Ik roep al maanden dat Ajax een mindere selectie heeft dan PSV, Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ. Dus als je geluk hebt doet één van deze clubs het iets minder dan verwacht en word je vijfde. Dat is echt het maximaal haalbare en zou een wereldprestatie zijn gezien het feit dat de helft van je selectie bij Telstar op de bank zou beginnen.quote:Op zondag 8 december 2024 16:05 schreef Pablo84 het volgende:
Mensen die dachten dat ajax nog kans zou maken op de titel😅
ik al anderhalf jaar!quote:Op zondag 8 december 2024 16:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik roep al maanden dat Ajax een mindere selectie heeft dan PSV, Feyenoord, Utrecht, FC Twente en AZ. Dus als je geluk hebt doet één van deze clubs het iets minder dan verwacht en word je vijfde. Dat is echt het maximaal haalbare en zou een wereldprestatie zijn gezien het feit dat de helft van je selectie bij Telstar op de bank zou beginnen.
Mensen die denken dat Ajax mee doet om v(CL) plaatsen zijn óf aan het trollen óf hebben nul verstand van voetbal.
Meest makkelijke manier van tijdrekkenquote:Op zondag 8 december 2024 16:11 schreef Caland het volgende:
Dat grijpen naar het hoofd begint echt trieste vormen aan te nemen in het profvoetbal
Zoet keepte net toch ook niet?quote:Op zondag 8 december 2024 16:12 schreef Wotte het volgende:
[..]
Zo kort voor de goal doe je niet zoveel aan zo'n balletje.
Je hebt niet gekeept volgens mij.
In alkmaar verdienen ze niks kost alleen geld.quote:Op zondag 8 december 2024 16:14 schreef ashardalan het volgende:
[..]
T'is eerder tijd voor de meer dan verdiende 3-1
#TotZeScorenquote:Op zondag 8 december 2024 16:16 schreef klaasweetalles het volgende:
dit wordt 10 minuten blessure tijd ofzo
knjb
Juichen tegen ajaxquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso mensen niet die hier juichen voor club als AZ
Purmerend heeft meer karakter dan die club.
Denken dat ik na 20 jaar nog eens van club ga wisselenquote:Op zondag 8 december 2024 16:17 schreef Wotte het volgende:
Begrijp sowieso mensen niet die hier juichen voor club als AZ
Purmerend heeft meer karakter dan die club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |