Misschien een ouder gewond afgevoerd in de ambulance en het kind meteen meegenomen, zoiets?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat kind is mij onduidelijk. Wel vervoerd met de ambulance maar niet gewond of naar het ziekenhuis gebracht? Begreep ik dat goed?
Ja ik mag deze burgermeester wel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Korte antwoorden zonder poespas. Deze man is van de duidelijke communicatie.
Misschien een kind van een van de gewonden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:24 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Dat kind is mij onduidelijk. Wel vervoerd met de ambulance maar niet gewond of naar het ziekenhuis gebracht? Begreep ik dat goed?
Politie en OM zitten er ook nog niet bij dus ze weten gewoon nog niet genoeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:25 schreef Molo het volgende:
Burgemeester doet het top.
Niveau van vragen is echt bedroevend
Knap hoe hij er mee omgaat en hoe hij duidelijkheid geeft waar het kan
Zoiets denk ik wel. Ouder nog aanspraakbaar genoeg dat kind mee kan ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Misschien een kind van een van de gewonden.
onze nieuwe MP!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef PinkLow het volgende:
Hulde aan de burgemeester! Eindelijk eens iemand die alle domme vragen meteen de kop indrukt.
Precies, en dat doet hij netjes in deze situatiequote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Politie en OM zitten er ook nog niet bij dus ze weten gewoon nog niet genoeg.
ze kunnen ruilen iddquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Denk dat Dick dat wel prima zal vinden.
Ik weet niet goed hoe je dit bedoelt, maar ik vind het gewoon mooi. Beschaafd. Teken dat je meeleeft.quote:
Heb het idee dat Dick het liefste op de achtergrond werkt en juist niet midden tussen de mensen en in de schijnwerpers als burgemeester.quote:
Dickie ken gewoon in Du Haag blijve wonuh.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Dick het liefste op de achtergrond werkt en juist niet midden tussen de mensen en in de schijnwerpers als burgemeester.
De beste man leek wel een kater of zo te hebben, het verhaal etc. was duidelijk, maar het kwam er een beetje vreemd uit..quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind het een heel aparte persconferentie. Niet per definitie slecht, want hij geeft op veel vragen duidelijker antwoord dan gebruikelijk. Andere trekjes zijn wel irritant.
Tja, Geert is nou niet direct de juiste persoon hiervoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:30 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Heb het idee dat Dick het liefste op de achtergrond werkt en juist niet midden tussen de mensen en in de schijnwerpers als burgemeester.
dankjewel schat!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dit is nou met afstand de meest intelligente opmerking die ik je heb zien maken.
Prima plan. Geen geouwehoer, niet eromheen draaien en alle ellendige haaibaaijournalistjes met hun eencellige vragen meteen de kop in drukken.quote:
gaan we dat regelenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:35 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Prima plan. Geen geouwehoer, niet eromheen draaien en alle ellendige haaibaaijournalistjes met hun eencellige vragen meteen de kop in drukken.
Oei ik lees terug wat ik schrijf, het zit mij hoog.. Al die domme vragen af en toe...
Gokje, maar dan weten ze dat dus niet?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat ik wat merkwaardig vind is dat we helemaal geen merk/model te horen hebben gekregen over die hard wegrijdende auto. Als je getuigen zoekt is het wel zo handig om te melden naar welke type ze moeten uitkijken, nietwaar?
Ongetwijfeld is de politie zelf vast ook de verkeerscamera's in de nabije omgeving aan het uitpluizen.
Hij trolt al de hele tijd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat probeer je hier nu te zeggen?
Wat heeft de mh17 hier nu weer mee te maken?
Een bewoner met een dashcam heeft de auto naar zeggen zelfs gefilmd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:37 schreef Drass het volgende:
[..]
Gokje, maar dan weten ze dat dus niet?
De man is duidelijk aangedaan.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:31 schreef The-BFG het volgende:
[..]
De beste man leek wel een kater of zo te hebben, het verhaal etc. was duidelijk, maar het kwam er een beetje vreemd uit..
Nou als ik getuige zou zijn geweest had je pech, tot voor kort dacht ik nl dat ik nog nooit een Tesla te hebben gezien.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:35 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat ik wat merkwaardig vind is dat we helemaal geen merk/model te horen hebben gekregen over die hard wegrijdende auto. Als je getuigen zoekt is het wel zo handig om te melden naar welke type ze moeten uitkijken, nietwaar?
Ongetwijfeld is de politie zelf vast ook de verkeerscamera's in de nabije omgeving aan het uitpluizen.
Of ze weten het allangquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:37 schreef Drass het volgende:
[..]
Gokje, maar dan weten ze dat dus niet?
Inderdaad ja.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
De man is duidelijk aangedaan.
Heb niets nieuws gehoord, alleen maar dat de hulpverleners zo verschrikkelijk profesioneel zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik vind het een heel aparte persconferentie. Niet per definitie slecht, want hij geeft op veel vragen duidelijker antwoord dan gebruikelijk. Andere trekjes zijn wel irritant.
Een brokstuk. Ughe ughe...quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Wat ging er toen door je heen?
Politie die doet alsof ze in het duister tasten om de op het oog hebbende verdachten op het verkeerde been te zetten? Wie weet.quote:
Als een auto er vandoor gaat kom je al snel op grotere wegen uit om Mariahoeve heen, en die hebben allemaal tig camera's hangen. Nog wat extra tov andere steden omdat vlakbij de landelijke overheid etc etcquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Politie die doet alsof ze in het duister tasten om de op het oog hebbende verdachten op het verkeerde been te zetten? Wie weet.
Damn.quote:
Zoals gewoonlijk zeggen ze nooit iets over lopende onderzoeken. Zeker niet zo vroeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Politie die doet alsof ze in het duister tasten om de op het oog hebbende verdachten op het verkeerde been te zetten? Wie weet.
Meerdere explosies bij een gasexplosie, lijkt me niet bepaald het scenario hierquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:50 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat het een aanslag was of bijv iemand die z'n gas vergeten was uit te zetten
Ik denk een aanslagpleger die vergeten was het gas uit te zettenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:50 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat het een aanslag was of bijv iemand die z'n gas vergeten was uit te zetten
Ik heb bij dit geluid een beetje het Enschede gevoel, volgens mij waren dat ook zulke klappen.quote:
Dit riekt wel naar een aanslag ja.quote:
Aan het geluid te horen lijkt het idd het ontploffen van vuurwerk of explosieven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit geluid een beetje het Enschede gevoel, volgens mij waren dat ook zulke klappen.
Of draai ik nou door?
Dat lijkt mij dan te beginnen met 1 grote knal en en niet 2 kleinere knallen ervoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit riekt wel naar een aanslag ja.
Geen idee, geen verstand van aanslagen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan te beginnen met 1 grote knal en en niet 2 kleinere knallen ervoor.
Dat idee had ik wel, en in Enschede waren volgens mij ook meerdere knallen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:56 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Aan het geluid te horen lijkt het idd het ontploffen van vuurwerk of explosieven.
Het is exact vergelijkbaar met Enschede. Eerst een paar kleine explosies, vervolgens een ruisend geluid waarna de grote explosie volgt. Die grote knal heb ik op hemelsbreed 20 km nog gevoeldquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit geluid een beetje het Enschede gevoel, volgens mij waren dat ook zulke klappen.
Of draai ik nou door?
Ik godzijdank ook niet, maar een explosief zegt gelijk boem denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee, geen verstand van aanslagen.
WTFquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat idee had ik wel, en in Enschede waren volgens mij ook meerdere knallen.
Oh je woonde daar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is exact vergelijkbaar met Enschede. Eerst een paar kleine explosies, vervolgens een ruisend geluid waarna de grote explosie volgt. Die grote knal heb ik op hemelsbreed 20 km nog gevoeld
Odds voor vuurwerk gaan weer omlaag...quote:
gaan ze straks deze topic voorlezenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef superniger het volgende:
Bij SBS6 laten ze tweets van random Nederanders zien.
Jeez zeg.quote:
Maar daar had je toch dat vuurwerk wat de lucht in gingquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is exact vergelijkbaar met Enschede. Eerst een paar kleine explosies, vervolgens een ruisend geluid waarna de grote explosie volgt. Die grote knal heb ik op hemelsbreed 20 km nog gevoeld
Dat was een opslag voor siervuurwerk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar daar had je toch dat vuurwerk wat de lucht in ging
Dat zie/zag je hier nergens geloof ik
Ja weet ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was een opslag voor siervuurwerk.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:04 schreef Oud_student het volgende:
Op Tarwekamp 69 zit Cafe bar Rosa, is die door de explosie getroffen ?
OK, was dat misschien het doelwit van de aanslag?quote:
Ik woon nog steeds op dezelfde afstandquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh je woonde daar?
Dat is wat ik er nog van in mijn geheugen heb. laatst er nog een docu van gezien.
Maar het is al lang geleden.
Ik heb er ook geen verstand van, ik moest daar aan denken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik
Maar wat is de kans dat een dusdanig grote partij knalvuurwerk die zo'n blok huizen kan wegvagen twee kleine klappen doet en vervolgens àlles in één keer af gaat en erna niets meer. Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk al ben ik verre van een expert op dit vlak
https://www.google.nl/sea(...)lpg=cid:CgIgAQ%3D%3Dquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:04 schreef Oud_student het volgende:
Op Tarwekamp 69 zit Cafe bar Rosa, is die door de explosie getroffen ?
Ik ben er ook eens langs gelopen, ik weet nog het enige dat daar heel leek was een groene telefooncel.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:10 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik woon nog steeds op dezelfde afstandZondagochtend na het stappen nog heen geweest om de schade met eigen ogen te zien. Naarmate je dichterbij kwam zag je steeds meer gesneuvelde ruiten en beschadigde woningen. Eenmaal dichterbij leek het of er jaren lang oorlog heeft gewoed. Niets stond meer overeind. Dan is dit klein bier natuurlijk, maar wat daar gebeurd is hoop je nooit meer mee te maken.
Wel opvallend dat hier opzet in het spel lijkt. Een dergelijke explosie veroorzaak je niet met het gooien van een bommetje.
je doet me denken aan Peter R.devries die deed ook altijd zo van die vragen stellen in zn showquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:13 schreef Oud_student het volgende:
Als het een aanslag is geweest, wist de pleger dan dat daar vuurwerk opgeslagen was?
Of had hij een andere reden om de aanslag te plegen en was dit ongewild het resultaat?
Ik hoor 4 explosies, dit is heel prematuur maar het lijkt me echt vuurwerk.quote:
Dan moet ik er maar mee stoppen voordathet met mij ook slecht aflooptquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
[..]
je doet me denken aan Peter R.devries die deed ook altijd zo van die vragen stellen in zn show
Vraag het de dader van de aanslag even. Niemand hier zal je het antwoord geven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:13 schreef Oud_student het volgende:
Als het een aanslag is geweest, wist de pleger dan dat daar vuurwerk opgeslagen was?
Of had hij een andere reden om de aanslag te plegen en was dit ongewild het resultaat?
In de omgeving zal vast iemand weten of er wel dan niet vuurwerk was opgeslagen. Misschien wel iemand op FOK !quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:16 schreef Inbox het volgende:
[..]
Vraag het de dader van de aanslag even. Niemand hier zal je het antwoord geven.
Toegevoegd aan de OPquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)og-onder-puin-liggen
[ afbeelding ]
Tuurlijk joh!quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In de omgeving zal vast iemand weten of er wel dan niet vuurwerk was opgeslagen. Misschien wel iemand op FOK !
@Haags, was dit een bekend adres?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:19 schreef Oud_student het volgende:
[..]
In de omgeving zal vast iemand weten of er wel dan niet vuurwerk was opgeslagen. Misschien wel iemand op FOK !
Tja, lijkt er toch op te wijzen dat er zwaar vuurwerk lag.quote:
welke belofte? krijgen ze niet voor elkaarquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tja, lijkt er toch op te wijzen dat er zwaar vuurwerk lag.
Waar blijft trouwens het beloofde vuurwerk verbod?
Als dit al vuurwerk was, was het verboden vuurwerk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Knalvuurwerk is al verboden.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Haags is even de puinzooi in zijn huis aan het opruimenquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:25 schreef raptorix het volgende:
[..]
@:haags, was dit een bekend adres?
Dat gaat de huidige populistische zooitje niet regelen in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Foei!!! Mag niet!!!quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Als dit al vuurwerk was, was het verboden vuurwerk.
Wat een vuurwerkverbod er dan nog aan kan doen zou ik niet weten
Dat bedoel ik inderdaad, is iets weggevallen bij het typen. Bijgewerkt in de post.quote:Op zaterdag 7 december 2024 14:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Minder bedoel je, dan zijn veel mensen werken.
Kan die oeverloze discussie niet gewoon hier gevoerd worden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |