Met vieze handen ben je automatisch gemotiveerd die te wassen, met handschoenen niet. Je wast je handen zonder handschoenen vaker dan dat je je handschoenen wisselt. Daarnaast raak je net zo goed vieze dingen aan.quote:Op dinsdag 10 december 2024 23:09 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja vind ik ook onhiegies.
Omdat er aan gezichten wordt gekrabt of in haren wordt gestreken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na lang wikken en wegen (milieu, luchtkwaliteit…) komt er tóch een houtkachel. Voor af en toe, als er wind staat/geen mist hangt. We hebben het niet nodig als hoofdverwarming. Maar ook niet-brandend staat het ding mooi bij de schouw![]()
En, stoofvlees gescoord? Klinkt weer heerlijk allemaal daar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Bon tardi!
Na dagen strand, zee, snorkelen, duiken, natuur, leuke restaurantjes, vrienden bezoeken, feestjes, te veel kerstbomen en kerstmuziek staat er vandaag een local food walk in Willemstad op het programma, waarbij we bij de lokale bevolking aan tafel schuiven om authentieke gerechten van het eiland te eten.
Ik gok/hoop op o.a. Karni Stoba, één van de lekkerste stoofvleesgerechten die je kan bedenken met o.a. pruimen, krenten en olijven…
quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:01 schreef Blues het volgende:
Ik luister de nieuwe podcast 'De waanzinnige belofte' en ik krijg helemaal de sektevibes/rillingen van Q's groep
Groot gelijkquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vandaag besloten een andere baan te zoeken en ontslag te nemen. Nieuwe CIO is zeer onprettig, niet geïnteresseerd zaken echt te verbeteren voor de operatie, alleen maar in haar target en bonus. Een van mijn MT werd bovendien lastig gevallen maar HR en verder management wil de eikel (die nb nog in proeftijd zit) behouden.
Zulke mooie verhalen over zichzelf als geweldige werkgever, maar als vrouw niet veilig zijn en daar vervolgens niets aan willen doen.
Ook wel een leuke traditie lijkt me, om met een vol hotel te zittenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:17 schreef flipsen het volgende:
Kerst en oud en nieuw zitten wij zoals ieder jaar gezellig alleen thuis, maar met veel honden. Hier horen ze het vuurwerk (bijna) niet, dus ieder jaar volle bak. Overigens is het hier in Argentinie qua vuurwerk niet te vergelijken met NL (God zij dank), er wordt trouwens meer afgestoken op kerstavond dan met oud en nieuw.
Ja, het gaat best snel. Ik heb natuurlijk gewoon werk, diverse afspraken en andere aanspraak en best veel te doen. Vandaag hoef ik niet te werken. Ik ga straks wandelen en lunchen met een nieuwe kennis, daarna yoga, kerstboom afmaken, vriezer opruimen en inventariseren, sporten en dan is het alweer 19.30.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:18 schreef vlindertje89 het volgende:
Nog 3 werkdagen![]()
Gaat het voor je gevoel ook snel @:Lucky_Strike?
hier ben ik steeds blij als het 5 graden of lager is , want dan mag ik van mezelf de houtkachel aan.. ( anders staat ie de hele winter aanquote:
In Emmen zat een bakker die niets anders dan vlaai verkocht, hun perenvlaai was m'n favoriet.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn Lucky!
Vlaaikenners, welke vlaaien moet ik écht proeven volgende week? Ik wil sowieso kersenvlaai eten. Maar wat is er nog meer aan lekkers? Ik zat al te zoeken naar bakkers in Venray/Deurne of daar tussenin. Vond al het een en ander, maar zag zoveel dingen.. iets over linzen, zandbodem, bij anderen stond weer niks over de bodem.. kruisbessen was volgens mij jouw favoriet @:Cat-astrophe? Die zag ik niet overal, en waar wel ook tot sept/okt ofzo.. dus daarvoor ben ik dan te laat. Ik hou van kersen, frambozen, merengue, chocola, citroen, al dan niet combinaties daarvan.. maar vast van nog veel meer. Help meeeee! Roep je favoriet, dan ga ik hem opzoeken en kijken of ie me lekker lijkt![]()
Heb je een foto van je nieuwe stulpje? (Ik ben zo’n ordinaire gluurderquote:Op woensdag 11 december 2024 09:38 schreef derLudolf het volgende:
Gaat ook de eerste aanschaf zijn in nieuwe woning. De pijp naar buiten is er al.
De sloot om de naast gelegen grond (3,5ha - van m'n oom) is omgeven door inmiddels flink uit de kluiten gewassen berken. Dus ook flink wat toekomstig brandhout
Nee eigenlijk helemaal foto's vergeten te makenquote:Op woensdag 11 december 2024 09:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heb je een foto van je nieuwe stulpje? (Ik ben zo’n ordinaire gluurder)
Ja, maar dan van varkensstaarten (waarbij je de stukjes kraakbeen af moest kluiven) i.p.v. rundvlees. Het dessert was pompoenpannenkoek met gehaktbal in pittige saus.quote:Op woensdag 11 december 2024 08:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En, stoofvlees gescoord? Klinkt weer heerlijk allemaal daar.
Yoooo!quote:Op woensdag 11 december 2024 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn Lucky!
Vlaaikenners, welke vlaaien moet ik écht proeven volgende week? Ik wil sowieso kersenvlaai eten. Maar wat is er nog meer aan lekkers? Ik zat al te zoeken naar bakkers in Venray/Deurne of daar tussenin. Vond al het een en ander, maar zag zoveel dingen.. iets over linzen, zandbodem, bij anderen stond weer niks over de bodem.. kruisbessen was volgens mij jouw favoriet @:Cat-astrophe? Die zag ik niet overal, en waar wel soms ook tot sept/okt ofzo.. dus daarvoor ben ik dan mss te laat. Ik hou van kersen, frambozen, merengue, chocola, citroen, al dan niet combinaties daarvan.. maar vast van nog veel meer. Help meeeee! Roep je favoriet, dan ga ik hem opzoeken en kijken of ie me lekker lijkt![]()
Echte bakker maakt het al beter. Maar idd geen Limburgse vlaai. Hebben nu een status voorquote:Op woensdag 11 december 2024 09:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In Emmen zat een bakker die niets anders dan vlaai verkocht, hun perenvlaai was m'n favoriet.
Maar goed, geen Limburgse vlaai dus per definitie kut aldus de Limburgers
Iedereen helemaal geïndoctrineerd door de propaganda van @Cat-astrophequote:Op woensdag 11 december 2024 11:45 schreef Barreltje het volgende:
naar limburg te gaan en een vlaaien bonanza te gaan houden
ik denk dat het zeker 20 jaar geleden is dat ik in Limburg geweest ben en uberhaupt vlaai gegeten hebquote:Op woensdag 11 december 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen helemaal geïndoctrineerd door de propaganda van @:cat-astrophe
Nuttige aanvulling, het klonk al dusdanig onappetijtelijk dat ik niet eens heb gezochtquote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Geen Limburger, maar linzenvlaai heeft niets met linzen te maken maar is genoemd naar de Linzertorte (en die komt uit Linz). Duurde eindeloos voordat ik dat ontdekteIk vind 'm lekker, juist vanwege het type deeg. Ik vind gewoon vlaaiendeeg (ook bij de verse Limburgse) stiekem niet zo top.
Zo klinkt het al een stuk beterquote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Geen Limburger, maar linzenvlaai heeft niets met linzen te maken maar is genoemd naar de Linzertorte (en die komt uit Linz). Duurde eindeloos voordat ik dat ontdekteIk vind 'm lekker, juist vanwege het type deeg. Ik vind gewoon vlaaiendeeg (ook bij de verse Limburgse) stiekem niet zo top.
Je stond vorige week bij een Limburgse bakker binnen en wilde geen vlaaiquote:Op woensdag 11 december 2024 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlaai gegeten is voor mij ook al wel weer even gelee![]()
Dat dus. Ik kon me er niets bij voorstellen, en nu wil ik m welquote:
Duurde bij mij ook jaren voor ik de reden van de naam ontdekte ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik liep al krom van al het eten jaquote:Op woensdag 11 december 2024 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je stond vorige week bij een Limburgse bakker binnen en wilde geen vlaai![]()
Bienenstichquote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote houdt nogal van Bienenstich, ik ben zelf niet zo fan. Ik hou van iets frissig in taart, en die Duits gewoonte van veel deeg met allerlei roomvarianten doet het niet helemaal voor mij.
Dat vond zelfs ik, en ik ben dol op linzenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nuttige aanvulling, het klonk al dusdanig onappetijtelijk dat ik niet eens heb gezocht
Kersen of kruisbessenvlaai uit oes Limburgquote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote houdt nogal van Bienenstich, ik ben zelf niet zo fan. Ik hou van iets frissig in taart, en die Duits gewoonte van veel deeg met allerlei roomvarianten doet het niet helemaal voor mij.
Zwechtechen Dachi?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
Zelfs in Limburg is het tegenwoordig al lastig een goede vlaai te vinden, laat staan erbuiten. En NEE, Multivlaai heeft niets met vlaai te maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik denk dat het zeker 20 jaar geleden is dat ik in Limburg geweest ben en uberhaupt vlaai gegeten heb
Dank zij @Cat-astrophe weten we dit.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zelfs in Limburg is het tegenwoordig al lastig een goede vlaai te vinden, laat staan erbuiten. En NEE, Multivlaai heeft niets met vlaai te maken.
Noesquote:Op woensdag 11 december 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Die salmiakdrop is niet te frete trouwens @:cat-astrophe .
vroegah vond je dat lekker maar ja toen was je zes
Aber bitte mit Sahne.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Himbeerkuchen?
[ afbeelding ]
Er is hier veel variatie aan taart en gebak die mensen ook zelf bakken,
SPOILER: huh?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Udo Jurgensquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:43 schreef derLudolf het volgende:
Nee ik hoef geen Himbeereis zum FrühstückHoffmann & HoffmannSPOILER: huh?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jan…hoe reageert men als in directie op je aanstaande vertrek? En van ook andere MT leden.quote:Op woensdag 11 december 2024 14:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Udo Jurgens
[..]
Hoffmann & Hoffmann
Mijn management: Je hebt 6 maanden opzegtermijn per kwartaalbegin (betekend dat ik 1 Juli pas weg zou kunnen)quote:Op woensdag 11 december 2024 16:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
En Jan…hoe reageert men als in directie op je aanstaande vertrek? En van ook andere MT leden.
Succes met solli’s.
Wat een belevenis CatDie lijst met ingrediënten!
Om mijzelve te troosten voor een misgelopen flat heb ik een melkopschuimer gekocht. 😎 Lekker hoor!
En vanmiddag een berg boeken uitgeleend met Kerstverhalen voor klein en groot.
Oei…wist je dat? Stond het in een contract of arbeidsovereenkomst?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn management: Je hebt 6 maanden opzegtermijn per kwartaalbegin (betekend dat ik 1 Juli pas weg zou kunnen)
Mijn MT
Ik ga ze volgende week informeren
Staat zo in mijn contract. Geen idee of het gebruikelijk is, maar mijn MT heeft het ook zo in het contract.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oei…wist je dat? Stond het in een contract of arbeidsovereenkomst?
Is dat Duits? Is dat gebruikelijk op dit niveau?
Oh, dat duurt wel extreem lang dan. Betekent dat dat als je op 3 juli je baan opzegt je pas 9 maanden later weg kan?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Mijn management: Je hebt 6 maanden opzegtermijn per kwartaalbegin (betekend dat ik 1 Juli pas weg zou kunnen)
Mijn MT
Val je onder Nederlands arbeidsrecht?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:44 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Mijn MT
Nee, Duits, woon er werk in Duitsland, voor een Duits bedrijfquote:Op woensdag 11 december 2024 17:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Val je onder Nederlands arbeidsrecht?
Ja. In principe wel.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, dat duurt wel extreem lang dan. Betekent dat dat als je op 3 juli je baan opzegt je pas 9 maanden later weg kan?
Ja, in D schijnt het vrij normaal te zijn voor management wat ik zo goegel, maar in NL kom ik dus niet aan de bak als ik vertel dat ik over meer dan een half jaar kan beginnen.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:28 schreef Morgane89 het volgende:
Oef, dat is lang. Dat zou behoorlijk kaa uu tee zijn.
In stukken snijden, nachtje in rode wijn leggen en dan aan stoofvlees/hazepeper/soervleijsch toevoegen?quote:Heeft iemand een recept waar ik van die rechthoekige oudhollandse pepernoten in kan verwerken? Ik heb 250g gekregen, maar vind ze om zo te eten niet zo lekker.
Er staat me iets van bij dat ik ze een keer in een gerecht met stoofvlees heb gedaan, maar ze toen niet echt uit elkaar vielen. Te taai misschien. Dus dat vond ik niet zo'n succes.
Als ik bijvoorbeeld zoek bij AH en Jumbo vind ik alleen maar stoofvlees en recepten met kruidnoten
Dit is ook vrij normaal in Nederland voor management dus waarom zou je hier niet aan de bak komen?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, in D schijnt het vrij normaal te zijn voor management wat ik zo goegel, maar in NL kom ik dus niet aan de bak als ik vertel dat ik over meer dan een half jaar kan beginnen.
[..]
In stukken snijden, nachtje in rode wijn leggen en dan aan stoofvlees/hazepeper/soervleijsch toevoegen?
Daar heb je ook weer een punt.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dit is ook vrij normaal in Nederland voor management dus waarom zou je hier niet aan de bak komen?
gewoon opsturen naar mij pleasequote:Op woensdag 11 december 2024 17:28 schreef Morgane89 het volgende:
Oef, dat is lang. Dat zou behoorlijk kaa uu tee zijn.
Heeft iemand een recept waar ik van die rechthoekige oudhollandse pepernoten in kan verwerken? Ik heb 250g gekregen, maar vind ze om zo te eten niet zo lekker.
Er staat me iets van bij dat ik ze een keer in een gerecht met stoofvlees heb gedaan, maar ze toen niet echt uit elkaar vielen. Te taai misschien. Dus dat vond ik niet zo'n succes.
Als ik bijvoorbeeld zoek bij AH en Jumbo vind ik alleen maar stoofvlees en recepten met kruidnoten
Dank, voorweken had ik niet aan gedacht. En wijn is natuurlijk altijd goed.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ja, in D schijnt het vrij normaal te zijn voor management wat ik zo goegel, maar in NL kom ik dus niet aan de bak als ik vertel dat ik over meer dan een half jaar kan beginnen.
[..]
In stukken snijden, nachtje in rode wijn leggen en dan aan stoofvlees/hazepeper/soervleijsch toevoegen?
Hahaquote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon opsturen naar mij please![]()
geen kruid of pepernoot gezien dit jaat
Godsammequote:Op woensdag 11 december 2024 17:58 schreef sigme het volgende:
Collega zou morgen gesprek hebben over de uitslag van de biopten.
Maar dat stond natuurlijk vandaag al in z'n dossier.
Dus nu heeft hij de informatie via een computerscherm gelezen. Leve de vooruitgang.
Hij gaat dood.
Water, appelsap, etc etc gewoon een vloeistofquote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank, voorweken had ik niet aan gedacht. En wijn is natuurlijk altijd goed.
Maar ik sta ook nog open voor andere ideeën; in principe gebruik ik geen alcohol bij onze avondmaaltijden omdat er altijd een peuter mee-eet.
quote:Op woensdag 11 december 2024 17:58 schreef sigme het volgende:
Dus nu heeft hij de informatie via een computerscherm gelezen. Leve de vooruitgang.
Hij gaat dood.
Waarom kijk je danquote:Op woensdag 11 december 2024 17:58 schreef sigme het volgende:
Hij gaat dood.
Wat zou jij doen, met een zwaard van Damocles boven je hoofd. Dat je beter niet kan kijken is niet hoe mensen werken hè. Dit gaat over echte levende ademende mensen die voor hun leven vrezen - en terecht. Die hebben niks aan boekjeswijsheden waarin je beter niet alvast kan kijken of je leeft of sterft.quote:
Maar de pebernødder liggen nog in de winkel toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon opsturen naar mij please![]()
geen kruid of pepernoot gezien dit jaat
Ik denk dat niemand wil horen dat ie binnenkort doodgaat.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:13 schreef derLudolf het volgende:
Maakt voor de treurige uitkomst weinig verschil natuurlijk, maar ja, als je het pas bij de arts wilt horen...
Het ligt heel erg aan de patiënt of ze wel of niet alvast kijken, dat wisselt heel sterk.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:13 schreef derLudolf het volgende:
Maakt voor de treurige uitkomst weinig verschil natuurlijk, maar ja, als je het pas bij de arts wilt horen...
Ik kook met alcoholvrije wijn vanwege de kinderen en dat smaakt echt heel wijnig, zonder de alcohol.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank, voorweken had ik niet aan gedacht. En wijn is natuurlijk altijd goed.
Maar ik sta ook nog open voor andere ideeën; in principe gebruik ik geen alcohol bij onze avondmaaltijden omdat er altijd een peuter mee-eet.
Dat zou hier ook nog wel een beetje zo kunnen zijn, plus dat er nog geen uitsluitsel is over uitzaaiingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de patiënt of ze wel of niet alvast kijken, dat wisselt heel sterk.
En bovendien gebeurt het ook vaak dat er meteen gegoogelt gaat worden waardoor en allerlei verkeerde diagnoses, aannames etc gedaan worden.
Was niet naar jou coll toe bedoeld hoor, maar meer wat wij op de onco poli veel zien.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef sigme het volgende:
Dat zou hier ook nog wel een beetje zo kunnen zijn, plus dat er nog geen uitsluitsel is over uitzaaiingen.
Je hebt gewoon een punt, ook voor deze persoon. Er is (pas) morgen een gesprek - wie weet wat de doktoren allemaal te vertellen hebben. Ik bid dat het minder erg is dan hij vandaag uit de info afleidde.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Was niet naar jou coll toe bedoeld hoor, maar meer wat wij op de onco poli veel zien.
Zit je op het Heijderbos? Of verwar ik wat berichten?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn Lucky!
Vlaaikenners, welke vlaaien moet ik écht proeven volgende week? Ik wil sowieso kersenvlaai eten. Maar wat is er nog meer aan lekkers? Ik zat al te zoeken naar bakkers in Venray/Deurne of daar tussenin. Vond al het een en ander, maar zag zoveel dingen.. iets over linzen, zandbodem, bij anderen stond weer niks over de bodem.. kruisbessen was volgens mij jouw favoriet @:Cat-astrophe? Die zag ik niet overal, en waar wel soms ook tot sept/okt ofzo.. dus daarvoor ben ik dan mss te laat. Ik hou van kersen, frambozen, merengue, chocola, citroen, al dan niet combinaties daarvan.. maar vast van nog veel meer. Help meeeee! Roep je favoriet, dan ga ik hem opzoeken en kijken of ie me lekker lijkt![]()
Dank je. Om zo te drinken valt me meestal tegen, maar dat kan ik zeker eens proberen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kook met alcoholvrije wijn vanwege de kinderen en dat smaakt echt heel wijnig, zonder de alcohol.
Tientje. Hoe vaak ik wel niet snoep en dat soort dingen verzonden heb. Hier komen dozen Zaanse en hela naar toequote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahadenk dat de verzendkosten dan 3x de kosten van de pepernoten is
Ja, sowieso ergquote:Op woensdag 11 december 2024 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een punt, ook voor deze persoon. Er is (pas) morgen een gesprek - wie weet wat de doktoren allemaal te vertellen hebben. Ik bid dat het minder erg is dan hij vandaag uit de info afleidde.
Het is sowieso erg; ook als de rest meevalt (uitzaaiingen) en er behandeling goed mogelijk gaat zijn, dan wordt het van iemand die de afgelopen 25 jaar nul keer bij de dokter was naar iemand met operaties, bestralingen, medicatie. Nou ja, ik hoef jou daarover niks te vertellen. Jij weet er zowel professioneel als persoonlijk (te) veel van af...
Meerdal!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit je op het Heijderbos? Of verwar ik wat berichten?
Wij hebben toen in Gennep (dorp verder) bij Arts Bakkerij vlaaien gehaald.
Vast vloeken in de kerk voor de echte Limburger, maar ach…
Voor je rust (geen keuzestress) kun je beter naar Huttenheugte gaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meerdal!![]()
Ze hebben er nogal wat daar in de buurt
De laatste keer dat ik daar was, was ik de leeftijd van mijn zoontje nuquote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meerdal!![]()
Ze hebben er nogal wat daar in de buurt
Daar zouden we heenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor je rust (geen keuzestress) kun je beter naar Huttenheugte gaan.
Haha, dat is een beste tijd geleden danquote:Op woensdag 11 december 2024 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was, was ik de leeftijd van mijn zoontje nu.
Haha, ja dat wist ik, alleen de reden was ik even vergeten. De in mijn ogen goede vlaaienbakker in Emmen bestaat nog steeds blijkbaar, dus een volgende keer kun je die vergelijken met Limburgsequote:
Ja en tot die tijd mag mn oom zich bezighouden met WGRquote:Op woensdag 11 december 2024 22:19 schreef Kaatje1 het volgende:
We zien het allemaal vast terug in K&W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |