Voor sommige nummers vind ik 3 seconden al te lang om er naar te luisteren.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
3 seconden per nummer is nog steeds 100 minuten.
Ja dan ben je wel gewoon af inderdaad.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ken dus iemand die nooit stemt, nooit luistert naar de T2K en nu dus 5 nummers (want dat is het minimale) heeft ingestuurd waaronder dus Dermot (en Hazes). Tja, leuk dan dat je aan het eerbetoon meedoen maar verder doet ze er niks mee. Maar ja je kan wel op facebook zeggen dat je op “haar” nummer hebt gestemd
Mwah, Astronomy stond nog een stuk lager en kreeg toch ook voldoende media-aandacht.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Als het op 703 was geëindigd had je er niemand over gehoord.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:39 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik denk overigens dat ze symbolisch op een losse rode knop gaat drukken. De redactie op de computer op 'publiceer' klikt en we de lijst dan kunnen bekijken op de website.
Dat is toch altijd zo, lijst wordt online gegooid o.a. als pdf en er worden wat opvallende dingen besproken of zo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
De hele lijst wordt volgende week vrijdag tussen de middag bekendgemaakt in het programma Annemiekes A-lunch van Annemieke Schollaardt op NPO Radio 2.
Las dit op NOS.
Gaan ze de hele lijst voorlezen op de radio of zo? (lol) (nee)
2e lijst was dat al, met nieuwkomer Guns' and Roses op 10.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Is dit de hoogstgenoteerde nieuwe binnenkomer? Even los gezien van de 1e lijst in 2000
Nee, Danny Vera houdt die titel vast. Die kwam nieuw binnen op 4.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
Is dit de hoogstgenoteerde nieuwe binnenkomer? Even los gezien van de 1e lijst in 2000
Geen idee, nooit geluisterd.quote:Op vrijdag 6 december 2024 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch altijd zo, lijst wordt online gegooid o.a. als pdf en er worden wat opvallende dingen besproken of zo.
Waarschijnlijk alleen opgeslagen, je kan pas veranderingen bekijken als je twee keuzelijsten hebtquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:00 schreef Gretzl het volgende:
Overzicht van de keuzelijstanalyses van @:Cassa95 door de jaren heen![]()
Veranderingen in de Keuzelijst 2024
Veranderingen in de Keuzelijst 2023
Veranderingen in de Keuzelijst 2022
Veranderingen in de Keuzelijst 2021
Veranderingen in de Keuzelijst 2020
Had je ook al een analyse gedaan in 2019? Die kan ik niet direct terugvinden.
Dat was ook verschrikkelijk jaquote:Op vrijdag 6 december 2024 19:56 schreef Felagund het volgende:
Adele ook ineens op 6 in 2011 met Someone like You.
Dat was ook erger, maar goed. Het laatste uur (uren) krijg ik toch nagenoeg niet meequote:Op vrijdag 6 december 2024 20:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat vond ik een stuk erger eigenlijk
Ik vond de afkick lijst wel leuk op 1 januari met nummers die het net niet gehaald hebbenquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:13 schreef Cassa95 het volgende:
Eeuwig zonde dat de Extra 500 eenmalig was en we nu binnen een week van stembus sluiten naar de gifjes en de hele lijst gaan. Hopelijk komt er nog iets ergens los over de net-nietters
Als iemand al overleden is valt er toch weinig meer te fixen?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig nog wel Queen op 1Snap niet dat die Fix You zo gestegen is, vind dat meer zo'n begrafenis nummer
Ja ok, meer liefdesverdriet dan begrafenis danquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als iemand al overleden is valt er toch weinig meer te fixen?
Snap sowieso de helft van die top 10 al niet. Snap ook niet waarom Piano Man er al jaren staat, Goodnight Saigon is zoveel beterquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach ja, de Top 2000 heeft weer een Flop 10
Mensen zijn kut en niet origineel.... We hebben godverdomme Zwarte Piet de nek omgedaan, dan kan die Top 10 van de Top 2000 ook wel veranderen.
quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:27 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ach ja, de Top 2000 heeft weer een Flop 10
Mensen zijn kut en niet origineel.... We hebben godverdomme Zwarte Piet de nek omgedaan, dan kan die Top 10 van de Top 2000 ook wel veranderen.
Dit gingen we vorig jaar ook gewoon he. De gifjes en de bekendmaking waren gedurende de KKD. We hadden er alleen wat achtergrondmuziek ter afleiding bij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:13 schreef Cassa95 het volgende:
Eeuwig zonde dat de Extra 500 eenmalig was en we nu binnen een week van stembus sluiten naar de gifjes en de hele lijst gaan. Hopelijk komt er nog iets ergens los over de net-nietters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |