De rest ligt nog onder het puin, wellicht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef roos94 het volgende:
Hoe kan er bij zo'n enorme ravage op dat tijdstip "maar" drie gewonden zijn? Heel fijn of course, maar, hoe? Als je die foto's ziet ..
Er zijn al doden onder het puin vandaan gehaald.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef roos94 het volgende:
Hoe kan er bij zo'n enorme ravage op dat tijdstip "maar" drie gewonden zijn? Heel fijn of course, maar, hoe? Als je die foto's ziet ..
Oké dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:39 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De rest ligt nog onder het puin, wellicht?
kijk de persconferentie even terugquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:37 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Foei!!! Mag niet!!!
Ik zou bijna gaan hopen dat een vent als Poetin hier eens schoon schip kwam maken.
Fuck vrijheid van meningsuiting en fuck democratie.
quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:36 schreef Netsplitter het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)ven-auto-s~ae682224/
Grote politieactie op A4 richting Den Haag: automobilist omsingeld door zeker zeven auto's
Op de A4 richting Den Haag heeft zaterdagmiddag een grote politieactie plaatsgevonden. Voor de inzet zijn twee rijstroken bij Zoeterwoude-Rijndijk tijdelijk afgesloten. Een automobilist is door zeker zeven politieauto's omsingeld.
Zou het gerelateerd zijn?
Fan onse bulastingsente!quote:Op de berichtendienst vraagt een gebruiker zich af of ‘tien politiewagens om twee rijbanen af te sluiten niet wat overdreven is’.
Is bergingsoperatie nu... Niet bestquote:
Dan was het 1 doffe dreun geweestquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:41 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hou het op een gasexplosie
Blij dat ik van het gas af ben![]()
Dat hoeft niet als het twee ruimtes waren gevuld met gasquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Dan was het 1 doffe dreun geweest
Dan waren die alsnog heel kort op elkaar geweestquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat hoeft niet als het twee ruimtes waren gevuld met gas
Bron: De Stentorquote:Een derde slachtoffer is zojuist tussen het puin vandaan gehaald. Eerder werden al twee lichamen geborgen. De hulpdiensten blijven doorzoeken tussen het puin naar mogelijk meerdere slachtoffers.
Drie personen liggen in het ziekenhuis. Een van hen is er erg slecht aan toe.
Juist in de kelder ben je dan misschien veilig.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:59 schreef Irri-tante het volgende:
Dat gaat opeens 'snel' met lichamen vinden. Niet verrassend natuurlijk. Er zullen veel mensen thuis zijn geweest op dit tijdstip.
Nu maar hopen dat de verhalen over de kroeg deze keer geen werkelijkheid zijn (een kelder waar nog wel eens verder gefeest werd)
De kroeg lijkt er nog te staan, ik verwacht eerder dat het probleem in een buurkelder ontstaan is.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:59 schreef Irri-tante het volgende:
Dat gaat opeens 'snel' met lichamen vinden. Niet verrassend natuurlijk. Er zullen veel mensen thuis zijn geweest op dit tijdstip.
Nu maar hopen dat de verhalen over de kroeg deze keer geen werkelijkheid zijn (een kelder waar nog wel eens verder gefeest werd)
Je denkt opslag van zwaar vuurwerk?quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
De kroeg lijkt er nog te staan, ik verwacht eerder dat het probleem in een buurkelder ontstaan is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |