Woutje is niet helemaal goed, doet me aan een bepaalde user denken @klaasweetallesquote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef RipCity het volgende:
Ron Vlaar speelde bij AZ enige tijd samen met Wout Weghorst en leerde de boomlange spits kennen als een enigszins opmerkelijk persoon. De huidige aanvaller van Ajax, zondag de opponent van de Alkmaarders, stond destijds niet bekend als een pure teamspeler.
''Wat mij bijstaat van Wout is dat hij geen vrienden wilde in de voetballerij. En dat hij die ook niet nodig had'', vertelt Vlaar in zijn rol als analist bij ESPN. ''Dat ben ik niet met hem eens. Hij heeft bij ons ook wel wat vijanden gemaakt op sommige momenten.''
Verslaggever Jan Joost van Gangelen omschrijft Weghorst als 'een loner'. ''Ja, zo heb ik dat wel ervaren'', beaamt Vlaar. ''Kijk, vrienden is misschien een groot woord in de voetballerij, maar je speelt wel een teamsport. En dan heb je elkaar ook nodig.''
Gezellige collega.
Ik vond het best een prima verhaal van Vlaar, ook naar Weghorst toe, en niet zo negatief als ESPN er in dat tweetje van maakte.quote:Op zondag 8 december 2024 14:53 schreef RipCity het volgende:
Ron Vlaar speelde bij AZ enige tijd samen met Wout Weghorst en leerde de boomlange spits kennen als een enigszins opmerkelijk persoon. De huidige aanvaller van Ajax, zondag de opponent van de Alkmaarders, stond destijds niet bekend als een pure teamspeler.
''Wat mij bijstaat van Wout is dat hij geen vrienden wilde in de voetballerij. En dat hij die ook niet nodig had'', vertelt Vlaar in zijn rol als analist bij ESPN. ''Dat ben ik niet met hem eens. Hij heeft bij ons ook wel wat vijanden gemaakt op sommige momenten.''
Verslaggever Jan Joost van Gangelen omschrijft Weghorst als 'een loner'. ''Ja, zo heb ik dat wel ervaren'', beaamt Vlaar. ''Kijk, vrienden is misschien een groot woord in de voetballerij, maar je speelt wel een teamsport. En dan heb je elkaar ook nodig.''
Gezellige collega.
Ja kwam ik ook pas vandaag achterquote:
Bij een blessure komt dan vaak de tweede keeper erin.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja kwam ik ook pas vandaag achterDacht dat ze zo'n jonge owusu-akwasi hadden die talentvol was.
Jij bent mokerscherpquote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een blessure komt dan vaak de tweede keeper erin.
dit is inderdaad slechtquote:
Ah wist ik niet. Hopelijk voor AZ is die snel terug dan.quote:Op zondag 8 december 2024 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij een blessure komt dan vaak de tweede keeper erin.
Is het leuk om in een fabriek te werken?quote:Op zondag 8 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar mijn werkdag, die zo begint.
Ik heb geen flauw idee.quote:Op zondag 8 december 2024 15:02 schreef ISVV het volgende:
[..]
Is het leuk om in een fabriek te werken?
Dat mag.quote:Op zondag 8 december 2024 15:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kijk uit naar FC Emmen - Excelsior.
Meestal begint het spektakel dan pas, dus stap maar op de fietsquote:Op zondag 8 december 2024 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk uit naar mijn werkdag, die zo begint.
Na de voetbalshow van vrijdag is dit toch net iets minder he?quote:
Was anders een heel matig KKD-avondje.quote:Op zondag 8 december 2024 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na de voetbalshow van vrijdag is dit toch net iets minder he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |