Tina Nijkamp is nu alweer aan het schuimbekken om zoveel herhaling en gemakzuchtquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ze meelezen
Je kunt ze ook gewoon in theaters bezoeken. Hebben wij ook in Carré gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Het wordt eens tijd dat Even tot Hier de oudjaarsconference doet
Er is nog geen tour bekendquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon in theaters bezoeken. Hebben wij ook in Carré gedaan.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 22 december 2024 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Vond het ooit een van de leukste programma’s op tv. Ben er echt klaar mee.
Ook zeker niet gedaan of nog een poging maar afgezet. Genoeg te bashen op links en rechts, maar altijd op dezelfde personen.quote:
Er is weinig bashen wat betreft links en dat geld al helemaal als je daar rechts tegenover zet. Dit zeg ik niet omdat links per definitie beter is maar omdat links echt totaal niet relevant is en dat al sinds een hele lange tijd.quote:Op zondag 22 december 2024 03:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook zeker niet gedaan of nog een poging maar afgezet. Genoeg te bashen op links en rechts, maar altijd op dezelfde personen.
Sinds drie jaar teveel invloed op inhoud vanuit BNNVara. Die club bloedt langzaam leeg, Bar Laat wil niemand zien en met die gek van Boos is men ook klaar. De voicescoop was van Roddelpraat, dat weet iedereen.
Paul de Leeuw is degene die met Youp boegbeelden waren maar die worden ook uitgekotst.
Onze podiumbeesten worden aan de ketting gelegd, en dat bevalt hun niet en wij het publiek ook niet.
Dus beter bnnvara opheffen, dit kon nooit de bedoeling zijn geweest van oprichter Bart de Graaff.
Dan kijk je toch lekker niet.quote:Op zondag 22 december 2024 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Vond het ooit een van de leukste programma’s op tv. Ben er echt klaar mee.
Eens.quote:Op zondag 22 december 2024 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik hoop dat we vanaf volgend seizoen alle zure lui gewoon uit dit topic zien verdwijnen. Kritiek op het programma en de grappen mag, maar de vooringenomenheid dat het ‘teveel BNN VARA’ is ben ik wel klaar mee.
We hebben het meest rampzalige kabinet ooit met figuren erin en eromheen die ons dagelijks te schande maken. Daar moet het over gaan. Ik heb er wel klaar mee dat lui die ons dit kabinet in de schoenen hebben geschoven met hun voortdurende onderbuik onvrede daar ook nog wat in te zeiken hebben. Kijk lekker niet, kijk lekker ongehoord nieuws of VI, maar laat ETH gewoon zijn ding doen.
Voegt weinig toe inderdaad. Al vond ik het de eerste seizoenen nog wel goed toen ze het theater nog hadden.quote:
Unpopular opinion: Die musical met rode draad maakte de show meer uniek en eigen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Voegt weinig toe inderdaad. Al vond ik het de eerste seizoenen nog wel goed toen ze het theater nog hadden.
Ooh, ben je met je eens hoor. Zat eigenlijk geen zwakke musical tussen. Is gestopt door corona en daarna waren de kijkcijfers ineens twee keer zo hoog, dus snap wel dat ze op die voet doorgingen. Maar ik denk dat veel kijkers die musical echt wel waarderen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Unpopular opinion: Die musical met rode draad maakte de show meer uniek en eigen.
Maar goed, ik snap wel dat het huidige format beter scoort, is toch makkelijker voor de gemiddelde kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al meerdere jaren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdiende wel een sympathie/hart-onder-de-riem bonus:
Emma Heesters - Waar Ga Je Heen (S11)![]()
![]()
Hoop niet dat deze pas weer terugkeert dankzij een DAB+ #NLklassieker:
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (S1)
Gerard Cox - 't Is Weer Voorbij Die Mooie Zomer (S9)
Niet (meer) in de Top 2000:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Simpele liedjes:
Queen - Bohemian Rhapsody (S12)
Plaatjes tot en met seizoen 8 (najaar 2022) die nog steeds in de lijst der lijsten staan:
Nog altijd 2x in de Top 50, de beste vertolking die Even Tot Hier ooit deed:
Simon & Garfunkel - The Sound of Silence (S4)
Bekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk nooit (meer) een Even Tot Hier-bonus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 27-12-2024 04:39:32 ]Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Sandra Kim had geen idee wat ze zong. De woorden stonden fonetisch op de autocue zodat ze wist hoe ze het moest zingen
[ Bericht 8% gewijzigd door NailQueen op 05-01-2025 21:54:36 ]![]()
"Faber heeft raar haar! En een gek jasje! Hahaha!" Nou, wat een fantastische tegenstem.The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.![]()
Ziedend.quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Pek het volgende:
"Faber heeft raar haar! En een gek jasje! Hahaha!" Nou, wat een fantastische tegenstem.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Toen de inhoudelijke kritiek op haar beleid werd gegeven was je zeker net even naar de wc?quote:Op maandag 6 januari 2025 09:42 schreef Pek het volgende:
"Faber heeft raar haar! En een gek jasje! Hahaha!" Nou, wat een fantastische tegenstem.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...![]()
Volgende week starten ze...................De TT blijft actueel..................
https://www.ad.nl/show/di(...)te-zien-is~ab251075/
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Nog niet begonnen en al een sneer naar Lubach, nicequote:,,Satire zonder reclame, waar zie je dat nog tegenwoordig?”, zeggen Niels van der Laan en Jeroen Woe, die uitkijken naar de start van het nieuwe seizoenLooked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for![]()
Ik vind Faber en haar beleid verschrikkelijk, maar ik vind het wel goedkoop om telkens maar weer te beginnen over haar kapsel.quote:Op maandag 6 januari 2025 11:31 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Toen de inhoudelijke kritiek op haar beleid werd gegeven was je zeker net even naar de wc?Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
We kunnen het ook hebben over haar geboekte succes in de kamerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind Faber en haar beleid verschrikkelijk, maar ik vind het wel goedkoop om telkens maar weer te beginnen over haar kapsel.Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for![]()
Dat lijkt me inhoudelijk een stuk sterker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:40 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
We kunnen het ook hebben over haar geboekte succes in de kamerDenk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Het probleem is dat Faber 'beleid' is. Dus inhoud en vorm vermengen zich tot een onafscheidelijk geheelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inhoudelijk een stuk sterker.Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Wat is het probleem daar mee? Je stoort je toch ook niet aan opmerkingen over dat rare snorretje van Hitler of het oranje hoofd van Trump?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:16 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik vind Faber en haar beleid verschrikkelijk, maar ik vind het wel goedkoop om telkens maar weer te beginnen over haar kapsel.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Dan wordt het wel een hele korte aflevering, als het over haar successen moet gaan. Of het moet gaan om de succesvolle manier waarop ze er nog steeds in slaagt om sommige mensen te doen geloven dat ze wel degelijk capabel is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dat lijkt me inhoudelijk een stuk sterker.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
Als je een goede komiek bent dan is één keer een grap als 'haha Faber heeft een raar kapsel' toch wel genoeg? Als iemand nu nog een een dergelijke opmerking over de snor van Hitler zou maken dan zou ik dat ook wel een makkelijke grap vinden.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:00 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Wat is het probleem daar mee? Je stoort je toch ook niet aan opmerkingen over dat rare snorretje van Hitler of het oranje hoofd van Trump?Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Nouja, het is wat mij betreft al een stuk beter te verantwoorden wanneer zo'n kapsel het resultaat is van een knipbeurt van bijna ¤600,- die doodleuk gedeclareerd is. Dus Faber is beleid, maar het is wel óns kapselquote:Op maandag 31 maart 2025 18:30 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Als je een goede komiek bent dan is één keer een grap als 'haha Faber heeft een raar kapsel' toch wel genoeg? Als iemand nu nog een een dergelijke opmerking over de snor van Hitler zou maken dan zou ik dat ook wel een makkelijke grap vinden.![]()
Zeker!quote:Op maandag 31 maart 2025 18:53 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nouja, het is wat mij betreft al een stuk beter te verantwoorden wanneer zo'n kapsel het resultaat is van een knipbeurt van bijna ¤600,- die doodleuk gedeclareerd is. Dus Faber is beleid, maar het is wel óns kapsel
Maar dan is één keer die grap maken toch ook wel voldoende.Denk aan het milieu voordat u deze post print.![]()
Sommige mensen maken zich bij herhaling belachelijk, dus daar kan wat mij betreft niet genoeg de spot mee worden gedreven. Bovendien is Faber beleid, en daarmee is haar kapsel dus ook beleid, zodat kritiek op haar kapsel ook automatisch kritiek op haar beleid is. En als dit kapsel ook nog eens gefinancierd wordt met gemeenschapsgeld, mag er wat mij betreft ook zeker publiekelijk de spot mee worden gedreven. Hebben we toch nog een beetje lol van dat belachelijke mens.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zeker!
Maar dan is één keer die grap maken toch ook wel voldoende.Newman: I'm a U.S. Postal worker.
Kan zijn dat ze morgen een motie van wantrouwen gaat krijgenquote:Op maandag 31 maart 2025 19:32 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Zeker!
Maar dan is één keer die grap maken toch ook wel voldoende.
https://www.nu.nl/politie(...)intjesweigering.html![]()
Voorspelling: die ondertekent ze ook niet. Want die motie komt van mensen waarvan zij het beleid niet ondersteunt.quote:Op dinsdag 1 april 2025 20:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan zijn dat ze morgen een motie van wantrouwen gaat krijgen
https://www.nu.nl/politie(...)intjesweigering.htmlQuiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Die hoeft ze niet te tekenen, dat zal ook deze keer Schoof voor haar doen.quote:Op dinsdag 1 april 2025 23:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Voorspelling: die ondertekent ze ook niet. Want die motie komt van mensen waarvan zij het beleid niet ondersteunt.
Zelfs Caroline was boos op Faber.
Faber heeft nog wel alle PVV leden achter zich staan...![]()
Mijn opmerking was ironisch. Grappig bedoeld. Humor. Lol. Parodie. Dat allemaal dusquote:Op dinsdag 1 april 2025 23:44 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die hoeft ze niet te tekenen, dat zal ook deze keer Schoof voor haar doen.
Zelfs Caroline was boos op Faber.
Faber heeft nog wel alle PVV leden achter zich staan...
Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Dit topic gaat niet alleen over Faber, maar over het TV-programma Even tot Hier.
Over Faber zijn er zat andere topic te vinden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Wat heeft dit met Even Tot Hier te maken??quote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef golfer het volgende:
Dit topic gaat niet alleen over Faber, maar over het TV-programma Even tot Hier.
Over Faber zijn er zat andere topic te vinden.Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Niet zo handig van BNN-Vara om dan hier te zetten dat ze vanaf 6 april weer terug zijn....quote:![]()
https://www.bnnvara.nl/eventothier
Ik hoop trouwens wel dat ze nu echt met nieuwe rubrieken komen. Dus iets anders dan die Alwetende en die post-its bijv... (denk niet dat dat gebeurt maar ok...)Quiero Verte A Mi Lado, Mi Amor![]()
Ha ha ha.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:28 schreef golfer het volgende:
Over Faber zijn er zat andere topic te vinden.
FF pissen.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Fijne inhoudelijke reactie. Ha ha ha.quote:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik kan een boek schrijven over jouw off topic reacties. En dan zijn de meesten te rangschikken onder would be mod. Ga lekker door. Er zijn al te weinig scheidsrechters te vinden.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Fijne inhoudelijke reactie. Ha ha ha.
Ben erGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
We beginnen weer.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024![]()
Aaahgurk
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Snapte al die pinguïns al niet op twitterGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
Gilletje van Lubach uit de NPO-kantine bij Miguel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Frits Barend.
Album top 100 2024![]()
Zou Schoof zelf kijken?quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
![]()
, Tinderprofiel van Lientje.
Album top 100 2024![]()
Treurig die hetze tegen Lentekriebels.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Ze willen hun eigen tradities van kindermisbruik in ere houden.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
Kane grap
Album top 100 2024![]()
De Musked singer.![]()
Beetje flauw.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024![]()
De extreem ver gezochte hints die worden benoemd vind ik wel grappig. Dat slaat altijd nergens op.quote:![]()
Suske en Waeske.
Album top 100 2024![]()
Lentegriezels.
Album top 100 2024![]()
Gvd Glenda Batta[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Haha de Lentegriezels.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wel leuk dat ze gewoon nog grappen over haar maken.quote:You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
Album top 100 2024
Forum Opties Forumhop: Hop naar: