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
En over welk succes hebben we het dan?quote:
Welk net?quote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef GGMM het volgende:
Wat is net doel van die hoge voorzetten bij Ajax?
Ik juich alleen Europees voor die clubs op eigen bodem is het decoratie.quote:Op zondag 8 december 2024 16:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
@:Wotte juicht voor Feyenoord en PSV als die tegen AZ spelen
Zou ze eerst met de zwarte markt in Beverwijk vergelijken.quote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Purmerend. Het grootste stuk trash van Noord-Holland. Lol.
Het doelquote:Op zondag 8 december 2024 16:22 schreef GGMM het volgende:
Wat is net doel van die hoge voorzetten bij Ajax?
Leuk voor van Persiequote:
Dat is toch voldoende?quote:Op zondag 8 december 2024 16:24 schreef GGMM het volgende:
Gaaei krijgt hem net goed voor
Al een keer of 40 inmiddels
Check deze post @Dagoduckquote:Op zondag 8 december 2024 16:26 schreef Wotte het volgende:
Gefeliciteerd AZ supporters (die zijn hier niet)
Mwah, vind het wel lachen als Utrecht 2e staat met de kerst.quote:
Dagoduck ging laatste EL-wedstrijd halverwege een film kijken, terecht dat die niet wordt benoemd allen.quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 16:27 schreef PSVCL het volgende:
[..]
hopen op een wonder (utrecht dat 2e wordt)
1995quote:Op zondag 8 december 2024 16:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
En over welk succes hebben we het dan?
Ja dat kan echt nietquote:Op zondag 8 december 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dagoduck ging laatste EL-wedstrijd halverwege een film kijken, terecht dat die niet wordt benoemd allen.
Leuk voor Alireza.quote:Op zondag 8 december 2024 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
1-2
Wat een elftal heeft Heerenveen
Is die anoniem gegaan?quote:
Nou, Ajax presteert boven zijn stand als je naar de selectie kijkt. Dus die mag best trots zijn.quote:
Leuk voor vPersiequote:Op zondag 8 december 2024 16:27 schreef SonicVolcano het volgende:
1-2
Wat een elftal heeft Heerenveen
Wat vreemd. Alleen Rotterdammers zijn toch tuig?quote:Op zondag 8 december 2024 16:56 schreef RipCity het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100109743_1ec07805
Ajax fans raken weer gefrustreerd
Grootste tuigclub van Nederland @Wottequote:Op zondag 8 december 2024 16:56 schreef RipCity het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/100109743_1ec07805
Ajax fans raken weer gefrustreerd
Die uitspraken zijn niets nieuws onder de zon.quote:
Stiekem duurde het nog tot ergens in minuut 80-85 dat ik die film ging kijkenquote:Op zondag 8 december 2024 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dagoduck ging laatste EL-wedstrijd halverwege een film kijken, terecht dat die niet wordt benoemd allen.
Bedankt.quote:
Misschien zijn deze gasten wel tolerant voor homo,s . Misschien kan Tim Hofman dat eens uitzoeken.quote:Op zondag 8 december 2024 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Grootste tuigclub van Nederland @:wotte
Ja, jammer.quote:
Wat een kutprogramma weerquote:Op zondag 8 december 2024 17:46 schreef GGMM het volgende:
Niemand gaat de 2e helft kijken
@:zipportal graag gedaan maat
[ afbeelding ]
Ik dacht een hele tijd dat Feyenoord-Heracles op een zondag was, maar blijkbaar wordt dat zaterdag als ik een feestje geef. Ik vind die verplaatsingen maar irritant.quote:Op zondag 8 december 2024 17:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een kutprogramma weer
Eigenlijk is alleen NEC - Sparta een beetje interessant, moet je nagaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |