Waarom doe je je boodschappen niet op zaterdag? Dan hoef je zondag de deur niet meer uitquote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef Caland het volgende:
Dit lijkt vooralsnog op een 12:15 wedstrijd
Misschien ga ik zelfs wel boodschappen doen in plaats van dit aan te gluren
Ja daar gaat die film zeg maar over.quote:Op zondag 8 december 2024 14:46 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hebben ze zelfs een oorlog om gevoerd
Ik heb gisteren ook boodschappen gedaan. Maar ik mis een ingrediënt om vanavond sticky chicken te makenquote:Op zondag 8 december 2024 14:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doe je je boodschappen niet op zaterdag? Dan hoef je zondag de deur niet meer uit
Misschien heeft de buurvrouw nog wel wat liggen.quote:Op zondag 8 december 2024 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb gisteren ook boodschappen gedaan. Maar ik mis een ingrediënt om vanavond sticky chicken te maken
Dit ter info
quote:Op zondag 8 december 2024 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
waar zit ik naar te kijken
hoeveel doelkansen zijn er al geweest
quote:Op zondag 8 december 2024 14:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit is overigens een TOPPER.
quote:
quote:
pieter zwart doet dat allemaal met een programmaatjequote:
Verkeerd geprogrammeerd.quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
pieter zwart doet dat allemaal met een programmaatje
mijn programmaatje zijn mijn ogen en mijn bovenkamer
Je mag jouw programmaatje wel even resetten (liefst naar de fabrieksinstellingen)quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Ik zou een nieuw moederbord installeren.quote:Op zondag 8 december 2024 14:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Dat doet suggereren dat het eerder wel goed is gegaan in zijn bovenkamer en dat betwijfel ikquote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je mag jouw programmaatje wel even resetten (liefst naar de fabrieksinstellingen)
Ik dacht dat ze hem hebben laten vallenquote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet suggereren dat het eerder wel goed is gegaan in zijn bovenkamer en dat betwijfel ik
quote:
quote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef ISVV het volgende:
[..]
Je mag jouw programmaatje wel even resetten (liefst naar de fabrieksinstellingen)
quote:Op zondag 8 december 2024 14:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou een nieuw moederbord installeren.
quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat doet suggereren dat het eerder wel goed is gegaan in zijn bovenkamer en dat betwijfel ik
quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze hem hebben laten vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |