abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 december 2024 @ 10:45:52 #251
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215805659
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:35 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[ x ]

:r
Bizar gewoon, je weet dat die man aan zelfverrijking heeft gedaan, maar het blijft bizar om het bewijs te zien. Blijf zijn vrouw ook bizar vinden(Asma al Assad). Een vrouw die gestudeerd heeft in de UK en hier bewust voor gekozen heeft.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215805663
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:42 schreef egayalS het volgende:

[..]
Iran, Rusland, hezobollah hebben veel klappen gekregen de laatste jaren en Assad kan zijn eigen broek niet hooghouden. 1 + 1 = 2
Ja, maar tegelijkertijd is de druk (steun) vanuit het westen ook flink/geheel afgenomen, toch?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 8 december 2024 @ 10:46:37 #253
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_215805673
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2024 10:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Als ze een verblijfsvergunning hebben en een leven opgebouwd hier, waarom moeten ze dan terug?
Omdat Nederlanders ook gewoon een eigen land willen houden met Nederlandse waarden?
Gn Oostenrijkse schilder
pi_215805682
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:40 schreef Akathisia het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat het nu zo makkelijk ging t.o.v. tien jaar geleden toen de druk veel groter was?
Wat ik begrepen heeft is HTS erg geduldig geweest, heeft veel aan opbouw gedaan, en gewacht tot het perfecte moment dat het Syrische leger verzwakt was en de bondgenoten met andere dingen bezig waren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_215805694
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2024 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
Een vrouw die gestudeerd heeft in de UK en hier bewust voor gekozen heeft.
Hoezo? In het westen wordt een volle garage juist als het hoogst haalbare gezien.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215805697
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:44 schreef michaelmoore het volgende:
De Russische port TARTUS moeten ze nog krijgen , dan pas zijn ze baas in Syrie
[..]
Bekijk deze YouTube-video
[..]
[..]

De Russen zijn al lang gevlucht.
  zondag 8 december 2024 @ 10:49:14 #257
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215805713
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 10:45 schreef HSG het volgende:

[..]
Dat zal niet zo lang meer duren. De Russen zijn zich daar aan het terugtrekken.
wie zei er ook weer dat de USA hier niets mee te maken heeft ?/

niet zichtbaar ,
maar toch is dit zeer zeer in het voordeel van Israel

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
De Russen zijn al lang gevlucht.
kennelijk, ongekend zo snel als het allemaal gaat
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 8 december 2024 @ 10:49:45 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_215805720
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:46 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Omdat Nederlanders ook gewoon een eigen land willen houden met Nederlandse waarden?
En wat zijn die zgn. Nederlandse waarden dan volgens jou? :')
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_215805725
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:17 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Als de vluchtelingen nu ng niet terug kunnen, wanneer dan wel?
Dan moeten we ook gewoon eerlijk zijn en zeggen dat asielzoekers nooit meer terug gaan. Ook goed, maar dat zou dan wel als consequentie hebben dat we bij een eventueel nieuw conflict minder mensen kunnen opvangen.
Je beseft dat het land nu in volledige chaos verkeert?

Wel interessant dat jullie een paar weken terug nog riepen dat het zo veilig en rustig was onder Assad en de vluchtelingen dus terug konden keren en dat riedeltje nu herhalen met de volgende schoft nog niet eens aan de macht…
pi_215805729
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215805737
quote:
2s.gif Op zondag 8 december 2024 10:45 schreef SEMTEX het volgende:
Blijf zijn vrouw ook bizar vinden(Asma al Assad). Een vrouw die gestudeerd heeft in de UK en hier bewust voor gekozen heeft.
Tsja.... mannen met geld zijn een magneet voor vrouwen.

quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:49 schreef michaelmoore het volgende:

niet zichtbaar ,
En voordeel voor de hele EU want nu kunnen de Russen geen invloed meer uitoefenen op de middellandse zee.
Corporate translator
pi_215805741
Mooi het einde van een terrorist, nu nog de terroristen van ypg/pkk aanpakken.

De syriers mogen terug als de oekraniers ook terug moeten.
  zondag 8 december 2024 @ 10:52:36 #263
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_215805744
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 10:51 schreef HSG het volgende:

[..]
En voordeel voor de hele EU want nu kunnen de Russen geen invloed meer uitoefenen op de middellandse zee.
klopt, het is een hele klap voor peutin
quote:
Tartus fungeerde ook als een uitvalsbasis voor grote oorlogsschepen die van plan waren om mee te vechten in de Zwarte Zee.

Zoals bleek werden de meeste van deze schepen, waaronder twee extra Slava-klasse kruisers, door Trkiye geblokkeerd om de Zwarte Zee binnen te varen nadat de invasie was begonnen.

Ze bleven in de Middellandse Zee om ondersteuning te bieden.

Sindsdien heeft Rusland moeite om dat niveau van marine aanwezigheid in de Middellandse Zee te handhaven, maar de oorlogsschepen en onderzeer in Tartus blijven cruciaal.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator zondag 8 december 2024 @ 10:54:19 #264
8781 crew  Frutsel
pi_215805757
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 09:46 schreef HSG het volgende:
Het is een kwestie van tijd voordat ze elkaar de koppen inslaan zoals in Irak.
En de 10% christelijke bevolking van Syri die over het algemeen pro assad was kan ook gaan vertrekken
pi_215805781
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:49 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

niet zichtbaar ,
[..]
kennelijk, ongekend zo snel als het allemaal gaat
Ja ging heel snel, het had voor die Russen ook weinig zin, zelfs als je die haven houd, maar de infrastructuur eromheen niet, dan heb je er nog weinig aan.
pi_215805797
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 09:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Worden? Heb je onder een steen gelegen de afgelopen 13 jaar?
Nou, het kan ng erger. Syri is in grote delen nog wel een veilig land.
Nog wel....
pi_215805804
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 10:54 schreef Frutsel het volgende:

[..]
En de 10% christelijke bevolking van Syri die over het algemeen pro assad was kan ook gaan vertrekken
Onder Assad mochten ze hun geloof belijden. Zelfs kerstbomen neerzetten. De vraag hoe lang dat nog duurt onder het bewind van HTS want veel kerstbomen zijn al omgehakt.
Corporate translator
pi_215805812
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:43 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er zullen alleen maar meer vluchtelingen komen. Mark my words. Er gaat praktisch niemand terug en in 2030 hebben we 150.000 Syrirs. Zo gaat het namelijk de afgelopen 20 jaar ALTIJD
ALTIJD? Maar nu zwaait je idool Faber toch de scepter in de asielketen?
Of blijkt extreemrechts je toch niet te leveren?
pi_215805813
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 10:50 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Je beseft dat het land nu in volledige chaos verkeert?

Wel interessant dat jullie een paar weken terug nog riepen dat het zo veilig en rustig was onder Assad en de vluchtelingen dus terug konden keren en dat riedeltje nu herhalen met de volgende schoft nog niet eens aan de macht…
Ik riep een paar weken terug helemaal niets.

Mijn punt is: de volgende groep Syrische vluchtelingen (de pro-Assad Syrirs) is nu in de maak. Dan is het toch niet vreemd dat de anti-Assad Syrirs weer terugkeren nu Assad verleden tijd is? Dan kunnen wij de nieuwe groep opvangen.

En natuurlijk bedoel ik niet dat mensen morgen hun koffers moeten pakken. Maar de komende maanden/het komende jaar zou hier wel kritisch naar gekeken moeten worden. Als de conclusie is dat vluchtelingen nooit terugkeren, ook niet wanneer hun land veilig is, heeft dat natuurlijk consequenties voor het draagvlak in de samenleving. En ik vraag me ook af of e.e.a. zo bedoeld is in het vluchtelingenverdrag.
pi_215805815
We gaan Assad zeker missen.
Ik voorspel een Taliban 2.0
Alle vrouwen in een burka en mogen geen onderwijs meer volgen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215805835
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]

Mijn punt is: de volgende groep Syrische vluchtelingen (de pro-Assad Syrirs) is nu in de maak. Dan is het toch niet vreemd dat de anti-Assad Syrirs weer terugkeren nu Assad verleden tijd is? Dan kunnen wij de nieuwe groep opvangen.

En natuurlijk bedoel ik niet dat mensen morgen hun koffers moeten pakken. Maar de komende maanden/het komende jaar zou hier wel kritisch naar gekeken moeten worden. Als de conclusie is dat vluchtelingen nooit terugkeren, ook niet wanneer hun land veilig is, heeft dat natuurlijk consequenties voor het draagvlak in de samenleving. En ik vraag me ook af of e.e.a. zo bedoeld is in het vluchtelingenverdrag.
Het punt is dat als je een verblijfsvergunning hebt je niet zomaar teruggestuurd kunt worden.
pi_215805840
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:07 schreef asco het volgende:
Ik kan me nog wat interviews met vluchtelingen herinneren die toch echt niet terug konden want Assad.
Nou, ik neem aan dat ze maandag nog met de touringcar in Duitsland worden afgezet en vanuit daar maar kijken hoe ze thuis komen aangezien ze dat op de heenweg ook zo hebben gedaan?
Kun je rekenen,?
Reken er maar niet op...

0,0 gaan er terug om die reden.
Alhoewel ik voorspel dat de linkse media op een gegeven moment wel met een nieuwsbericht komt dat er tch echt vluchtelingen terug gaan vrijwillig.....
2 ofzo....
pi_215805848
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef superniger het volgende:
Wrs veel strijdende partijen die vechten om de macht en zodoendd een ongekende vluchtelingenstroom op gang brengen...
pi_215805858
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 09:50 schreef -river- het volgende:

[..]
En al die artsen en advocaten.
Ze zoeken nog een nieuwe oogarts.
#superniger2020
pi_215805862
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215805865
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 10:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Onder Assad mochten ze hun geloof belijden. Zelfs kerstbomen neerzetten. De vraag hoe lang dat nog duurt onder het bewind van HTS want veel kerstbomen zijn al omgehakt.
Inderdaad, die presenteren zich nu heel schappelijk maar je haalt het radicale echt niet zo makkelijk uit zo'n club…
pi_215805868
twitter

Druzische stad.
Incelfrikandel
pi_215805875
quote:

[..]

Oh je riep iets doms maar bedoelde het natuurlijk niet zo? Helder.
pi_215805881
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
ALTIJD? Maar nu zwaait je idool Faber toch de scepter in de asielketen?
Of blijkt extreemrechts je toch niet te leveren?
De PVV is de extreem-zionistische tak van de VVD.
pi_215805884
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het punt is dat als je een verblijfsvergunning hebt je niet zomaar teruggestuurd kunt worden.
Dan moet er misschien eens naar de voorwaarden van die vergunningen worden gekeken. Anders is het eind zoek, want er zullen alleen maar meer vluchtelingen komen.
  zondag 8 december 2024 @ 11:08:32 #281
64288 Bensel
Ladderzat
pi_215805889
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2024 10:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Als ze een verblijfsvergunning hebben en een leven opgebouwd hier, waarom moeten ze dan terug?
Om hun land op te bouwen uiteraard. Hun opgedane ervaring en expertise zal van groot belang zijn om daar het land weer opte bouwen. Wil jij ze de kans ontnemen om daar een zeer welvarend bestaan op te bouwen?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215805894
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Oh je riep iets doms maar bedoelde het natuurlijk niet zo? Helder.
Je zou er ook inhoudelijk op kunnen ingaan, maat dat is duidelijk te hoog gegrepen.
pi_215805900
quote:
En ik vraag me ook af of e.e.a. zo bedoeld is in het vluchtelingenverdrag.
Nee, maar de reden van het opnemen van vluchtelingen is dan ook nooit het honoreren van het verdrag geweest.
  zondag 8 december 2024 @ 11:10:47 #284
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215805905
Mooi succesverhaal voor Rusland is dit geworden. |:)
pi_215805906
twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215805913
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:07 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Dan moet er misschien eens naar de voorwaarden van die vergunningen worden gekeken. Anders is het eind zoek, want er zullen alleen maar meer vluchtelingen komen.
Dat probeert Faber nu in te voeren. Maar zal voor haar wel te ingewikkeld worden om te realiseren. Levert ook veel meer procedures op.
pi_215805923
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooi succesverhaal voor Rusland is dit geworden. |:)
Iran nog meer zelfs. Er zou een Shia Crescent komen. Van Iraanse proxy's in Irak, Syri en Libanon.

Toch bizar wat 7 October allemaal veroorzaakt.
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 december 2024 @ 11:13:13 #288
117098 Hathor
Effe niet
pi_215805924
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef superniger het volgende:
Gaat dezelfde kant op als Irak na Saddam, een grote shitshow. Je kan van alles zeggen over figuren als Assad en Saddam, maar ze hielden wel de haatbaarden onder de duim. Blijkbaar kunnen Arabische landen alleen relatief georganiseerd functioneren onder een dictator.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215805928
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Je zou er ook inhoudelijk op kunnen ingaan, maat dat is duidelijk te hoog gegrepen.
Dat begint met de veronderstelling dat het op korte termijn veilig zal zijn in Syri, die kans lijkt me vrij klein.
En in het draagvlak zal het volgens mij weinig uitmaken. Jullie hekel aan buitenlanders gaat er echt niet minder door worden, gok ik zo.
pi_215805950
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:10 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Het trieste hiervan is dat hij gewoon veilig in Turkije zat. Alleen was dat niet goed genoeg volgens zijn vader.
#superniger2020
pi_215805959
Bijna iedereen had de opstand dood verklaard. İk had nog geen maand terug in dit topic een post geplaatst met een comment als "de rebllen denken dat hun revolutie nog succesvol kan zijn". Yet here we are. Herinnering aan zelf: Allahu Akbar.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215805973
YPG lijkt zich terug te trekken uit Manbij

SNA neemt ineens flink wat dorpjes rondom Manbij in

pi_215805984
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 11:18 schreef egayalS het volgende:
Bijna iedereen had de opstand dood verklaard. İk had nog geen maand terug in dit topic een post geplaatst met een comment als "de rebllen denken dat hun revolutie nog succesvol kan zijn". Yet here we are. Herinnering aan zelf: Allahu Akbar.

[ x ]
De vraag is, hoe gaan ze nu verder. Blijft Jolani in zijn Zelensky stand of...?
pi_215806028
Overal waar het Russische gezwel wordt verjaagd heb je verbetering.
pi_215806029
twitter
pi_215806033
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gaat dezelfde kant op als Irak na Saddam, een grote shitshow. Je kan van alles zeggen over figuren als Assad en Saddam, maar ze hielden wel de haatbaarden onder de duim. Blijkbaar kunnen Arabische landen alleen relatief georganiseerd functioneren onder een dictator.
Syri en Irak waren ook geen haatbaardenshows voordat figuren als Assad en Saddam aan de macht kwamen.
Incelfrikandel
pi_215806053
Isral nu volledig omsingeld door terroristische moslim groeperingen die uit zijn op volledige vernietiging van de staat Isral en het Joodse volk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215806055
Lol, Louis Vutton tasjes stelen.
https://nos.nl/collectie/(...)entieel-paleis-assad
#superniger2020
pi_215806084
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:34 schreef Montagui het volgende:
Isral nu volledig omsingeld door terroristische moslim groeperingen die uit zijn op volledige vernietiging van de staat Isral en het Joodse volk.
Isral is blij op de korte termijn. Hoe dat op de lage termijn zal uitpakken niet nog blijken
-Rabia Al-Basri
pi_215806103
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 11:34 schreef superniger het volgende:
Lol, Louis Vutton tasjes stelen.
https://nos.nl/collectie/(...)entieel-paleis-assad
tasjes vs tasjes vol met (waardeloos) geld :+

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: