Nou, dit dus.quote:Op zondag 8 december 2024 15:16 schreef RipCity het volgende:
Als je in t uitvak zit wordt je toch gek dat er 5 Mongolen met zo’n levensgrote vlag lopen te zwaaien voor je neus de hele wedstrijd. Alsof Ajax er beter door gaat spelen. Ben je van die megafoon lul af krijg je dat.
Triest idd. Jammer van Bommel op de paal.quote:
Stukje Suarez.quote:Op zondag 8 december 2024 15:44 schreef Caland het volgende:
Dat is dan toch gewoon rood. Hij slaat hem in het doel
Dan was het gewoon een doelpunt geweest.quote:
mee eensquote:Op zondag 8 december 2024 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Berghuis moet snel zijn krabbel onder die contractverlenging gaan zetten.
Daar lijkt het al weken op.quote:Op zondag 8 december 2024 16:01 schreef Karzai het volgende:
lijkt wel of ze er geen zin in hebben bij ajax, wat een armoe
PSver aanvoeder van ajax 1 hahaquote:Op zondag 8 december 2024 16:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Branco van den Boomen is aanvoerder van Ajax.
Opdoeken.
Nog nooit gehoord hier.quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Mensen die dachten dat ajax nog kans zou maken op de titel😅
Het feit dat die RKC'er dat kopduel wint en vrij kon inkoppen vind ik veel kwalijker. Corner was echt perfect.quote:
Hebben al een paar keer de punten met veel fortuin gepakt. Dat blijft niet goed gaan natuurlijk.quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
quote:Op zondag 8 december 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat die RKC'er dat kopduel wint en vrij kon inkoppen vind ik veel kwalijker. Corner was echt perfect.
Ik denk het niet.quote:Op zondag 8 december 2024 15:12 schreef Buitendam het volgende:
Dit Ajax gaat gewoon tweede worden. Hoe snapt niemand.
Zo’n bal aanvallen is een stuk makkelijker dan hem verdedigen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het feit dat die RKC'er dat kopduel wint en vrij kon inkoppen vind ik veel kwalijker. Corner was echt perfect.
Dit dacht echt niemandquote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Abe van den Ban en Arne Slotjes aanvragen zijn verboden.quote:
Ik ben een rebelquote:Op zondag 8 december 2024 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Abe van den Ban en Arne Slotjes aanvragen zijn verboden.
Ehhh, het is geen man.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |