Er was wel een kind betrokken, maar niet zo gewond dat deze moest worden opgenomen in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Huh waarom zeggen al die mensen op het nieuws dat ze een kindje hoorden roepen, maar zijn er geen kinderen bij betrokken? Zijn dit pathologische leugenaars?

Of, of, of, of...quote:

Dan zou er iemand vlak bij die opslag vuurwerk hebben afgestoken? Dat zou wel heel erg zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen gasexplosie geweest, niet als trigger iig.
Vuurwerk dat af gaat, de volgende lont daarna aansteekt die op zijn beurt de hele opslag meeneemt is een mogelijkheid.

Het vuurwerk moet dan in de opslag hebben gelegen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dan zou er iemand vlak bij die opslag vuurwerk hebben afgestoken? Dat zou wel heel erg zijn.

Nergens gehoord dat er geen kinderen bij (gevonden) zijn...quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:03 schreef DrDentz het volgende:
Huh waarom zeggen al die mensen op het nieuws dat ze een kindje hoorden roepen, maar zijn er geen kinderen bij betrokken? Zijn dit pathologische leugenaars?

als je dat zo schrijft klinkt het heel logischquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is absoluut geen gasexplosie geweest, niet als trigger iig.
Vuurwerk dat af gaat, de volgende lont daarna aansteekt die op zijn beurt de hele opslag meeneemt is een mogelijkheid.

Of ik een expert ben zal wel blijken over een paar weken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:01 schreef AchJa het volgende:
[..]
De experts groeien weer aan de bomen lees ik...

Chatgpt zal de "expert" wel zijn...quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:07 schreef HiDiHo het volgende:
Of ik een expert ben zal wel blijken over een paar weken.

Dat klopt. Hij wist zelfs niet eens goed wat er gebeurd was, werd wakker in een vreemd ziekenhuis en al snel opgebeld door een hijgerige journo van de Telegraaf.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:04 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
[..]
Ja dit kan ik mij ook nog goed herinneren, kut krant. Volgens mij werd het jochie gebeld terwijl hij nog niet eens wist dat zijn ouders waren overleden.

Het zit te diep in de Nederlandse genen, die vuurwerktraditie, en de nasleep.quote:Op zaterdag 7 december 2024 17:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Wordt nauwelijks gehandhaafd
Gelijk stellen met wapenhandel of terrorisme, keihard handhaven, 5-10 jaar op zetten.

NOS Journaal opende met mensen die claimen kinderen onder het puin te horenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Nergens gehoord dat er geen kinderen bij (gevonden) zijn...

Geluid en visuele effectenquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het vuurwerk moet dan in de opslag hebben gelegen.

en National Geographicquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Chatgpt zal de "expert" wel zijn...

De getroffen woningen zijn overigens particulier eigendom. Dus géén sociale woningbouw. Dus ook geen sprake van "mensen die toch al niets hebben". Bron: nieuwe liveblog Omroep West.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:03 schreef DrDentz het volgende:

Ik heb het dus over de oorlogsversiequote:Op zaterdag 7 december 2024 18:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of, of, of, of...
Op basis van een vaag deurbel audio fragment worden weer de meest wilde speculaties uit de hoge hoed getrokken...
Nog even los van het feit dat een enkele mortiergranaat niet de kracht heeft om schade van deze omvang te realiseren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |