Ik denk een aanslagpleger die vergeten was het gas uit te zettenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:50 schreef Paul het volgende:
Denken lullie dat het een aanslag was of bijv iemand die z'n gas vergeten was uit te zetten
Ik heb bij dit geluid een beetje het Enschede gevoel, volgens mij waren dat ook zulke klappen.quote:
Dit riekt wel naar een aanslag ja.quote:
Aan het geluid te horen lijkt het idd het ontploffen van vuurwerk of explosieven.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit geluid een beetje het Enschede gevoel, volgens mij waren dat ook zulke klappen.
Of draai ik nou door?
Dat lijkt mij dan te beginnen met 1 grote knal en en niet 2 kleinere knallen ervoor.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit riekt wel naar een aanslag ja.
Geen idee, geen verstand van aanslagen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan te beginnen met 1 grote knal en en niet 2 kleinere knallen ervoor.
Dat idee had ik wel, en in Enschede waren volgens mij ook meerdere knallen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:56 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Aan het geluid te horen lijkt het idd het ontploffen van vuurwerk of explosieven.
Het is exact vergelijkbaar met Enschede. Eerst een paar kleine explosies, vervolgens een ruisend geluid waarna de grote explosie volgt. Die grote knal heb ik op hemelsbreed 20 km nog gevoeldquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb bij dit geluid een beetje het Enschede gevoel, volgens mij waren dat ook zulke klappen.
Of draai ik nou door?
Ik godzijdank ook niet, maar een explosief zegt gelijk boem denk ik.quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Geen idee, geen verstand van aanslagen.
WTFquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat idee had ik wel, en in Enschede waren volgens mij ook meerdere knallen.
Oh je woonde daar?quote:Op zaterdag 7 december 2024 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is exact vergelijkbaar met Enschede. Eerst een paar kleine explosies, vervolgens een ruisend geluid waarna de grote explosie volgt. Die grote knal heb ik op hemelsbreed 20 km nog gevoeld
Odds voor vuurwerk gaan weer omlaag...quote:
gaan ze straks deze topic voorlezenquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:57 schreef superniger het volgende:
Bij SBS6 laten ze tweets van random Nederanders zien.
Jeez zeg.quote:
Maar daar had je toch dat vuurwerk wat de lucht in gingquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het is exact vergelijkbaar met Enschede. Eerst een paar kleine explosies, vervolgens een ruisend geluid waarna de grote explosie volgt. Die grote knal heb ik op hemelsbreed 20 km nog gevoeld
Dat was een opslag voor siervuurwerk.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar daar had je toch dat vuurwerk wat de lucht in ging
Dat zie/zag je hier nergens geloof ik
Ja weet ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat was een opslag voor siervuurwerk.
Jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 16:04 schreef Oud_student het volgende:
Op Tarwekamp 69 zit Cafe bar Rosa, is die door de explosie getroffen ?
OK, was dat misschien het doelwit van de aanslag?quote:
Ik woon nog steeds op dezelfde afstandquote:Op zaterdag 7 december 2024 15:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh je woonde daar?
Dat is wat ik er nog van in mijn geheugen heb. laatst er nog een docu van gezien.
Maar het is al lang geleden.
Ik heb er ook geen verstand van, ik moest daar aan denken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 16:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja weet ik
Maar wat is de kans dat een dusdanig grote partij knalvuurwerk die zo'n blok huizen kan wegvagen twee kleine klappen doet en vervolgens àlles in één keer af gaat en erna niets meer. Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk al ben ik verre van een expert op dit vlak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |