Verwacht sowieso maar weinig Dabs. Quincy Jones blijkbaar, maar verder? Steve harley wellichtquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Woman in Love zal niet gestegen zijn hoor.
Toxic twee plaatsen gestegen naar 2000quote:
Je kunt ook overdrijvenquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:02 schreef PzKpfw het volgende:
Het is dat het een leuke eindejaarstraditie is die Top 2000 maar qua muziek wordt het er niet beter op. Dan zijn de Top 1000 Aller Tijden van Veronica en misschien zelfs de Top 4000 wel betere lijsten inmiddels.
Niet mee eens, ook qua muziek halen deze twee het lang niet bij de Top 2000. Enige lijsten die ik mooier vind zijn de Kink 1500 en V500.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:02 schreef PzKpfw het volgende:
Het is dat het een leuke eindejaarstraditie is die Top 2000 maar qua muziek wordt het er niet beter op. Dan zijn de Top 1000 Aller Tijden van Veronica en misschien zelfs de Top 4000 wel betere lijsten inmiddels.
Dat denk ik eigenlijk niet, want ik heb geen stemactie ervoor gezien dit jaar. Als hij er überhaupt nog in staat teken ik ervoor.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dan maar hopen dat Arriving.. flink gestegen is. Het is vaker gebeurd zoals met bijvoorbeeld Master of Puppets en de Pokemon theme song dat die laag binnenkwam en daarna flink steeg richting de top 200.
Ik ken hem dus wel maar ik wist toen ik de titel zag niet dat het dat nummer was.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:02 schreef Zorro het volgende:
En dat nummer van Dead Kennedy ken ik niet.
Dat ga ik zo houden.
Vaak genoeg gezien voor behoud, stijging weet ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, want ik heb geen stemactie ervoor gezien dit jaar. Als hij er überhaupt nog in staat teken ik ervoor.
Dat denk ik niet, die twee andere lijsten die jij noemt zijn veel oubolliger en bevatten te weinig toffe muziek die in de afgelopen 25 jaar is uitgekomen.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:02 schreef PzKpfw het volgende:
Net even gekeken maar die Facebook groep is nog wel actief. En hier zijn ook nog wel wat mensen die erop gestemd hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk niet, want ik heb geen stemactie ervoor gezien dit jaar. Als hij er überhaupt nog in staat teken ik ervoor.
En het voordeel van deze stemactie ten opzichte van andere stemacties dit jaar was dat het nummer ook te vinden was in de keuzelijst.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:07 schreef Gretzl het volgende:
Gezien A Whiter Shade of Pale in 2021 van #153 naar #3 werd gestemd is het ook weer niet heel gek dat Better Days debuteert in de top-10. Gewoon een stemactie die veel los heeft gemaakt, in de positieve zin van het woord.
Ja dat zegtie. Beter.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:08 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, die twee andere lijsten die jij noemt zijn veel oubolliger en bevatten te weinig toffe muziek die in de afgelopen 25 jaar is uitgekomen.
Jup, daar luisterde ik dit jaar nog een podcast overquote:Op vrijdag 6 december 2024 17:59 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Streisand effect heet dat toch?
Die zijn tenmiste niet onderhevig aan allerlei schijtlollige stemacties. Die van Veronica heeft ook meer Rock en is alleen al daardoor een betere lijst.quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet mee eens, ook qua muziek halen deze twee het lang niet bij de Top 2000. Enige lijsten die ik mooier vind zijn de Kink 1500 en V500.
Veronica is ook begonnen met destijds de top100 allertijden. Dus dat is de enige echtequote:Op vrijdag 6 december 2024 18:11 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Die zijn tenmiste niet onderhevig aan allerlei schijtlollige stemacties. Die van Veronica heeft ook meer Rock en is alleen al daardoor een betere lijst.
Top 4000 staat aan op het werk en hoor daar ook veel goede muziek voorbij komen.
En de MuMeLadder toch ook!?quote:Op vrijdag 6 december 2024 18:04 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet mee eens, ook qua muziek halen deze twee het lang niet bij de Top 2000. Enige lijsten die ik mooier vind zijn de Kink 1500 en V500.
Dat klopt ja die was er diep in de vorige eeuw alquote:Op vrijdag 6 december 2024 18:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Veronica is ook begonnen met destijds de top100 allertijden. Dus dat is de enige echte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |