Waarom kijk je danquote:Op woensdag 11 december 2024 17:58 schreef sigme het volgende:
Collega zou morgen gesprek hebben over de uitslag van de biopten.
Maar dat stond natuurlijk vandaag al in z'n dossier.
Dus nu heeft hij de informatie via een computerscherm gelezen. Leve de vooruitgang.
Hij gaat dood.
Wat zou jij doen, met een zwaard van Damocles boven je hoofd. Dat je beter niet kan kijken is niet hoe mensen werken hè. Dit gaat over echte levende ademende mensen die voor hun leven vrezen - en terecht. Die hebben niks aan boekjeswijsheden waarin je beter niet alvast kan kijken of je leeft of sterft.quote:
Maar de pebernødder liggen nog in de winkel toch?quote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gewoon opsturen naar mij please![]()
geen kruid of pepernoot gezien dit jaat
Ik denk dat niemand wil horen dat ie binnenkort doodgaat.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:13 schreef derLudolf het volgende:
Maakt voor de treurige uitkomst weinig verschil natuurlijk, maar ja, als je het pas bij de arts wilt horen...
Het ligt heel erg aan de patiënt of ze wel of niet alvast kijken, dat wisselt heel sterk.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:13 schreef derLudolf het volgende:
Maakt voor de treurige uitkomst weinig verschil natuurlijk, maar ja, als je het pas bij de arts wilt horen...
Ik kook met alcoholvrije wijn vanwege de kinderen en dat smaakt echt heel wijnig, zonder de alcohol.quote:Op woensdag 11 december 2024 17:55 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Dank, voorweken had ik niet aan gedacht. En wijn is natuurlijk altijd goed.
Maar ik sta ook nog open voor andere ideeën; in principe gebruik ik geen alcohol bij onze avondmaaltijden omdat er altijd een peuter mee-eet.
Dat zou hier ook nog wel een beetje zo kunnen zijn, plus dat er nog geen uitsluitsel is over uitzaaiingen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Het ligt heel erg aan de patiënt of ze wel of niet alvast kijken, dat wisselt heel sterk.
En bovendien gebeurt het ook vaak dat er meteen gegoogelt gaat worden waardoor en allerlei verkeerde diagnoses, aannames etc gedaan worden.
Was niet naar jou coll toe bedoeld hoor, maar meer wat wij op de onco poli veel zien.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:35 schreef sigme het volgende:
Dat zou hier ook nog wel een beetje zo kunnen zijn, plus dat er nog geen uitsluitsel is over uitzaaiingen.
Je hebt gewoon een punt, ook voor deze persoon. Er is (pas) morgen een gesprek - wie weet wat de doktoren allemaal te vertellen hebben. Ik bid dat het minder erg is dan hij vandaag uit de info afleidde.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:37 schreef Blues het volgende:
[..]
Was niet naar jou coll toe bedoeld hoor, maar meer wat wij op de onco poli veel zien.
Zit je op het Heijderbos? Of verwar ik wat berichten?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:19 schreef vlindertje89 het volgende:
Fijn Lucky!
Vlaaikenners, welke vlaaien moet ik écht proeven volgende week? Ik wil sowieso kersenvlaai eten. Maar wat is er nog meer aan lekkers? Ik zat al te zoeken naar bakkers in Venray/Deurne of daar tussenin. Vond al het een en ander, maar zag zoveel dingen.. iets over linzen, zandbodem, bij anderen stond weer niks over de bodem.. kruisbessen was volgens mij jouw favoriet @:Cat-astrophe? Die zag ik niet overal, en waar wel soms ook tot sept/okt ofzo.. dus daarvoor ben ik dan mss te laat. Ik hou van kersen, frambozen, merengue, chocola, citroen, al dan niet combinaties daarvan.. maar vast van nog veel meer. Help meeeee! Roep je favoriet, dan ga ik hem opzoeken en kijken of ie me lekker lijkt![]()
Dank je. Om zo te drinken valt me meestal tegen, maar dat kan ik zeker eens proberen.quote:Op woensdag 11 december 2024 18:34 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kook met alcoholvrije wijn vanwege de kinderen en dat smaakt echt heel wijnig, zonder de alcohol.
Tientje. Hoe vaak ik wel niet snoep en dat soort dingen verzonden heb. Hier komen dozen Zaanse en hela naar toequote:Op woensdag 11 december 2024 17:57 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Hahadenk dat de verzendkosten dan 3x de kosten van de pepernoten is
Ja, sowieso ergquote:Op woensdag 11 december 2024 18:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een punt, ook voor deze persoon. Er is (pas) morgen een gesprek - wie weet wat de doktoren allemaal te vertellen hebben. Ik bid dat het minder erg is dan hij vandaag uit de info afleidde.
Het is sowieso erg; ook als de rest meevalt (uitzaaiingen) en er behandeling goed mogelijk gaat zijn, dan wordt het van iemand die de afgelopen 25 jaar nul keer bij de dokter was naar iemand met operaties, bestralingen, medicatie. Nou ja, ik hoef jou daarover niks te vertellen. Jij weet er zowel professioneel als persoonlijk (te) veel van af...
Meerdal!quote:Op woensdag 11 december 2024 18:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit je op het Heijderbos? Of verwar ik wat berichten?
Wij hebben toen in Gennep (dorp verder) bij Arts Bakkerij vlaaien gehaald.
Vast vloeken in de kerk voor de echte Limburger, maar ach…
Voor je rust (geen keuzestress) kun je beter naar Huttenheugte gaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meerdal!![]()
Ze hebben er nogal wat daar in de buurt
De laatste keer dat ik daar was, was ik de leeftijd van mijn zoontje nuquote:Op woensdag 11 december 2024 21:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Meerdal!![]()
Ze hebben er nogal wat daar in de buurt
Daar zouden we heenquote:Op woensdag 11 december 2024 21:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor je rust (geen keuzestress) kun je beter naar Huttenheugte gaan.
Haha, dat is een beste tijd geleden danquote:Op woensdag 11 december 2024 21:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik daar was, was ik de leeftijd van mijn zoontje nu.
Haha, ja dat wist ik, alleen de reden was ik even vergeten. De in mijn ogen goede vlaaienbakker in Emmen bestaat nog steeds blijkbaar, dus een volgende keer kun je die vergelijken met Limburgsequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |