Iedereen helemaal geïndoctrineerd door de propaganda van @Cat-astrophequote:Op woensdag 11 december 2024 11:45 schreef Barreltje het volgende:
naar limburg te gaan en een vlaaien bonanza te gaan houden
ik denk dat het zeker 20 jaar geleden is dat ik in Limburg geweest ben en uberhaupt vlaai gegeten hebquote:Op woensdag 11 december 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen helemaal geïndoctrineerd door de propaganda van @:cat-astrophe
Nuttige aanvulling, het klonk al dusdanig onappetijtelijk dat ik niet eens heb gezochtquote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Geen Limburger, maar linzenvlaai heeft niets met linzen te maken maar is genoemd naar de Linzertorte (en die komt uit Linz). Duurde eindeloos voordat ik dat ontdekteIk vind 'm lekker, juist vanwege het type deeg. Ik vind gewoon vlaaiendeeg (ook bij de verse Limburgse) stiekem niet zo top.
Zo klinkt het al een stuk beterquote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Geen Limburger, maar linzenvlaai heeft niets met linzen te maken maar is genoemd naar de Linzertorte (en die komt uit Linz). Duurde eindeloos voordat ik dat ontdekteIk vind 'm lekker, juist vanwege het type deeg. Ik vind gewoon vlaaiendeeg (ook bij de verse Limburgse) stiekem niet zo top.
Je stond vorige week bij een Limburgse bakker binnen en wilde geen vlaaiquote:Op woensdag 11 december 2024 11:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Vlaai gegeten is voor mij ook al wel weer even gelee![]()
Dat dus. Ik kon me er niets bij voorstellen, en nu wil ik m welquote:
Duurde bij mij ook jaren voor ik de reden van de naam ontdekte ja.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:31 schreef Clubsoda het volgende:
Ik liep al krom van al het eten jaquote:Op woensdag 11 december 2024 12:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je stond vorige week bij een Limburgse bakker binnen en wilde geen vlaai![]()
Bienenstichquote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote houdt nogal van Bienenstich, ik ben zelf niet zo fan. Ik hou van iets frissig in taart, en die Duits gewoonte van veel deeg met allerlei roomvarianten doet het niet helemaal voor mij.
Dat vond zelfs ik, en ik ben dol op linzenquote:Op woensdag 11 december 2024 12:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nuttige aanvulling, het klonk al dusdanig onappetijtelijk dat ik niet eens heb gezocht
Kersen of kruisbessenvlaai uit oes Limburgquote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn echtgenote houdt nogal van Bienenstich, ik ben zelf niet zo fan. Ik hou van iets frissig in taart, en die Duits gewoonte van veel deeg met allerlei roomvarianten doet het niet helemaal voor mij.
Zwechtechen Dachi?quote:Op woensdag 11 december 2024 12:25 schreef Clubsoda het volgende:
Zelfs in Limburg is het tegenwoordig al lastig een goede vlaai te vinden, laat staan erbuiten. En NEE, Multivlaai heeft niets met vlaai te maken.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:53 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik denk dat het zeker 20 jaar geleden is dat ik in Limburg geweest ben en uberhaupt vlaai gegeten heb
Dank zij @Cat-astrophe weten we dit.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Zelfs in Limburg is het tegenwoordig al lastig een goede vlaai te vinden, laat staan erbuiten. En NEE, Multivlaai heeft niets met vlaai te maken.
Noesquote:Op woensdag 11 december 2024 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Die salmiakdrop is niet te frete trouwens @:cat-astrophe .
vroegah vond je dat lekker maar ja toen was je zes
Aber bitte mit Sahne.quote:Op woensdag 11 december 2024 12:51 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Himbeerkuchen?
[ afbeelding ]
Er is hier veel variatie aan taart en gebak die mensen ook zelf bakken,
SPOILER: huh?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Udo Jurgensquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:43 schreef derLudolf het volgende:
Nee ik hoef geen Himbeereis zum FrühstückHoffmann & HoffmannSPOILER: huh?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |