abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215805865
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 10:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Onder Assad mochten ze hun geloof belijden. Zelfs kerstbomen neerzetten. De vraag hoe lang dat nog duurt onder het bewind van HTS want veel kerstbomen zijn al omgehakt.
Inderdaad, die presenteren zich nu heel schappelijk maar je haalt het radicale echt niet zo makkelijk uit zo'n club…
pi_215805868
twitter

Druzische stad.
Incelfrikandel
pi_215805875
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Ik riep een paar weken terug helemaal niets.

Mijn punt is: de volgende groep Syrische vluchtelingen (de pro-Assad Syriërs) is nu in de maak. Dan is het toch niet vreemd dat de anti-Assad Syriërs weer terugkeren nu Assad verleden tijd is? Dan kunnen wij de nieuwe groep opvangen.

En natuurlijk bedoel ik niet dat mensen morgen hun koffers moeten pakken. Maar de komende maanden/het komende jaar zou hier wel kritisch naar gekeken moeten worden. Als de conclusie is dat vluchtelingen nooit terugkeren, ook niet wanneer hun land veilig is, heeft dat natuurlijk consequenties voor het draagvlak in de samenleving. En ik vraag me ook af of e.e.a. zo bedoeld is in het vluchtelingenverdrag.
Oh je riep iets doms maar bedoelde het natuurlijk niet zo? Helder.
pi_215805881
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
ALTIJD? Maar nu zwaait je idool Faber toch de scepter in de asielketen?
Of blijkt extreemrechts je toch niet te leveren?
De PVV is de extreem-zionistische tak van de VVD.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_215805884
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:01 schreef raptorix het volgende:

[..]
Het punt is dat als je een verblijfsvergunning hebt je niet zomaar teruggestuurd kunt worden.
Dan moet er misschien eens naar de voorwaarden van die vergunningen worden gekeken. Anders is het eind zoek, want er zullen alleen maar meer vluchtelingen komen.
  zondag 8 december 2024 @ 11:08:32 #281
64288 Bensel
Ladderzat
pi_215805889
quote:
5s.gif Op zondag 8 december 2024 10:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Als ze een verblijfsvergunning hebben en een leven opgebouwd hier, waarom moeten ze dan terug?
Om hun land op te bouwen uiteraard. Hun opgedane ervaring en expertise zal van groot belang zijn om daar het land weer opte bouwen. Wil jij ze de kans ontnemen om daar een zeer welvarend bestaan op te bouwen?
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_215805894
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 11:06 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Oh je riep iets doms maar bedoelde het natuurlijk niet zo? Helder.
Je zou er ook inhoudelijk op kunnen ingaan, maat dat is duidelijk te hoog gegrepen.
pi_215805900
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef JaxStrumleyII het volgende:
En ik vraag me ook af of e.e.a. zo bedoeld is in het vluchtelingenverdrag.
Nee, maar de reden van het opnemen van vluchtelingen is dan ook nooit het honoreren van het verdrag geweest.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  zondag 8 december 2024 @ 11:10:47 #284
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_215805905
Mooi succesverhaal voor Rusland is dit geworden. |:)
pi_215805906
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_215805913
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:07 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Dan moet er misschien eens naar de voorwaarden van die vergunningen worden gekeken. Anders is het eind zoek, want er zullen alleen maar meer vluchtelingen komen.
Dat probeert Faber nu in te voeren. Maar zal voor haar wel te ingewikkeld worden om te realiseren. Levert ook veel meer procedures op.
pi_215805923
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:10 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mooi succesverhaal voor Rusland is dit geworden. |:)
Iran nog meer zelfs. Er zou een Shia Crescent komen. Van Iraanse proxy's in Irak, Syrië en Libanon.

Toch bizar wat 7 October allemaal veroorzaakt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 8 december 2024 @ 11:13:13 #288
117098 Hathor
Effe niet
pi_215805924
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 10:59 schreef superniger het volgende:
We gaan Assad zeker missen.
Ik voorspel een Taliban 2.0
Alle vrouwen in een burka en mogen geen onderwijs meer volgen.
Gaat dezelfde kant op als Irak na Saddam, een grote shitshow. Je kan van alles zeggen over figuren als Assad en Saddam, maar ze hielden wel de haatbaarden onder de duim. Blijkbaar kunnen Arabische landen alleen relatief georganiseerd functioneren onder een dictator.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_215805928
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:09 schreef JaxStrumleyII het volgende:

[..]
Je zou er ook inhoudelijk op kunnen ingaan, maat dat is duidelijk te hoog gegrepen.
Dat begint met de veronderstelling dat het op korte termijn veilig zal zijn in Syrië, die kans lijkt me vrij klein.
En in het draagvlak zal het volgens mij weinig uitmaken. Jullie hekel aan buitenlanders gaat er echt niet minder door worden, gok ik zo.
pi_215805950
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:10 schreef egayalS het volgende:
[ x ]
Het trieste hiervan is dat hij gewoon veilig in Turkije zat. Alleen was dat niet goed genoeg volgens zijn vader.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215805959
Bijna iedereen had de opstand dood verklaard. İk had nog geen maand terug in dit topic een post geplaatst met een comment als "de rebllen denken dat hun revolutie nog succesvol kan zijn". Yet here we are. Herinnering aan zelf: Allahu Akbar.

twitter
-Rabia Al-Basri
pi_215805973
YPG lijkt zich terug te trekken uit Manbij

SNA neemt ineens flink wat dorpjes rondom Manbij in

pi_215805984
quote:
10s.gif Op zondag 8 december 2024 11:18 schreef egayalS het volgende:
Bijna iedereen had de opstand dood verklaard. İk had nog geen maand terug in dit topic een post geplaatst met een comment als "de rebllen denken dat hun revolutie nog succesvol kan zijn". Yet here we are. Herinnering aan zelf: Allahu Akbar.

[ x ]
De vraag is, hoe gaan ze nu verder. Blijft Jolani in zijn Zelensky stand of...?
pi_215806028
Overal waar het Russische gezwel wordt verjaagd heb je verbetering.
pi_215806029
twitter
pi_215806033
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Gaat dezelfde kant op als Irak na Saddam, een grote shitshow. Je kan van alles zeggen over figuren als Assad en Saddam, maar ze hielden wel de haatbaarden onder de duim. Blijkbaar kunnen Arabische landen alleen relatief georganiseerd functioneren onder een dictator.
Syrië en Irak waren ook geen haatbaardenshows voordat figuren als Assad en Saddam aan de macht kwamen.
Incelfrikandel
pi_215806053
Israël nu volledig omsingeld door terroristische moslim groeperingen die uit zijn op volledige vernietiging van de staat Israël en het Joodse volk.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_215806055
Lol, Louis Vutton tasjes stelen.
https://nos.nl/collectie/(...)entieel-paleis-assad
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215806084
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 11:34 schreef Montagui het volgende:
Israël nu volledig omsingeld door terroristische moslim groeperingen die uit zijn op volledige vernietiging van de staat Israël en het Joodse volk.
Israël is blij op de korte termijn. Hoe dat op de lage termijn zal uitpakken niet nog blijken
-Rabia Al-Basri
pi_215806103
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2024 11:34 schreef superniger het volgende:
Lol, Louis Vutton tasjes stelen.
https://nos.nl/collectie/(...)entieel-paleis-assad
tasjes vs tasjes vol met (waardeloos) geld :+

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: