Een groot deel van de bevolking zoals in Damascus leefde nog veilig. Ik houd mijn hart vast voor christenen en andere niet islamitische bevolkingsgroepen nu de islamieten de baas zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 09:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Worden? Heb je onder een steen gelegen de afgelopen 13 jaar?
De leider was al aan de macht in andere delen en heeft daar anders gelovigen gerespecteerd.quote:Op zondag 8 december 2024 09:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een groot deel van de bevolking zoals in Damascus leefde nog veilig. Ik houd mijn hart vast voor christenen en andere niet islamitische bevolkingsgroepen nu de islamieten de baas zijn.
Het ene soort schoftentuig wordt vervangen door het andere.quote:Op zondag 8 december 2024 09:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Worden? Heb je onder een steen gelegen de afgelopen 13 jaar?
Ja Iran mag Hamas wel bedanken. Hun hele geopolitieke machtsbasis via proxys is er grotendeels aan. Nu Rusland nog in zijn kooi schoppen en 2025 begint gunstig.quote:Op zondag 8 december 2024 05:02 schreef Digi2 het volgende:
Dit is voor Iran een flinke tegenvaller. Hezbollah is flink verzwakt en herbewapenen via Syrie is niet langer mogelijk. Het kan ook gevolgen gaan krijgen voor de machtverhoudingen in Libanon.
Verstandig,quote:Op zondag 8 december 2024 09:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
De leider was al aan de macht in andere delen en heeft daar anders gelovigen gerespecteerd.
Ik denk dat je van het oostelijke deel eerst maar een onafhankelijke Koerdische staat maakt, dat je dan daarmee al een stuk hebt opgelost.quote:Op zondag 8 december 2024 09:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een groot deel van de bevolking zoals in Damascus leefde nog veilig. Ik houd mijn hart vast voor christenen en andere niet islamitische bevolkingsgroepen nu de islamieten de baas zijn.
Dit.quote:Op zondag 8 december 2024 09:46 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Mooi kunnen alle vluchtelingen weer wederkeren en een fantastisch land opbouwen met elkaar.
En al die artsen en advocaten.quote:Op zondag 8 december 2024 09:50 schreef Red_85 het volgende:
Tering dat is snel gegaan de laatste dagen en weken
[..]
Dit.
Moevuh. Lekker aan he wederopbouw beginnen. Tandartsen hebben ze daar ook nodig
Eigenlijk kan die hele regio me geen bliksem schelen.quote:Op zondag 8 december 2024 09:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een midden oosten experts hier ineens.
ali khameneiquote:
En het is allemaal gewoon eigenbelang onder aan de streep natuurlijk. Ze kunnen zo'n land de kant van Afghanistan en dergelijke opwerken maar dat wil ook niet zeggen dat ze er zelf veel beter van worden. Dan kunnen ze ook kijken naar Saudi-Arabië, Emiraten of desnoods Egypte en hoe die dat doen en dan is er ook wat te zeggen dat ze er met zo'n soort model er zelf ook veel meer mee opschieten.quote:Op zondag 8 december 2024 09:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
De leider was al aan de macht in andere delen en heeft daar anders gelovigen gerespecteerd.
maar goed dat haatbaarden niet dood willenquote:Op zondag 8 december 2024 09:51 schreef Toby56 het volgende:
Religie is 1 van de slechtste uitvindingen van de menselijke soort.
Precies. Dit wordt een radicaal-islamitische staat, niet bepaald een vooruitgang. Zeker niet voor de vrouwen daar.quote:Op zondag 8 december 2024 08:51 schreef Toine51 het volgende:
[..]
En wat krijgen we er voor terug?
Dit gaat net zo'n shithole worden als Libië, Afghanistan, Irak...
En nóg meer vluchtelingen...
Ze zitten overal. In alle verdomde (georganiseerde) religies.quote:Op zondag 8 december 2024 10:00 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar goed dat haatbaarden niet dood willen
de slechtste combinatie is religie met atoomraketten
Dat weten we inderdaad niet. De rebellenleider was ooit lid van Al Qaeda en Jabad Al Nusra en wil zich volgens eigen zeggen nu meer richting het westen richten. Laten we het inderdaad even afwachten. Maar dat onschuldige mensen, kinderen en zelfs baby's nu bevrijd worden uit gevangenissen is wel een mooi beeld.quote:Op zondag 8 december 2024 09:51 schreef Toby56 het volgende:
Assad was een schoft en een dwingeland in tweedelig pak. Maar gelukkig' komen nu de 'goeien' aan de macht.
Want ze kunnen echt heel vriendelijk zijn.
Vergeet het maar.
Ben je bewust zo oblivious?quote:Op zondag 8 december 2024 10:07 schreef asco het volgende:
Ik kan me nog wat interviews met vluchtelingen herinneren die toch echt niet terug konden want Assad.
Nou, ik neem aan dat ze maandag nog met de touringcar in Duitsland worden afgezet en vanuit daar maar kijken hoe ze thuis komen aangezien ze dat op de heenweg ook zo hebben gedaan?
alle syrie mensen kunnen nu terug jaquote:Op zondag 8 december 2024 10:07 schreef asco het volgende:
Ik kan me nog wat interviews met vluchtelingen herinneren die toch echt niet terug konden want Assad.
Nou, ik neem aan dat ze maandag nog met de touringcar in Duitsland worden afgezet en vanuit daar maar kijken hoe ze thuis komen aangezien ze dat op de heenweg ook zo hebben gedaan?
Natuurlijk is dat een mooi beeld.quote:Op zondag 8 december 2024 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat weten we inderdaad niet. De rebellenleider was ooit lid van Al Qaida en Jabad Al Nusra en wil zich volgens eigen zeggen nu meer richting het westen richten. Laten we het inderdaad even afwachten. Maar dat onschuldige mensen, kinderen en zelfs baby's nu bevrijd worden uit gevangenissen is wel een mooi beeld.
Als de vluchtelingen nu nóg niet terug kunnen, wanneer dan wel?quote:Op zondag 8 december 2024 10:13 schreef Szura het volgende:
Goh de radicale Geert-likkers die vluchtelingen willen deporteren hebben het topic ook gevonden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |