Tina Nijkamp is nu alweer aan het schuimbekken om zoveel herhaling en gemakzuchtquote:Op zaterdag 21 december 2024 21:52 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Altijd al geweten dat ze meelezen
Je kunt ze ook gewoon in theaters bezoeken. Hebben wij ook in Carré gedaan.quote:Op zaterdag 21 december 2024 22:23 schreef NailQueen het volgende:
Het wordt eens tijd dat Even tot Hier de oudjaarsconference doet
Er is nog geen tour bekendquote:Op zaterdag 21 december 2024 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt ze ook gewoon in theaters bezoeken. Hebben wij ook in Carré gedaan.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op zondag 22 december 2024 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Vond het ooit een van de leukste programma’s op tv. Ben er echt klaar mee.
Ook zeker niet gedaan of nog een poging maar afgezet. Genoeg te bashen op links en rechts, maar altijd op dezelfde personen.quote:
Er is weinig bashen wat betreft links en dat geld al helemaal als je daar rechts tegenover zet. Dit zeg ik niet omdat links per definitie beter is maar omdat links echt totaal niet relevant is en dat al sinds een hele lange tijd.quote:Op zondag 22 december 2024 03:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook zeker niet gedaan of nog een poging maar afgezet. Genoeg te bashen op links en rechts, maar altijd op dezelfde personen.
Sinds drie jaar teveel invloed op inhoud vanuit BNNVara. Die club bloedt langzaam leeg, Bar Laat wil niemand zien en met die gek van Boos is men ook klaar. De voicescoop was van Roddelpraat, dat weet iedereen.
Paul de Leeuw is degene die met Youp boegbeelden waren maar die worden ook uitgekotst.
Onze podiumbeesten worden aan de ketting gelegd, en dat bevalt hun niet en wij het publiek ook niet.
Dus beter bnnvara opheffen, dit kon nooit de bedoeling zijn geweest van oprichter Bart de Graaff.
Dan kijk je toch lekker niet.quote:Op zondag 22 december 2024 01:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Vond het ooit een van de leukste programma’s op tv. Ben er echt klaar mee.
Eens.quote:Op zondag 22 december 2024 10:11 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik hoop dat we vanaf volgend seizoen alle zure lui gewoon uit dit topic zien verdwijnen. Kritiek op het programma en de grappen mag, maar de vooringenomenheid dat het ‘teveel BNN VARA’ is ben ik wel klaar mee.
We hebben het meest rampzalige kabinet ooit met figuren erin en eromheen die ons dagelijks te schande maken. Daar moet het over gaan. Ik heb er wel klaar mee dat lui die ons dit kabinet in de schoenen hebben geschoven met hun voortdurende onderbuik onvrede daar ook nog wat in te zeiken hebben. Kijk lekker niet, kijk lekker ongehoord nieuws of VI, maar laat ETH gewoon zijn ding doen.
Voegt weinig toe inderdaad. Al vond ik het de eerste seizoenen nog wel goed toen ze het theater nog hadden.quote:
Unpopular opinion: Die musical met rode draad maakte de show meer uniek en eigen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:18 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Voegt weinig toe inderdaad. Al vond ik het de eerste seizoenen nog wel goed toen ze het theater nog hadden.
Ooh, ben je met je eens hoor. Zat eigenlijk geen zwakke musical tussen. Is gestopt door corona en daarna waren de kijkcijfers ineens twee keer zo hoog, dus snap wel dat ze op die voet doorgingen. Maar ik denk dat veel kijkers die musical echt wel waarderen.quote:Op zondag 22 december 2024 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Unpopular opinion: Die musical met rode draad maakte de show meer uniek en eigen.
Maar goed, ik snap wel dat het huidige format beter scoort, is toch makkelijker voor de gemiddelde kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |